Uzzināju ka Luiziānā mīt kāda sena vampīru cilts, taču neviens mednieks viņus nenogalina, jo baidās. Tāpēc es nolēmu visu ņemt savās rokās un uzveikt šo cilti un pierādīt savas spējas citiem medniekiem.
Esi sveicināta Luiziāna!
×Luiziāna×
Kad ierados devos uz viesnīcu, lai apkoptu savu brūci, ko ieguvu cīnoties ar savu labāko draugu, vampīru,noliku mantas un devos izpētīt apkārtni, lai uzzinātu, ar ko man darīšana!
Kā jau parasti, lai uzzinātu ar kādu vampīru man ir darīšana es devos uz pilsētas morgu, lai apskatītu šīs cilts upurus.
×Vēlāk×
Pēc morga es devos atpakaļ uz viesnīcu, lai varētu palasīt senču dienasgrāmatas un uzzināt vampīra paveidu!
×Viesnīcā×
Es pārlasīju jau gandrīz visas senču dienasgrāmatas, bet neko neatradu, atlikusi tikai viena cerēsim, ka tur būs tas, ko es meklēju.
Atradu!!!
Šos vampīrus sauc arī par kanibāliem, jo viņi ne tikai dzer asinis, bet arī ēd cilvēka miesu! Man jābūt ļoti uzmanīgai, ievainojuma dēļ esmu vāja!
Izlēmu plānu izdomāt rīt, bet šodien uzkrāt spēkus.
×Nākošais rīts×
Kad pamodos nespēju pakustēties no sāpēm, kas nāca no brūces, taču es zināju ka man ir jāceļas un jāgatavojas cīņai.
×Vēlāk×
Tētis man reiz sacīja, ka katram vampīram ir vājības tikai mums medniekiem jāprot tās saskatīt!
Pārlasījusi senču dienasgrāmatu vēlreiz es uzzināju, ka kanibāl vampīru vājība ir mednieku dzimtas asinis! Tagad es zināju ka, lai uzveiktu šos vampīrus man būs nepieciešamas manas asinis...
×Vēlāk×
Es esmu sagatavojusi piecas bultas ar manām asinīm...
Paņēmu arbaletu un devos medīt vampīrus.......
×Pēc divām dienām×
Es atmodos slimnīcā un neatceros kā šeit nokļuvu! Piespiedu izsaukšanas pogu un gaidīju, kad atnāks māsiņa, kas paskaidros kā es šeit nokļuvu!!!
Māsiņa man pastāstija ka, kāds braucot garām mani atrada ceļa malā es visa biju asinīs un man uz vēdera bija liela brūce, man bija operācija un mani izrakstīs pēc divām dienām.
Kad pajautāju, kāpēc ea neko neatceros viņa man atbildēja ka traumas dēļ man deva miegazāles un es nogulēju veselas divas dienas.
×Pēc vēl divām dienām×
Kad tiku ārā no slimnīcas devos uz viesnīcu savācu mantas un devos pārbaudīt vai eamu uzveikusi kanibāl vampīrus. Kad biju pārliecinājusies ka viņi visi ir miruši es devis tālāk ceļa... Kas zina kur! Varbūt uz Ņujorku!!! ;)
YOU ARE READING
Vampīru medniece. (1.grāmata)
VampireKā būtu medīt vampīrus? To zina tikai viena meitene - Sema. Viņas ģimene jau paaudzi, paaudzē medī vampīrus, tāpēc visa Semas bērnība pagāja apmācībās! Taču Sema vēlas, ceļot iemīlēties un atrast draugus, bet ar tādu darbu kā viņai tas nav iespējams...