Kad es izdzēsu Taileras atmiņas par sevi, es devos kalnos, lai padomātu, bet tad notika, kas negaidīts! Es uzzināju, ka kalnos netālu no manis notiek vampīru cīņas par troni. Es protams nevēlējos iesaistīties, jo tronis un vara mani nemaz nevilināja. Taču pēc pāris dienām pie mani atklīda viens no vampīriem, kas bija cīniņā un viņš bija ievainots. Man bija dīvaina sajūta atrodoties viņam blakus, sākumā es nesapratu, kas tas ir! Kad mana ārstēšana nepalīdzēja un viņš lēnām mira, viņš atzinās, ka ir vampīru karalis! Tagad es sapratu, kapēc man bija šī dīvainā sajūta! Pēc dažām stundām velkot savus pēdējos elpas vilcienus, viņš atdēva man savu gredzenu un teica, ka es esmu goda vīrs un pat uzzinot, kas viņš ir es necentos atņemt viņam varu, tāpēc viņš mani ieceļ par jauno karali. Un tad viņš nomira! Kā jau teicu iepriekš mani vara neintresēja, tapēc es nolēmu aiziet uz cīniņu vietu un atdot kādam gredzenu. Taču nonākot cīniņu vietā es redzēju tādu naidu, necieņu un aukstasinību, ka sapratu, ka nevaru iznīcināt pasauli. Jo tieši to nozīmētu gredzena, varas atdošana kādam no šiem vampīriem.
Tad es nolēmu cīnīties par sevi un citiem vampīriem, kas negrib iznīcināt cilvēci, bet dzīvot mierā.
Tā es kļuvu par vampīru karali, bet tas bija tikai tituls. Vēl bija garš ceļš ejams, lai izcīnītu īsto varu. Man priekšā vēl bija kauja!
Visi protams vēlējās iegūt varu un katrs to vēlējās izmantot saviem nolūkiem, piemēram, lai iznīcinātu cilvēci vai uzsāktu karu ar citām mistiskajām radībām, vai kļūtu par varenāko vampīru pasaulē, utt.
Sākumā es iznīcināju spēcīgāko pretinieku Gaju, es protams viņu nenogalināju, jo neesmu slepkava, bet es viņu atzīmēju, lai citi vampīri viņu vairs nekad nepieņemtu. Tagad viņš ir vientuļnieks, jeb omega. Es pastāstīšu, ko tas nozīmē! Visām mistiskajām, maģisjajām būtnēm ir trīs kārtas.
Alfa ir pats spēcīgākais, kas valda pār visiem sugas pārstāvjiem, tātad karalis. Beta ir pārējie, kam ir savs ganāmpulks, jeb "стая". Omega ir vientuļnieki, kuri kāda iemesla dēļ ir atzīmēti un uz visiem laikiem padzīti no ganāmpulka.
Kļūt par omegu ir ļaunākais, kas var notikt, bieži omegas kļūst par īstiem zvēriem! Tieši omegas ir tie, kas bieži kļūst par monstriem un sāk uzbrukt cilvēkiem, visbriesmīgākais ir tas, ka omegas ir grūti kontrolējamas, pat karalis nereti nespēj kontrolēt omegu!
Kad spēcīgākais pretinieks bija uzveikts un padzīts, pārējie atkāpās, lai viņus nepiemeklētu tāds pats liktenis, kā Gaju, kas kļuva par omegu.
Tad es ieviesu kārtību karaļvalstī un varēju doties prom, tagad kad kādam vajag karali viņi mani pasauc! Es kā karalis dzirdu visus vampīru palīgā saucienus. Ak jā, vēl kā karalim man ir jāpiedalās konklāvā, tas ir visu maģisko, mistisko būtņu sapulce, kurā mēs risinām mūsu konfliktus miermīlīgā ceļā, lai nesāktos apokalipse! Un ja vēlies zināt cik mistisko būtņu pa visam ir es varētu paskaitīt. Pagaidi!
Mistiskās būtnes:
1. Vampīri
2. Vilkači
3. Mainveiži
4. Raganas/Burvji
5. Gari/Rēgi/Spoki/Dvēseles
6. Mūmijas
7. Fejas/Laumiņas
8. Džini
9. Zombiji
10. Fēniksi
11. Dēmoni
12. Drakoni/Pūķi
13. Nāras/Ūdens ļaudis/Tritoni/Ūdensvīri
14. Minataurs
15. Vienradži
16. Troļi
17. Golemi
18. Harpijas
19. Grifins
20. Krakens
21. Sirēnas
22. Gorgonas
23. Kentauri
24. Sfinksas
25. Dievs Ra
26. Dievs Anubiss
27. Ciklopi
28. Dievs Tors
29. Dievs Lokijs
30. Enģelis Gabriels
31. Enģelis Rafaels
32. Enģelis Mihaels
33. Enģelis Lucifers
34. Dievs Poseidons
35. Vendigo
36. Dievs Odins
37. Dievs Aīds
38. Dievs Zevs
39. Dieviete Freija
40. Dieviete Afrodīte
41. Dievs Hors
42. Dievs Haoss
43. Dievs Krons
44. Dieviete Brahma
45. Dieviete Ganeša
46. Dieviete Kalī
47. Dievs Baldars
48. Dievs Hemdals
49. Enģelis Kupidons
50. Grifs
51. Hidra
52. Orions
53. Bazilisks
54. Satīri
55. Kitsuna
56. Banši
57. Melnie suņi/Elles suņi
58. Cerbers
59. Himēras
60. Elfi
61. Svētais Nikolas
62. Rūķi/Mājas gariņi
63. Goblini
64. Leprikoni
65. Mantikoras/Mandigoras
66. Medūzas
67. Pegasi
68. Druīdi
69. Amazones
70. Jūras zirgsi
71. Milži
72. Jūras dragoni/Jūras čūskas
73. Dulahans
74. IņJaņ
Tie ir visi par, kuriem es esmu dzirdējis, protams tādu ir vēl, pa visam ir kādi simts veidi, sugas. Un lielākajai daļai vēl ir sīkāks iedalījums, pa sugu veidiem!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Vampīru medniece. (1.grāmata)
Про вампировKā būtu medīt vampīrus? To zina tikai viena meitene - Sema. Viņas ģimene jau paaudzi, paaudzē medī vampīrus, tāpēc visa Semas bērnība pagāja apmācībās! Taču Sema vēlas, ceļot iemīlēties un atrast draugus, bet ar tādu darbu kā viņai tas nav iespējams...