"Αριάνα! Εδώ!" άκουσα μια γνώριμη φωνη να με φωνάζει. Ήμουν στο meet and greet του πανεπιστημίου μου και ηταν παρα πολλά ατομα εκεί.
Ενιωσα ενα τράβηγμα ατο χερι και είδα την Έμμα να με χαιρετάει.
"Καλά σε φώναζα δεν ακουγες;"
"Έχει πολλη φασαρία εδώ συγνώμη!"είπα και τοτε προσεξα την εσωτερική της εμφάνιση. Κάστανα μαλλια, γκρι ματια και γυαλιά απο αυτά που είναι στη μόδα.
"Ελα δεν πειράζει. Πάμε εξω" μου είπε και βγήκαμε εξω. Έκανε παρα πολύ ζέστη στη Καλιφόρνια!
"Λοιπον χορεύτρια ε; εχεις κερδίσει βραβεία;" ρώτησε καθώς βρήκαμε ενα παγκάκι και καθησαμε.
"Ναι!" είπα περήφανη "έχω κερδίσει 4 βραβεία τοπικά για το σόλο, 2 σε ντουέτο και 3 σε εναν εθνικό διαγωνισμό!"
"Αλήθεια; ποπο εσύ θα πρεπει να χορευεις τέλεια!"
"Ευχαριστώ για το κοπλιμεντο! Εσύ ποσά εχεις κερδίσει;" την Ρώτησα.
"4 σε ντουέτο και 1 σε σόλο. Όχι πολλά." είπε κάπως απογοητευμένη.
Εκείνη την στιγμη είδαμε απο μακρια τον Ντίλαν να περνάει με την παρέα του.
"Κι εδώ βλέπεις το πιο καυτό αγόρι του πανεπηστιμιου. Πήγαινα μαζί του λύκειο " είπε κοιτώντας τον απο πανω μέχρι κάτω.
"Ο Ντίλαν;" της είπα.
"Ναι! Πως τον ξέρεις;" ρώτησε έκπληκτη.
"Μένω μαζί του"είπα απλα. Κυριολεκτικά το σαγόνι της έπεσε μέχρι το πάτωμα.
"Μένεις με τον Ντίλαν Έβανς;!" ρώτησε σοκαρισμένη.
"Ναι και;"
"Τι ναι και; όλες θα ήθελαν να μένουν μαζί του ποσο και να φασωθουν μαζί του" μου έκλεισε το μάτι. "Για να καταλάβεις είναι ένας playboy παει με όλες , ενα κακό αγόρι με λιγα λογια."
"Κι ένας ηλίθιος" συμπλήρωσα.
"Τι;"
"Ένας ηλίθιος. Την πρωτη μέρα ουτε για δε μου έλεγε και την αλλη έκανε σαν πεντάχρονο. Έχει πρόβλημα." τελείωσα και η Έμμα με κοιτούσε τρομαγμένη.
"Είναι απο πίσω σου" μου είπε και εγώ γυρισα και είδα τα κάστανα του ματια να με κοιτάζουν έντονα. Δίπλα του ήταν και μια χαζοξανθια μάλλον καμια ντροπή για τις ξανθιες.
"Ώστε είμαι ηλίθιος ε;" είπε αργά αλλά κάπως αισθησιακά.
"Αυτό είπα " αντιμιλησα εγώ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Μια συγκατοίκηση άνω-κάτω
Genç KurguΜε λένε Αριάνα (Άρια) Τζόνσον. Είμαι χορεύτρια μοντέρνου χορού και πήγα στο πανεπιστήμιο του Λός Άντζελες να σπουδάσω χορό. Ήθελα να μείνω σε ενα διαμέρισμα όταν βρήκα μια αγγελία. Κάποιος αναζητούσε εναν συγκάτοικο. Ωραία ευκαιρία. Φθηνό νοίκι και...