Όταν γυρισαμε χθες απο το εστιατόριο ο Ντίλαν αποχωρίστηκε που δύσκολα τον Ντάνι και τον πατερα του. Όσο για τον Ντιούκ , δεν του έδωσε σημασια. Σήμερα είμαι αποφασισμένη να τα μάθω όλα. Χθες καθόμουν σαν την χαζή και τους έβλεπα να αντιμιλανε μεταξύ τους και δεν εκανα τίποτα.
Όσο για το δώρο του Ντίλαν ηταν ενα παιχνιδι για το play station. Άλλο περιμενε αυτός αλλά δεν τον άφησα με παράπονο.
"Το άλλο Σάββατο ειναι ο διαγωνισμός ντουέτου;" με ρώτησε καθώς μπήκα στην κουζίνα.
"Ναι. Και είμαστε πιο ετοιμοι απο ποτε. Θα σκισουμε!" είπα και ήρθε και με αγκάλιασε. Μου άρεσε πολύ όταν με αγκάλιαζε έτσι τυχαία. Βλέπω μια αλλη του πλευρα και μου αρέσει.
"Είσαι έτοιμη για το σόλο σε δύο μηνες;" με ξαναρωτησε. "Κάνε μου κι εμένα καφέ" πρόσθεσε.
"Ναι , έχω κανει όλα τα βήματα κι έχω προσθέσει μερικά ακόμα" είπα βάζοντας μπρος την καφετιέρα.
"Εγώ ειμαι καλεσμένος;" είπε και μου χαμογέλασε.
"Χμμμ να δω" εκανα πως σκεφτόμουν. "Ναι ρε χαζό οι είναι! Αλλά θέλει να πληρώσεις και οι οικογένειες καθονται παντα μπροστά απ οτι έμαθα." είπα και του ζουληξα τα μάγουλα.
"Κι εγώ θα κάτσω μπροστά ε καραμελιτσα μου;"
Γύρισα και τον κοίταξα παράξενα.
"Καραμελιτσα; σοβαρά;"
"Ναι, δεν σου αρέσει;" έκανε τα κουταβισια ματια.
Εκανα πως σκεφτομουν. "Θα το δεχτώ!" είπα ναζιαρικα. Η αλήθεια ειναι πως μου άρεσε παρά πολύ.
"Θα έρθουν και οι φίλοι σου;" με ρώτησε.
"Ναι. Μάλλον. Βασικά δεν ξέρω. Δεν έχουμε χασει πολλή επαφη αλλά δεν ξέρω. Ίσως. Ευκαιρία να τους γνωρίσεις. Και τους γονεις μου!" είπα και του έφτιαξα τα μαλλια οου ηταν ανακατωμμενα απο τον ύπνο.
"Ωραία!" έκανε πως ενθουσιαστικε.
Αφού έγιναν οι καφέδες πήγαμε στον καναπέ και καθησαμε. Εγώ μέχρι να τελειώσει ο διαγωνισμός ντουέτου δεν έχω μαθήματα κι ο Ντίλαν θα ξεκινήσει απο του χρονου να σπουδαζει για βιολόγος. Θα προσπαθήσει να κανει τις σπουδες του σε 3 χρόνια αλλά θέλει παρα πολύ διάβασμα.
"Απορω πως και δεν με ρωτησες για το χθεσινο" με διέκοψε απο τις σκέψεις μου.
"Δεν ήθελα να σε πιεσω ή να σε ενοχλησω" του είπα αφήνοντας την κούπα του καφέ μου στο τραπεζάκι.
YOU ARE READING
Μια συγκατοίκηση άνω-κάτω
Teen FictionΜε λένε Αριάνα (Άρια) Τζόνσον. Είμαι χορεύτρια μοντέρνου χορού και πήγα στο πανεπιστήμιο του Λός Άντζελες να σπουδάσω χορό. Ήθελα να μείνω σε ενα διαμέρισμα όταν βρήκα μια αγγελία. Κάποιος αναζητούσε εναν συγκάτοικο. Ωραία ευκαιρία. Φθηνό νοίκι και...