'Ερωτεύομαι'

4.2K 296 4
                                    

"Επιτέλους τελειωσα" κλείνω το λάπτοπ και κοιτάζω το ρολόι. 4:29. Τέλεια. Με πήρε όλο το βράδυ αυτή η χαζό εργασία.

Κοιτάζω τον Ντίλαν που κοιμάται. Τα κάστανα μαλλια του είναι ανακατεμένα και τα χείλη του σχηματίζουν ενα αμυδρό χαμόγελο.

Χαμογελαω και εγω και ξαπλωνω δίπλα του. Μέσα σε δέκα λεπτά με παιρνει αμέσως ο ύπνος.

Ντίλαν POV

Ανοίγω τα μάτια μου και Κοιταω την ωρα. 9:20. Οκ μια χαρά.

Σηκωνωμαι και κοιτάζω την Αριάνα να κοιμάται βαριά. Ασυναίσθητα χαμογελαω και της φιλαω το μέτωπο. Μάλλον θα κοιμήθηκε αργά χθες. Τεντωνομαι και παιρνω το κινητό και πάω στο μπάνιο για να μην ξύπνησω την Αριάνα.

Κάλω τον πατερα μου για να μάθω πως είναι ο Ντάνι. Ειπαν οτι θα γίνει καλά και δεν μπορούσα να ειμαι πιο χαρούμενος.

"Εμπρός;" το σηκώνει και λίγο ακόμα δεν θα αναγνώριζα οτι είναι ο πατέρας μου. Ακούστηκε πιο κουρασμένος απο συνήθως. Περίεργο αυτό γιατί δεν είναι ο τύπος που θα ξαγρυπνουσε για μας. Αυτά συνήθως τα αναλάμβανε η μητέρα μας. Αυτός συνήθως έλειπε σε επαγγελματικά ταξίδια  και σπάνια ηταν μαζι μας. Ενα απο τα πολλά αρνητικά του να εχεις πατερα πλούσιο. Τα χρήματα αντικαταστουν τα αισθήματα. Ελπίζω να μην έγινε αυτό στην περιπτωση των γονιών μου.

"Καλημέρα. θέλω να μάθω πως είναι ο Ντάνι"

"Καλά είναι. κοιμήθηκε και σε λιγο θα τον ξυπνήσουν για να πάρει τα φάρμακα του" είπε με τον ίδιο τόνο.

Εγω εγεψα. "Εσύ πως είσαι;" μπορεί να μην έχουμε και τις καλύτερες σχέσεις αλλά αυτό δεν σημαίνει οτι δεν νοιαζομαι. Δεν θα είμαι πια ο ίδος μαλακας που ήμουν. Αλλαξα και συγκεκριμένα ενα άτομο με άλλαξε.

"Καλά" απαντάει.

"Πατέρα δεν ακούγεσαι καλά." περνώ μια ανάσα. θα έρθω στο νοσοκομείο. Πήγαινε στο εξοχικό μας ή σε ενα ξενοδοχείο να ξεκούραστεις. "

Τον ακούω να ανασαίνει. "εντάξει. εγω πηγαίνω Σπίτι. Ελα όσο γρήγορα μπορείς. "

"Εντάξει. Καλη ξεκουραση"

"Ευχαριστώ." λέει και το κλίνει. Είναι μια απο τις λιγοστές φορες που έχει πει ευχαριστώ.

Βγαινω απο το μπάνιο και βλέπω την Αριάνα που ακόμα κοιμάται. Αποφασιζω να μην την ξυπνησω και της γράφω ενα σημείωμα που λέει που είμαι για να μην ανησυχήσει.

Μια συγκατοίκηση άνω-κάτωNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ