Braucot mašīnā es atkal biju aizmigusi un mani vecāki atkal ar mani runāja! Tikai šoreiz es nesapratu ne vārda no viņu teiktā... Es protams biju priecīga atkal redzēt savus vecākus, bet nesapratu, kapēc viņi nāk pie manis un, ko viņoem vajag! Kad jutu ka mani, kāds purina es atvēru acis un tas protams bija Pīts. Viņš izskatījās noguris, jo nebija gulējis jau kādas 48 stundas. Es vairākas reizes viņam piedāvāju palikt viesnīcā, bet viņš nezin, kāpēc gribēja ātrāk nokļūt Romā.
×Roma×
Vēl pēc piecām stundām mēs bijām Romā. Mēs piebraucām pie viesnīcas un, kad Pīts izskāpa no mašīnas man nācās gandrīz vai viņu nest uz viesnīcas numuriņu, kuru reģistrējām iepriekš, jo viņs bija tik noguris ka ceļi ļodzijās un viņš nevarēja nostāvēt!
×Vēlāk×
Es uztrucos par Pītu, viņš nebija gulējos 28 stundas! Bet, tagad ir piecēlies un gatavojas medībām. Viņš ir gulējis, kādas divas stundas! Tas nav normāli!
Kad bijām atbraukuši uz pirmo pavedienu es neļāvu izskāpt Pītam no mašīnas, kamēr viņš nepastāstīs, kas notiek!
Kad Pīts saprata, ka es nepadošos viņš sāka stāstīt. Tikai pēc tam es jutos ļoti slikti, ka liku viņam to man pastāstīt.
Izrādās pirms pieciem gadiem viņa un viņa līgavas gadadienā, tieši Romā viņiem uzbruka vampīri un viņa nomira! Tas bija skumjš stāsts un tagad es jutos slikti!
Kad mēs iegājām bārā, kurā itkā kādam vajadzētu zināt, kur atrodas vampīri, es atkal atslēdzos, tiko kā pārkāpu bāra slieksni!
Man atkal rādijās mani vecāki, kas norāda uz diviem vīriešiem bāra aizmugurē, tie eaot vampīti!
Kad atkal pamodos pīts bija ielenkts!
Es pamodos un devos vampīru virzienā, kad viņi saprata, kas esmu bija jau par vēlu es viņus piebeidzu! Visi, kas bija aplenkuši Pītu atkāpās malā, jo baidijās no manis! Kad izgājām no bāra Pīts uz mani skatijās ar ļoti noraizējušos skatienu! Es sapratu par, ko viņš domā...
Ea biju loti nogurusi no visas tas vampīru medīšanas, man gribējās, kaut nedaudz atpūsties.
Tajā pašā dienā mēs apmeklējām visus šīs pilsētas bārus, katrā bija pa kādam vampīram, kad bijām beiguši es redzēju Pīta acīs, ka sekos nopietna saruna.
Pīts: Man šķiet tev vajadzīga atpūta, aizbrauc, kaut kur es tikšu galā ar pārējām pilsētām no kartes!
Lai gan es gribēju atteikt Pītam es sapratu ka tā būs labāk!
Mēs atvadījāmies Pīts devās tālāk uz Kipru, bet es izlēmu doties mājās uz savu dzimto Detroitu!
×Detroita×
Kad izlēmu doties uz mājām vīzijas, sapņi pazuda, tas nozīmē mani vecāki laikam gribējai, lai atgriežos mājās.
Kad stāvēju pie savs mājas durvīm man bija bail ieiet pa durvīm, man bija bail atcerēties viņus, jo atgriežoties šeit bez viņiem mani atgriezīs realitātē un es sapratīšu, ka viņu tiešām vairs nav!
BINABASA MO ANG
Vampīru medniece. (1.grāmata)
VampireKā būtu medīt vampīrus? To zina tikai viena meitene - Sema. Viņas ģimene jau paaudzi, paaudzē medī vampīrus, tāpēc visa Semas bērnība pagāja apmācībās! Taču Sema vēlas, ceļot iemīlēties un atrast draugus, bet ar tādu darbu kā viņai tas nav iespējams...