Šodien vēsturē Vils apsēdās man blakus! Mēs visu stundu smējāmies par visu un man šķiet mēs nokaitinājām skolotāju diezgan pamatīgi. Pēc skolas mēs ar Vilu atkal devāmies uz parku. Ēdām saldējumu, smējāmies un kutinājām viens otru!
Vēlāk Vils mani aizveda uz kino, filma bija tik smieklīga, ka pat iznākot no kino mēs nevarējām beigt smieties!
Kad sāka satumst Vils mani nelaida mājās viņš mani aizveda uz tuvāko kalnu, mēs noklājām jakas zālē un vērojām zvaigznes! Tā mēs nosēdējām stundām ilgi, runājot par visu un vērojot zvaigznes!Kad pamodos es atrados parkā un blakus gulēja Vils, es vakar pat nepamanīju, kā aizmigu.
Vils: Labrīt skaistulīt!
Tas lika man nosarkt!
Kad paskatījos pulkstenī sapratu, ka varbūt Tailera uztraucas, tapēc laiks doties mājās. Taču pirms es devos mājās es sarunāju ar Vilu satikties arī rīt uz šī paša kalna un kopīgi pavadīt dienu, kad pajautāju, kur viņš mani vedīs, viņš atbildēja, ka tas būšot pārsteigums!
Nonākot mājās man pretī steidzās noraizējusies Tailera.
Tailera: Kur tu biji, es uztraucos?!?!?!
Es: Es biju kopā ar Vilu, mēs visu nakti runājām un vērojām zvaigznes!
Tailera: Omg! Viņš patīk visām, bet neviena nepatīk viņam! Tu laikam esi īpasa!
Kad izdzirdēju Taileras vārdus, tas lika man nosarkt! Vinam nepatīk ne viena izņemot mani...
×Sesdiena×
Šodien es atkal tiekos ar Vilu! Nespēju vien sagaidīt, kad uzzināšu, kur viņš mani vedīs!
×Vēlāk×
Vils mani aizveda uz atrakciju parku!Mēs gājām uz daudz un dažādiem karuseļiem, bet visvairāk man patika amerikāņu kalniņi un panorāmas rats, kas gluži kā filmās apstājās pašā augšā! Kad mēs bijām tur augšā un skatījāmies viens uz otru man bija tāda sajūta, ka es gribu viņu noskūpstīt un viņš mani!
Kad beidzot tikām atpakaļ uz zemes Vils man nopirka cukurvati un mēs devāmies mašīnas virzienā!
Pie mājām Vils mani noskūpstīja un teica ka rīt būšot mūsu pirmais īstais randiņš! Un tad viņš aizbrauca. Tikai tad es sapratu, ka Vils nav vienkārši draugs es biju, esmu viņā iemīlējusies!
KAMU SEDANG MEMBACA
Vampīru medniece. (1.grāmata)
VampirKā būtu medīt vampīrus? To zina tikai viena meitene - Sema. Viņas ģimene jau paaudzi, paaudzē medī vampīrus, tāpēc visa Semas bērnība pagāja apmācībās! Taču Sema vēlas, ceļot iemīlēties un atrast draugus, bet ar tādu darbu kā viņai tas nav iespējams...