Kad pamodos Taileras jau vairs nebija un es sāku uztraukties, kas tāds varētu būt noticis, ka viņa no manis izvairās! Protams kā jau vakar teicu šodien ir jauna diena un es aizmirsīšu
mistisko puisi!
×Skola bioloģija×
Kāpēc? Es sev solīju aizmirsties, bet skolotāja man nemaz nepalīdz! ;(
Paskaidrošu par, ko es runāju...
Bioloģijā šodien ir pāru darbs un skolotāja mani salika pārī ar viņu, mistisko puisi! Tagad ignorēšana nelīdzēs mums būs jārunā!!!
Puisis: Sveika, mani sauc Vils!
Un atkal tas žilbinošais smaids! Es kūstu!
Es: Sveiks, esmu Sema :)
Tā pagāja visa stunda viņš man uzdeva dažādus jautājumus un es negribīgi, bet tomēr atbildēju. Kad stunda beidzās viņš mani uzaicināja pēc stundām pastaigāties pa pilsētas parku. Es negribēju piekrist, bet manas lūpas pateica jā!
×Vēlāk×
Kā bija sarunāts es gaidīju Vilu pie skolas ieejas, lai mēs kopā varētu iet pastaigāt par parku. Te jau viņš nāk!
Vils: Sveika :)
Es: Sveiks :)
×Vakarā×
Mums gāja jautri mēs staigājān pa parku smējāmies, jokojām un smīdinājām viens otru! Labākā diena manā mūžā!
Bet es nebiju aizmirsusi arī Taileru, tāpēc kad pārnācu mājās devos uz viņas istabu... Un, ko es tur ieraugu, Tailera sēž uz zemes istaba ir savandīta un pati Tailera histēriski raud! :o
Es pieskrju pie viņas un cieši apskāvu, man nevajadzēja jautāt, kas noticis es sapratu! Vinas puisis viņu bija piekrāpis ar citu un vina viņu loti mīlēja. Tieši tapēc es nelaižu nevienu sev parāk tuvu, lai pēctam nesāpētu un vēl jau ir arī vampīri!
Es pierunaju Taileru uzrīkot meiteņy vakaru, pidžamballīti, lai aizmirstu par puišiem vismaz uz vienu dienu!
Mēs uzaicinājām klases meitenes poe manis un likām paņemt uzkodas, dzeramo un popkornu!
Kad visas meitenes bija sabraukušas mēs uztaisijām īstu meiteņu vakaru!
Gulēt mēs aizgājām ap cetriem naktī, mums bija pārāk jautri! :))
Tikai žēl, ka rīt ir skola! :(
Mēs visi aizmigām viesistabā uz zemes!
×Rīts×
Es pamodos ar nežēlīgām galvas sāpēm un tas nav tas, ko jūs domājat es neesmu dzērusi, es vienkarši neeamu kartīgi izgulējusies!
Šis rīts bija grūts, kamēr mēs visas iegājām dušā! Man šķita, ka mēs nokavēsim skolu, taču tā nenotika!
Kad iegāju pa skolas durvīm, es atkal sastapu tas skaistas acis, Vila acis!
Es uzsmaidīju viņam, viņš man, es protams sapratu mājienu!
Es laikam esmu pati negribot atradusi jaunu draugu! ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampīru medniece. (1.grāmata)
VampirKā būtu medīt vampīrus? To zina tikai viena meitene - Sema. Viņas ģimene jau paaudzi, paaudzē medī vampīrus, tāpēc visa Semas bērnība pagāja apmācībās! Taču Sema vēlas, ceļot iemīlēties un atrast draugus, bet ar tādu darbu kā viņai tas nav iespējams...