+18 ani
Ma simt fericira si in al 9 lea cer alaturi de Max, ma face sa ma simt iubita si fericita, de mult nu mai m.am simtit asa, imi lipsise acele momente de tandrete, de iubire.
- Iubito sunt mandru de tine, am castigat si contractul asta, a fost obositoare sedinta, dar a meritat, imi spune el cu zambetul pe buze tragandu.ma in bratele lui.
- Ma bucur iubitule, dar cred ca a venit timpul sa placam catre casele noastre, ne asteapta cei mici.
- Ah iubito, nu as mai vrea sa iti dau drumul, te iubesc!
- Si eu te iubesc Max!
- Iubito, inainte sa plecam mai mergem un pic sus, nu vreau sq plec pana nu iti simt pielea si sruturile, te rog! Si face niste ochisori de motanel rasfatat la mine de imi vine sa il mananc.
- Max, nebunaticule, e tarziu, nu vrei tu mai bine maine?
- Nu o sa pot dormi pana maine, o sa vin la tine pe furis daca nu vrei aici!
- Doamneee, nebunule!
- Nu ma vrei iubito si tu? Nu ma doresti?
- Te doresc Max cum nu am dorit pe nimeni, dar e tarziu si sigur isi fac griji cei de acasa!
- Hai iubito, o ora, spunem ca a durat sedinta mult si apoi am avut ceva de semnat si alte lucrui, hai te rog iubito, pana maine turbez daca nu gust acum din corpul tau apetisant.
- Haide nebunaticule ca ma inebunesti deja de tot.
Mergem sus in apartamemt, nu stiu in ce moment am ramas goi, ne sarutam ca doi nebuni, plini de pasiune si dorinta, flamanzi unul de atul, ce nebunie. Sunt goala deasupra lui, el imi mangaie sanii si ii suge pe rand, iar eu ma misc in voie, ador sa il simt inauntrul meu, ador satisfactia care mi.o da, ne miscam amandoi cu miscari lascive, incete, apoi totul devine mai repede si dur, am o senzatie de placere nebuna.
Dupa cateva minute ma trezesc cu el deasupra mea, face miscari inebunitoare , imi musca sfarcurile, apoi le linge, ma inebuneste.
Facem dragoste ca doi nebuni pana cadem obositi si satisfacuti.- Iubito ai fost fenomenala, esti asa de buna la pat, ma uimesti.
- Nu cred, nu am mai facut dragoste de foarte mult timp.
- De la divort?
- Da!
- Wow, cum ai putut sa te abti atat si de ce spui ca nu ma crezi?
- Mereu imi reprosa ca nu sunt bina de nimic, ca nu stiu sa ma descurc in pat si ca nu il satisfac.
- Ce prost! Iti cauta nod on papura sa plece la alta, sau ele era tampitul din poveste.
Nu iti fa griji din astea iubita mea, esti fenomenala si nu te.as da pe nimeni alta. Te ador si vreau sa ramai a mea indiferent de ce se intampla.- Da iubitule voi ramane a ta pentru totdeauna. Nu vreau sa stic momentul asta frumos dintre noi, dar cred ca e timpuo sa plecam, am stat mai mult decat era cazul.
- Bine dragostea mea, hai sa facem un dusulet si apoi mergem acasa.
Mergem amandou sa facem o baie revigoranta dupa o zi de munca si o dragoste nebuna, dar nu ne putem abtine si o facem si in baie, parca fiecare avea cate un magnet si ne atrageam, eram doi nebuni ce se sarutau si faceau dragoste sub dus, nu ne mai saturam unul de altul. El trecu la ceva mai departe, sex oral. Se lasa in jos si incepu sa isi introduca limba in organul meu genital, simteam ca inebunesc de placere, felul cum o facea si cum o sorbea, o mangaia si o saruta ma inebunea complet, poate mai facuse asta si alteia dar eu nu mai facusem asta niciodata. Nu ma atragea dar sincer acum chiar as vrea sa incerc.
- îmmm...iubito, esti atat de buna, cum e, iti place?
- Ah iubitule, ma inebunesti de.a binelea, e ceva nou pentru mine!
- Vorbesto serios?
- Da, nu mi sa facut pana acum asa ceva si nici nu am incercat.
- Doamne iubito, de ce nu mi.ai spus, incercam mai devreme sa te duc pe culmile extazului, sincer nici eu nu am facut asta sotiei mele, dar acum cu tine e ceva ciudat si nu ma pot abtine vreau sa te gust. Dar tu ai incerca asa ceva?
Ma inrosesc toata, si dau din cap ca da, ma las in genunchi si il sarut pasional apoi el se ridica in picioare, inca eram amandou sub jetul dusului. Ii cuprind in mana barbatia si incep sa il sarut, il inteoduc in gura si il ling ca pe o acadea, e ceva inebunitor, il privesc so vad cat de tare e inebunit. Se termina actul sexual dupa ce ne dam amandoi drumup dupa un act normal, ne facem baie si ne pregatim de plecare. Trebuia sa fim plecati in 4 ore, dar trecusera de mult, era 11 noaptea, afar intuneric bezna. Plecam fiecare cu masina catre casa, oprim masinile, ne reintalnim ne sarutam si fiecare intra pe usa casei lui.
Intru pe usa si pasesc tiptil catre scari pentru a urca in camera mea, dar de o data lumina din living se aprinde ma intorc si vad un tata si o mama furiosi cu bratele incrucisate la piept.
- Da ce este, ii intreb eu.
- Acum se vine, cand trebuia tu sa vi acasa, ma intreaba mama furioasa.
- Mama am servici in caz ca ai uitat, am avut o sedinta de ore multe si obositoare, am castigat contractul, apoi am avut de facut alte acte si dosare si uite asa a trecut timpul.
- De ce te furisai, ma intreba tata suparat.
- Pentru ca nu vroiam sa va trezesc, acum va rog frumos lasati.ma sa ma duc sa imi pup fetita de noapte buna chiar daca doarme si sa ma duc sa ma culc sunt obosita.
- Sarah, maine dimineata vreau ca noi doua sa stam de vorba, este ceva serios, te rog frumos, imi spuse ea pe un ton destul de rece.
- Bine mama, vom vorbi, noapte buna!
Ajung in camera mea si cad pe ganduri, oare ce vrea atat sa discute cu mine? Sigur vrea si ea sa ma convinga sa renunt la firma si la Max. Ah Max cat ma inebunesti tu pe mine, deja imi e asa de dor de tine, tare as vrea sa fi aici cu mine.
Dintr.o data aud telefonul vibrand pe noptiera de langa pat.Max: ,, Dormi iubito? Eu nu pot, gandul e doar la tine, la momentele noastre, te iubesc viata mea, te ador!"
Eu: ,,Nu dorm inca, si mie imi e dor de tine, chiar ma gandeam la tine, te iubesc Max, noapte buna!"
Max: ,,Noapte buna printesa mea, ne vedem maine, de abia astept. Te sarut dulce!"
Adorm fercita, Max se gandea la mine cum si eu ma gandeam la el, dar gandurile catre mama nu imi dateau pace. Oare ce vroia atat sa imi spuna?
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
Ficción GeneralSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...