Azi o noua zi inchisa in blestemata asta de casa, inchisa din nou de sotul meu, nici macar parintii mei nu ma pot ajuta. Imi e dor de libertatea mea. Imi e dor de masina mea si de casa mea de colegii de la serviciu, imi e dor de tot. Parca acum sunt inexistenta, nu am nici macar telefon fiinca mi la luat. Am sa ii cer mamei mele sa imi strecoare unul. Nu pot trai asa, simt ca ma sufoc.
-Buna dimineata, printesa! Cum ai dormit? Ma intreaba Max intrand pe usa cu tava pregatita cu micul dejun.
- De ce nu a venit mama?il intreb eu pe un ton rastit.
- Pentru ca a incercat ceva strict interzis, papusico, arati ca o adevarata papusica, bruneta cu ochi albastri corp subirel cu forme bine definite, e tot ce isi poate dori un barbat, unde mai pui ca e si fata desteapata cu facultate si cu un servici la banca. Dar nu ma intereseaza astea pe mine, ma intereseaza ca ea sq ramana langa mine, ma intereseaza sa ma iubeasca si sa ma sprijine in tot ce fac si nimic mai mult.
- Ce a facut mama, magarule? Il intreaba rastit dandu.ui cu mana peste tava cu mancare.
- A vrut sa iti aduca telefonul, tu nu ai voie la asa ceva iubirea mea, si nu fi rautacioasa ca s.ar putea sa ramai nemancata pana la pranz, fi fata isteata! Ii ranji acesta in fata.
- Ii e frica idiotule, iti e frica...dar iti jur solemn ca o sa plec o data si o data de aici, ii striga aceasta in fata.
- Nu ai sa scapi de mine nici in ruptul capului, ai auzit? Si o ia de mana si o strange, tu, sa iti intre bine in cap, tu vei fi a mea mereu. Ai inteles?
- Am incetat sa mai fiu a ta atunci cand m.ai incuiat aici, iar tu te culci liber langa fosta ta sotie. Tu drept cine ma iei? Il intreaba ea smucindu.se din stransoarea lui.
Apoi el enervat pleaca in graba si o incuie din nou, din nou ramane singura plangand, cu doruri crancene spre libertate.
-Cine te crezi tu, cine te crezi, idiotu' dracu! Crezi ca nu am sa scap de aici? Ai sa vezi ca intr.o zi nu ma vei mai gasi aici. Ai sa vezi iti jur! Si incepe sa planga langa usa incuiata lasandu.se incet pe podea.
Se ridica, isi sterge lacrimile si cauta in disperarea ei ceva cu care poate deschide usa, ceva cu care poate forta incuietoarea usii si spre norocul ei in sertarul de la baie gaseste o foarfeca, o sarmulita, si alte unelte probabil ce sigur ii vor folosi. Decide sa le piteasca pe toate si sa actioneze atunci cand toata lumea va dormi.
La media o gasiti pe Kati prietena Sofiei, cam asa e in mintea mea infatisarea ei.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...