Max doar se uita impietrit la teste, apoi la mine apoi din nou la ele, nu vad nicio emotie, nicio bucurie. Oare ce se intampla? Parca zive ca vrea o familie!
- Esti insarcinata?
- Da Max, sunt insarcinata.
- Vrei sa il pastrezi?
- Nu fara sa aiba un tata, de ce intrebi pe tonul asta rece?
- Sarah iarta.ma, dar nu te pot pierde si pe tine din cauza unui copil, vreau sa il dai afara.
- Credeam ca vrei o familie, dar de fapt vad ca iti bati joc de mine, cum poti spune asa ceva?
- Acum 4 ani am pierdut persoana iubita din cauza ca a dat nastere unui copil, nu vreau sa patesti si tu la fel.
- Max dar eu am mai dat nastere, nu e primul, in caz ca uiti eu mai am o fetita!
- Imi e frica Sarah, intelege.ma , imi e frica ca te voi pierde la fel.
- Dar eu sunt sanatoasa Max, nu il voi da afara, asta e decizia mea finala fie ca iti place fie ca nu, esti un mare las, asta esti, nu vrei sa iti asumi responsabilitatea, ii tip eu in fata.
- Nu sunt las, te iubesc, ce nu intelegi? Imi e frica sa nu patesti ceva si sa pleci si tu e langa mine.
- Ai sa vezi ca nu patesc nimic, voi fi bine, sau vrei sa scapi de mine sa te intorci la blonda aia?
- Nu am nicio treaba cu tarfa aia, acum un an m.am culcat cu ea, recunosc, dar eram singur, acum m.am trezit cu ea la usa si fix cand imi pusesem mainile pe ea sa o dau jos ea ma sarutat si tu ai aparut.
- Vai ce coincidenta, pacat ca am aparut eu, poate era rost de mai mult!
- Sarah termina, daca vroiam asa ceva aveam cu cine, te iubesc si nu ti.as face asta. Am inregistrare cum sa intamplat, am camera de vederi sub birou, vei auzi toata discutia, sunt precaut si asta e bine. Si daca nu ma crezi hai cu mine. Ma ia de mana si ma trage dupa el fara drept de replica, ma urca in masina cu forta si ma duce la firma. Urcam la el in birou si aprinde smart tv.ul, unde deruleaza imaginile si vad exact cum sa intamplat.
- Ai vazut? Asta sa intamplat, eu nu te insel, te iubesc, dar imine frica sa facem acum un copil, nu stiu cum naiba sa intamplat.
- Mie nu imi e frica, te rog sa ai invredere in mine, voi fi bine, nu voi pati ca Sofia, din cate mi.ai spus ea avea probleme genitale din nastere, malformatii, eu nu am, am dat nastere fara probleme fetitei mele, de ce nu vrei sa ma crezi?
- Din cauza ca te iubesc si imi e frica sa nu te pierd iubito, te vreau langa mine ani intregi pana la batranete, avem deja copii, il vreau si pe asta dar imi e frica.
- Atunci hai cu mine la doctor sa vedem ce ne va spune, te rog!
- Bine, dar daca e vreun risc avortezi.
- Si daca nu va fi?
- Il pastrezi, mergem la parinti si le spunem iar apoi ne casatorim.
- Bine!
Mergem amandoi la doctro, imi face ecografie, iar apoi se aseaza la birou unde incepe si scrie o reteta.
- Domnule doctor cum e, intreaba Max curios.
- Este insarcinata in doua saptamani, sarcina va decurge absolut normal si bine, este santaoasa si ea si el nu sunt probleme acolo. Va dau aceasta reteta sa luati cele prescrise de mine pe toata perioada sarcinii, aveti aici sa faceti si cateva anaize de sange, iar luna viitoare va astept din nou la control.
- Multumim domnule doctor, iam spus eu zambind la fel si Max.
- Acum daca totul v fi bine, vom organiza o cina cu totii si le vom da vestea cea mare, sper sa nu ma stranga de gat tatal tau, imi spuse Max zambaret.
- Am mari emotii!
- Crede.ma, si eu am, dar trebuie sa ne facem viata noastra! Va iubesc!
- Cum adica ne iubesti?
- Adica pe tine, pe Eva, pe Mark si bebe din burtica.
- Bine dragul meu, si noi te iubim.
.......................................Imi cer scuze acest capitol va fi cam atat de scurt, va promit ca urmatorul va fi mai lung.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...