Ii e groaza ii e frica ii e teama de el si de ce va putea spune sau de ce va putea cere. Se uita la telefon si se astepta ca din clipa in clipa sa sune sau sa primeasca mesaj. Max putea fi plin de surprize niciodata nu stia la ce sa se astepte de la el.
- Iubitule, uitate cat tremura biata fata de frica prietenului tau, chiar nu putem face nimic, il intreba suparata si enervata de situatie Kati pe Darrin.
- Nu iubito, poate am fi putut mai multe daca nu era sotia lui dar are drepturi asupra ei si ea la fel, noi cu mai mult de atat nu putem face nimic, nu putem apela la politie fiindca nu ia facut nimic rau, nimic demonstrabil, ii spuse Darrin.
- Offf nu pot sa cred ca i se intampla asta prietenei mele, ofta Kati.
Incerca amadoi sa o linisteasca pe Sofia, ii fac un ceai sa o linisteasca si intr.un final ea adoarme pe canapeaua din sufragerie. Darrin si Kati o duc in dormitorul ei pe brate, unde Kati o schimba in pijamale si ii da telefonul pe silentios, apoi pleaca.
- Iam dat telefonul pe silentios in caz ca Max se trezeste sa ii trimita ceva sa nu o trezeasca, spuse Kati cuibarindu.se in bratele lui Darrin.
- Bine ai facut iubita mea, te iubesc, si incepu sa o sarute pasional. Sa ii desfaca nasturii de la bluza treptat, sa lase sarutari catifelate pe pielea ei fina, de la buze in jos, pana la marginea blugilor ei, o dezbraca complet si apoi pe el, se bagara sub cearceafurile albe, racoroase pentru o noapte fierbinte.
Se facu dimineata, cei doi inca dormeau dupa o noapte de amor, dar Sofi era deja in sufracerie, nu avea astampar si nici liniste, cauta de zor printre canalele tv unul care sa ii captiveze atentia si sa o mai faca sa uite ca Max este prin apropiere. Deodata telefonul vibreaza langa ea scurt, vede ca are un mesaj de la un numar.
Iesi pe balcon, vreau sa te vad, sunt pe balconul din dreptul balconului tau. Max
In fata blocului nostru se afla altul identic, nu le despartea decat o poteca. M.am cutremurat, dar am iesit, si l.am vazut, era vesel si imi facea cu mana. Aud din nou vibrand telefonul, inca un mesaj.
El: Iubito diseara la ora 20:00 vin si te iau, mergem la restaurantul hotelului Skyline, va fi si Darrin cu Kati. Peste doua ore va veni un pachet pentru tine, sa imi spui daca iti place.
Eu: Si daca nu vreau sa vin?
El: Nu te juca cu nervii mei, ca altfel...
Eu: Altfel ce, Max?
El: Nu o sa fie de bine, pisicuto, ai prins gheare?
Eu: Le aveam de mult si mi le.am ascuns cu cine nu a trebuit!
El: Ar fi bine sa le bagi la loc...e in interesul tau!
Eu: Ma ameninti, Max?
El: Te avertizez iubito...
Eu: Ca ce? La ce sa ma astept de la tine? Ma omori?
El: Nu iubire, de omorat nu pe tine, poate pe altii...
Eu: Pe care altii?
El: Ce ai tu mai drag...
Eu: Sa nu indraznesti! Javra...
El: Ai grija cu jignirile, daca nu vrei sa pateasca cineva ceva ai face bine la 20:00 sa fi gata. Si cu asta am incheiat. Ne vedem diseara!
Eu: Mai vedem!
El: ....nu te juca cu focul draga sotioara...
Te urasc si te voi ura din tot sufletul meu, ai reusit sa faci ce vrei din mine, intru in camera furioasa, nu vroiam sa fac ca el dar il stiam ca poate fi periculos si nu vroiam ca parintii mei sa pateasca ceva din cauza mea. E greseala mea si tot eu trebuie sa mi.o indrept.
Sofia iese din camera si se indrepata catre bucatarie unde ii gaseste pe Darrin si Kati facand clatite.
- Sofi ai venit la fix,dar ce ai, o intreaba speriata Kati cand o vede palida si plansa. Sper ca nu iti e frica si acum de Max.
- Am vorbit cu el prin mesaje, vrea sa vin cu voi la restaurantul hotelului Skyline, mi.a spus ca imi va trimite mai tarziu un pachet si trebuie sa ii spun daca imi place ce imi va trimite, spune plangand Sofi.
- Tu ce i.ai spus, o intreaba curioasa Kati.
- Iam spus ca nu vreau, dar ma amenintat si sunt nevoita sa fac ca el, spuse Sofi trista.
- Doamne ce nenorocit, stai Sofia linistita, acolo se vor intalni oameni de afaceri, va fi o sedinta extrem de imortanta, toti isi vor aduce si sotiile deoarece va fi si o petrecere dupa sedinta, nu poate sa iti faca nimic, e foarte multa lume, iar noi nu te vom scapa din ochi, spuse increzator Darrin.
Dupa cateva ore aparu cineva la usa cu un colet, Sofia a semnat pentru el, apoi nerabdatoare la pus pe canapea si l.a deschis. Inauntru se afla o rochie neagra, de un material fin, catifelat si lucios, de scurta era pana a proape de genunchi fara o palma. Era frumoasa, ii placea mult acea rochie, semn ca sotul ei o vroia cat mai eleganta si cat mai serioasa, doar o prezenta ca sotia lui unor oameni influenti cu care el facea afacerile.
Eu: Imi place rochia, imi vine perfect, cum de ai stiut masura?
El: Ma bucur, secret, asta nu se spune.
Ea se duse in baie isi facu un dus fierbinte, petrecu in baie mai bine de o ora, se rasfata singura, apoi intra in camera unde incepu pentru a se pregati de plecare. Parul ei negru il ondula cu placa si il lasa sa cada liber pe spate, se farda cu o culoare potrivita ei, si isi imbraca rochia neagra trimisa de sotul ei. Arata divin in acea rochie si sandale negre, de ultim moment.
- Doamne!!! Dar ce frumoasa esti fato, ramase cu gura cascata la ea atat si Kati cat si Darrin.
- Multumesc frumos! Si tu esti la fel e frumoasa, mergem, intreba Sofi.
- Multumesc fato, dar ai interdictie sa mergi cu noi, pe tine vine sa te ia Max, si nici nu termina sa sfarseasca bine propozitia Sofi nici nu are timp sa reactioneze caci cineva deja bate la usa, iar Darrin se duce sa deschida.
- Buna seara! Am venit sa imi iau sotia, se poate, se aude o voce de pe hol, iar apoi intra chiar Max in peroana,bine aranjat, imbracat intr.un costum incat a se potriveasca cu sotia lui, avea un aer de mare afacerist dar si de un mare mafiot, un aer de dominare. Pe Sofi aerul asta dominator o inspaimanta.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
Fiction généraleSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...