Bona

2.9K 128 0
                                    

E tacere la noi in masina, Darrin vine cu masina mea primita cadou impreuna cu Kathe (Kati), iar eu cu Max, sau de azi inainte in fata tuturor va fi domnul Max, ce aiurea suna, nu.i asa?
Dupa cateva ore aproape ca ajunge, opreste intr.o parcare.

- Iubito aproape ca ajungem, crezi ca poti face fata sau iau pe altcineva, ma intreaba Max oftand.
- Dar tu crezi ca poti sta fara mine, poti sta stiindu.ma departe de mine, il intreb eu serioasa.
- Sincer, nu as putea sta sa te stiu departe imi va fi greu sa te aud spunadu.mi ,,domnule Max,, cand eu sunt iubitul tau,sotul tau, iar tu sotia mea. Sa nu uiti cand ajungem pe acea poarta ca te iubesc neconditionat si infinit de mult. Si o saruta lung si cu pasiune. Dar ea intrerupse brusc sarutul.
- Gata ,,domnule Max,, nu vreau sa ni se ridice hormonii pe aici pentru ca diseara nu are cine sa ne racoreasca, pentru ca sunt sigur ca vei ramane in camera Sandrei in seara asta dupa atata timp.
- Gresit, in seara asta raman cu Matt pana adoarme, iar dupa aceea voi veni tiptil la tine.
- Pai daca o sa dorm...spuse ea razand o scuza.
- Te trezesc, stai linistita.
- Nu tie frica ca te va vede cineva, il intreaba ea curioasa.
- Sa ii ia naiba, eu te ador, si o saruta din nou.
-...cîm...
- Acum ce mai e iubito?
- Eu unde voi dormi?
- Darrin si Kathe vor dormi in vila langa camera mea, tu vei dormi in casuta unde sunt cazati servitorii si parintii tai, unde stau parintii tai e un apartament de trei camere, una e pregatita pentru tine, iam informat pe ai tai si ne vor fi complici, deci...sau nu vrei acolo? Vrei sa stai din nou in turn?
- Nu mai vreau sa stau acolo singura.

Apoi pornira masina si plecara catre ferma. Dupa jumate de ora ajunsera, o prezenta pe Sofia ca bona, ii duse lucrurile in camera ei, ii prezenta pe Darrin si pe Kathe ca prieteni apropiati lui si veniti invizita pe un termen nedeterminat.

- Dragul meu, ce ma bucur ca ai venit! De abia asteptam sosirea ta, au iesit bine afacerile, intreba Sandra sarindu.i de gat sub privirile Sofiei.
- Da Sandra a fost foarte bine, el, Darrin Smith si sotia lui, Katherina Smith sunt partenerii mei de afaceri, vor sa vada cum e viata la ferma pentru a vedea daca se merita sa cumpere si ei una alaturi.
- Vai dar ce frumos dragul meu, dragii mei sper sa va placa saderea la noi si sper sa va placa viata la ferma incat sa fim vecini, chiar aici langa noi se vinde o ferma, poate cine stie...spuse Sandra bucuroasa pe un ton de doamna a casei, si ii facu cu ochiul lui Darrin.
- Da, multumim, si noi speram sa ne placa incat sa cumparam una, doamna Wood, spuse serios Darrin.
- Puteti sa imi spuneti doar Sandra, prietenii sotului meu sunt si ai mei. Acum va las trebuie sa ii dau instructiuni bonei. Iar aceasta pleaca cu miscari undulatorii ale corpului, ce dateau un aer de o doamna mult prea increzuta.
- Tu ...da tu, nu te mai uita cu ochii aia asa la mine ca pe mine nu ma sperii, cred ca esti constient de fatarnica asta care a indraznit sa se dea in fata tuturor la Darrin, si sper ca mai esti constient ca ii va face zile fripte Sofiei si ca va suferi enorm, nu.i asa, il intreba super nervoasa Kathe pe Max.
- Sunt extrem de constient Kathe, doar te rog sa imi promiti ca te vei abtine sa nu ii dai una, stiu ca a devenit o mare nesuferita, dar cand Sofi nu va mai putea suporta chiar daca mine nu imi va spune promite.mi ca daca iti marturiseste ceva imi vei spune si eu o voi lua de aici daca nu se afla repede adevarul, o ruga Max, in timp ce facea turul a parcului ce se intindea in fata cladirii, un parc imens ce se despartea in doua, unul parcul de vara, iar celalalt parcul de iarna.

Ei se plimbau prin parcuri stabilind anumite chestii pentru buna convietuire si pentru ca nimeni sa nu isi de.a seama de intentiile lor. De la geam, de undeva de la etajul 2 al vilei ii urmarea mama Sandrei, parintii si fratii lui inca nu aflasera de venirea lui fiind plecati la un congres de la Viena.

In timp ce Darrin, Kathe si Max puneau anumite detalii la punct, Sandra se afla in livingul casei servitorilor pentru a afla detalii despre ea si a.i pune in vedere anumite lucruri ceea ce trebuie stiute si facute cu cel mic.

- Spune.mi draga, cum te.a gasit sotul meu pe tine sa ne fi bona, intreaba aceasta curioasa.
- Printr.un prieten, am mai avut grija inainte de copilul acestuia, a fost multumit si m.a recomandat mai departe,spuse Sofia calma,desi o incerca toate starile, vroia daca s.ar fi putut sa o lase cheala prin simplu fapt ca o trata de sus si cu o aroganta enorma.
- Prietenul acela nu a mai avut nevoie de tine de te.a dat noua, intreba Sandra curioasa si privindu.o de sus pe Sofia.
- Nu pentru ca...mama acelui domn a iesit la pensie si a inceput sa aiba ea grija de el.
- A...ok, am inteles. Ai urmat facultate ceva?
- Da,am...
- Bravo, o intrerupse Sandra, deci nu imi fac griji, am o bona educata. Bona, draga, uite aici pe masa ai toate instructiunile pentru baiatul nostru, Matt,poate ca pe drum ti.a mai povestit sotul meu cate ceva, sper.

Idioato e sotul meu, si am vorbit arognta ta,de iti iese prin toti porii, stiu extrem de multe amanunte despre tot, cel putin asa cred, tu trebuia sa fi zburata de aici, eu nu sunt bona, sunt sotia lui Max. Doamne cum o fi suportato in halul asta,ce l.a atras la ea?

Dupa multe altele,Sofi il cunoaste pe micutul Matt, un baietel tare dulce si simpatic, ea i se prezinta ca bona, iar el se imprieteneste rapid cu ea spre mirarea mamei lui.

Dupa ce toti se retrag la camerele lor, Max ramane pentru 5 minute in birou unde apare Sandra.

- Dragul meu, ce a fost in capul tau sa imi aduci o bona asa frumoasa si tanara? Una mai urata si mai neatractiva nu ai gasit si tu, il intreaba Sandra pe un ton miorlait.
- Nu...eu cred ca va fi destul de buna, nu imi spune ca esti geloasa acum, spuse Max pe un ton rece cu paharul de tarie in mana uitandu.se pe geamul ce avea privelistea catre balconul Sofiei,era inca lumina la ea, iar de o data sa stins.
- Iubire, in ultimul timp esti rece, ce se intampla, il intreaba ea schimonosindu.se pe langa el, incercand sa se prinda cu mainile de gatul lui si incercand a.l saruta, dar fara succes fiindca el ii datu mainile la oparte se ferii de ea si se scuza ca ii e somn si pleca catre dormitor.

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum