Azi este ziua in care Max si Sandra ar fi trebuit sa isi fi sarbatorit casnicia, din pacate ea nu stie inca ca nu mai e casatorita sau poate inca nu isi aminteste sau poate nu vrea sa recunoasca ca isi aminteste. Am inteles de la mama ca a dat ordin sa se pregateasca o cina festiva, o petrecere grandioasa pentru ,,aniversarea de 7 ani de casnicie".
Am un sentiment ciudat cand trebui sa il vad in bratele ei, cand trebuie sa ii suport mangaierile ei pe trupul lui, e asa ciudat in lumea asta sa fi o sotie ascunsa, mai rau ca o amanta.Max se apropie usor de ea in bucataria unde se faceau multe pregatiri, o sperie, deoarece ea era pierduta in gandurile ei.
- Domnule Max, m.ati speriat, ma scuzati, sunt un pic pusa pe ganduri cu niste probleme personale, spuse serioasa Sofia si departandu.se din imbratisarea lui.
- Bine domnisoara Sofia, te astept sus in turn, ii sopti acesta la ureche si pleca zambind strengareste.Sofia pandi sa nu o vada careva si fugii catre turn, urca in graba scarile si deschise usa apartamentului, acolo o astepta intr.un halat negru, cu paharul de sampanie in mana pe un fotoliu, Max.
- Iubita mea sotioara, in sfarsit ai venit, imi era un dor nebun de tine, si se ridica sa vina spre ea.
- Esti nebun, Max, azi e presupusa ta aniversare, azi toata lumea e agitata, toata lumea ne va cauta, in mai putin de o ora trebui sa il iau pe Matt de la gadinita, tu trebuie sa te prefaci sotul fericit care isi ajuta sotia, sigur te va cauta. Iubitule...
- Stttt! E treaba mea cum am aranjat lucrurile, vei vedea ca totul va fi la timp si nimeni nu va duce lipsa de noi, lasa.ma sa ma bucur de tine iubirea mea, te iubesc, nu ma respinge si nu ma ura, ideea cu petrecerea nu a fost a mea si nici nu am putut sa o opresc, la aceasta petrecere se va infiltra si doctorul de care ti.am povestit, vreau sa imi afle cat mai curand avevarul, spuse el serios,apoi o lua usor de mana si o duse langa pat, incepu sa o sarute cu sete, dor si pasiune, din cateva miscari se dezbracara si ajunsera sub cearceafurie albe goi, el se lungi deasupra ei, o saruta pe gat, o musca incet de urechi, o saruta flamand pe buze,iar apoi usor cobora cu saruturile catre sani, ii saruta si se juca cu ei, un joc al excitarii si al placerii intense, o facu sa il vrea si mai mult, se juca cu trupul ei pana o facu sa se roage de el sa nu o mai chinuie si sa intre in ea, sa o satisfaca asa cum stie el mai bine.
Lui ii facea placere sa auda cum il implora sa o penetreze, sa il simta in ea cum se misca, cum devin una si aceeasi persoana. Mai prelungi un pic chinul cu sarutarile si mangaierile in zona ei intima, iar apoi usor, inebunitor de incet intra in ea si incepu sa faca miscarile de dute-vino.Dupa ce au facut dragoste, au facut impreuna un dus in care s.au spalat reciproc, dupa au hotarat sa iasa pe rand si sa aiba grija ca nimeni sa nu ii vada,fusese momentul lor unic dupa cateva zile in care nu se mai atinsesera unul de celalat nici macar cu un sarut.
- Unde ai fost, o intreba nervoasa Sandra pe Sofia.
- Am avut de facut niste treburi in legatura cu petrecerea, sa intamplat ceva?
- Da, spuse nervoasa Sandra, copilul meu trebuie luat acum de la scoala, tu inca nu ai plecat, eu inca nu stiu ce rochie sa imbrac, sunt nervoasa, te rog dispari si adu.mi copilul, ii arata Sandra, Sofiei cu degetul catre masina.
- Ma scuza.ti doamna, si porni cu zambetul pe buze si cu gandul la cele intamplate mai inainte catre masina.E seara, toata lumea este stransa in jurul mesei, era multa galagie, muzica in surdina, il asteapta pe Max, Sofia e la masa deja langa micutul Matt, simte ca ar vrea sa plece de la acea masa, nu vrea sa vada scena impocrita si prefacuta, chiar si asa tot o durea acea imagine, sotul ei alaturi de fosta sotie imbratisati si sarutandu.se in cinstea aniversarii.
Cat as fi vrut sa nu trebuiasca sa joc farsa asta, vad durerea din ochii Sofiei, stiu ca acum o ranesc, ma doare, as vrea sa fug in bratele ei, dar nu pot, trebuie sa joc jocul pana la capat pentru a afla adevarul Sandrei, este inca amnezica sau se preface.
Dupa ce au luat cu totii masa s.au mutat pe terasa unde era muzica mai tare, fumul de tigara plutea in aer, zeci de voci forfoteau pe diverse subiecte, fata Sandrei si a mamei ei stralucea de fericire desi mama ei stia adevarul.
- Iubitule ai vazut ce multa lume se bucura pentru noi, il intreaba cu zambetul pe buze Sandra pe Max.
- Da, am vazut, ii raspunse acesta rece.
- Ce ai, nu iti place petrecerea, il intreaba curioasa.
- Sunt doar obosit, azi am avut foarte mult de munca, stai linistita, ii raspunse pe un ton serios.
- Bine iubire, dar restul noptii mi.o rezervi mie nu.i asa?
- ....trebuie sa plec pana in birou, vin imediat, spuse Max rece si pleca in graba.
- Dar...iubitule...nu mi.ai raspuns...of la naiba ce poate fi mai important decat mine, ce are omul asta de la un timp? Oare ce imi ascunde?
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...