[10]Kritusī

252 32 0
                                    

Skolā es saskrējos ar, kādu puisi, jādzīst loti izskatīgu puisi. Taču es atcerējos savu solījumu, nedrīkstu iepazīties ar svešiniekiem, nekad nevar zināt, kurš var būt vampīrs!
×Vēlāk×
Kad Tailerai beidzās skola vina atnāca pie manis un mēs ar Taileras vecākiem sarunājām, ka vina drīkst dzīvot pie manis, lai man nav jādzīvo vienai!
Bija arī vēl viens labs jaunums es iešu Taileras klasē!
Mēs vēl, kādu stundu parunājām un tad Tailera devās mācīties, bet es devos aizslēgt pagrabu, lai Tailera nejauši neatrastu manus vampīru mednieces ieročus. Kad arī tas bija izdarīts es beidzot varēju pieiwt pie skapja un izvēlēties skolas abģērbu.
×Vēlāk×
Abģērba izvēle izradijās grūtāka nekā biju domājusi, nacās pasaukt Taileru, lai viņa man palīdz ar abģērba izvēli.
×Nākošais rīts×
Kad pamodos es jutos ļoti nogurusi, varbūt tas ir dēļ tā, ka neesmu pieradusi celties tik agri?!?!
Es iegāju dušā, abģērboa un, kad biju paēdusi brokastis kopā ar Taileru devos uz skolu.
Skolā bija jauki, bet visi uz mani skatījās un mani mednieces instinkti trakoja, gribējās uzbrukt visiem, kas uz mani paskatījās! Nekad nebiju sapratusi, kāpēc vecāki man neļāva iet skolā, bet šodien es biju pateicīga, ka bērnībā negāju skolā, varbūt tagad es esmu trenēta un vqru savaldīt savus instinktus, bet kas būtu noticis agrāk, es būtu visus noslaktējusi!
Labi pietiks domāt, kas būtu, ja būtu!
Es gāju uz savu skapīti, kad kādam uzskrēju, es paskatījos uz augšu un tas bija tas pats puisis! Viņš man uzsmaidīja savu žilbinošo smaidu, kas lika man izkust! Bet es neļāvos jūtām es visu laiku sev atgādināju savu solījumu sev. "Nedrīks iepazīties, draudzēties vai, jeb kā citādi saistīties ar svešinieku tu nezini, kurš var būt vampīrs!"
Es vienkārsi pagāju vinam garam ignorējot viņa žilbinošo smaidu un devos tālāk savu ceļu.
×Pēc stundām×
Kad devos majās es redzēju, kā mistiskais un reizē skaistais puisis mani vēro!
Es esmu kritusi, man viņs patīk, bet neuztraucies jau rīt es viņu aizmirsīšu!
Kad pārnācu mājās Taileras nebija, kaut gan viņai stundas beidzās jau stundu atpakaļ. Es padomāju gan jau viņa ar saviem draugiem būs, kaut kur aizgājusi un devos mācīties! Man šodien bija pirmā diena un jau ir kaudze ar mājas darbiem, tas nav godīgi!
×Vēlu vakarā×
Tailera pārnāca ļoti vēlu un tas lika man mazliet uztraukties vai, kas nav noticis! Taču arī tad, kad Tailera atnāca mājās es viņu neredzēju, jo viņa iekrita gultā un aizmiga. Pirms devos gulēt es vēl padomāju, ka man vajadzēs viņai pajautāt, kur viņa bija rīt pirms skolas! Ar domu par mistisko puisi un smaidu uzlūpām es aizmigu!

Vampīru medniece. (1.grāmata)Where stories live. Discover now