Προδομένη-πληγωμένη

7.5K 598 14
                                    

"Κι εγώ έχασα κάποιον εκείνη τη μέρα, σε εκείνο το δυστύχημα." είπε καθώς με έσφιξε πιο πολύ στην αγκαλιά του.

Σηκώθηκα και είδα το προσωπο του. Φαινοταν να είναι πολύ λυπημένος. Τραβηχτηκα για να μην είμαστε αμήχανα και τώρα απλως καθωμασταν διπλα-διπλα.

"Ποιον;" είπα και η φωνη μου ακούστηκε σαν αγοριού.

"Την μητέρα μου." είπε. "Ειχαμε παει διακοπές οικογενειακά. Ήθελε να παει στο σουπερμάρκετ" είπε και τα ματια του νομιζω οτι βουρκωσαν.

Καθησαμε στην ησυχία για πολλή ωρα.
"Δεν φταις εσύ. Αυτος ο μαλακας οδηγός φταίει που μας πήρε τα πιο πολύτιμα ατομα μακρια μας" είπε κοιτώντας με.

"Το ξέρω αλλά..... Έτσι νιώθω" είπα ενω καθάρισα τον λαιμό μου.

Καθησαμε παλι στην ησυχία.

"Μου λείπει. Μου λείπουν." του είπα.

"Κι εμένα" είπε χωρίς κανένα συναίσθημα πια.

Και χωρίς καμια προειδοποίηση με πήρε ξανά στην αγκαλιά του. Δεν διαμαρτυρήθηκα γιατί εκείνη τη στιγμή ήθελα μια αγκαλιά. Το ξέρω μπορεί αργότερα να αισθανόμαστε αμήχανα αλλά δεν με νοιάζει.

"Μπορείς να μου την περιγραψεις; την Άσλεϊ;" με ρώτησε.

Εγνεψα καταφατικα. "Ηταν καλό κορίτσι. Χαρούμενη, αισιόδοξη και είχε πολλές φιλοδοξίες. Τα πήγαινε τέλεια στους βαθμούς και στο βόλλευ. Ήταν μια τέλεια χορεύτρια επίσης. Ήθελε να γίνει μπαλαρίνα και να ταξιδεύει τον κοσμο χορεύοντας. Το ονειρο μας ηταν να σπουδασουμε μαζί χορό. Αλλά όλα αυτά δεν έγιναν" είπα κοιτώντας το ταβάνι.

"Μπιπ μπιπ" ακούστηκε το κινητό μου.

Ηταν μύνημα από την Έμμα.

'Καλέ που είσαι; τώρα πρεπει να δείξουμε τις τζαζ χορογραφίες!!! Ελα αμέσως?!!!'

Μόλις το ειδα τινάχτηκα απο την θέση μου.

"Όλα καλά;" με ρώτησε ο Ντίλαν.

"Έχω να δείξω μια χορογραφία." είπα καθώς εβαζα βιαστικά τα παπούτσια. Πηρα την τσάντα μου και έφυγα.

Έτρεχα σε όλη τη διαδρομή και μόλις εφτασα είδα οτι η Έμα έκανε τη χορογραφία της. Άρχισα να κανω το ζεσταμα μου και πανω στην ωρα με φώναξε η καθηγήτρια.

"Αριάνα, η σειρα σου" είπε η κ.Σαιμοντς κι εγώ πήγα και πήρα θέση. Ξεκίνησα με την πλάτη στο 'κοινο' και μόλις άρχιζε η μουσική θα εκανα μια κινηση καο θα γυρνουσα κανονικά.

Μια συγκατοίκηση άνω-κάτωDonde viven las historias. Descúbrelo ahora