+18
Eu si Max hotaram sa nu le spunem alor mei inca pentru a nu le strica weekendul, mai ales pentru a nu.i strica surpiza tatalui meu, cererea in casatorie, deci in curand presupun ca vor fi trei nunti, a mamei, a prietenei mele si a noastra.
- Sarah sa aveti grija de voi, eu si mama ta plecam sa ne relaxam in acest weekend, sper ca si voi sa aveti un weekend frumos si sa fiti cuminti. Ne vom intoarce duminica pe seara, imi spuse tata in timp ce punea in masina valizele.
- Draga mea sa aveti grija de voi, eu nu as fi plecat de langa voi, nu v.am lasat niciodata singure, dar tatal tau tot a insistat sa mergem la relaxare.
- Stiu mama, nu iti face griji, suntem fetite mari, ne vom purta de grija, tu dute cu tata si distreaza.te. Ne vom vedea duminica.
Ne luam la revedere de la ei, si ramanem singurele, intram in casa si il sun pe Max.
- Iubitule au plecat, ia.l pe Mark si veniti aici!
- Bine iubita mea, in 5 minute suntem acolo.
Dupa 5 - 10 minute apare Max cu cel mic de mana, iar in cealalta tine cateva sacose.
- Ce sunt cu astea?
- Acolo vezi ca este un cadou pentru Eva, schimb pentru Mark, ceva pentru gratar si alte lucruri de mancare, vezi tu cum ti le pui.
- Multumim dragule, dar nu trebuia sa te deranjezi.
- Nu e niciun deranj dragoste, e din toata inima mea si a lui Mark.
Mark si Eva deja se jucau in living pe covorasul pufos din fata canapelei, Max le datu la desene si se aseza si el langa el, iar dupa 10 minute m.am alaturat si eu lor.
Micutii s.au jucat pana la epuizare, aproape ca au adormit pe jos, dar noi nu i.am lasat si i.am dus in camera Evei, Max a luat.o pe Eva in brate si eu pe Mark, iam imbracat la pijamalute si au adormit instantaneu.
Noi doi ne retragem usor in camera mea.- Iubito m.am simtit ca si cum deja am fi o familie adevarata, asa mi.ar place sa fim zilnic.
- Si mie iubitul meu, si mie.
- Iubito dupa ce le dam marea veste si vom incepe sa locuim impreuna unde vei vrea sa stam?
- Te las pe tine dragul meu sa decizi ce crezi ca este bine.
- Draga mea eu as vrea sa locuim singuri, la mine e oricum aglomerat, am parinti, cumnati, frati, sau am putea la tine sa locuim, parintii tai sunt singuri nu mai au alta fiica, asta daca ar fi si ei de acord, daca nu voi cumpara o casa pentru noi 5, ce zici?
- Imi place ideea iubitule, chiar imi place, dar cand vom organiza marea cina sa le dam marea veste?
- Luni seara vom organiza o cina cu ai tai, ai mei, familia White si cu cine mai vrei tu.
- Pai sunt de acord, ii voi invita pe ei toti si pe Georgio.
- Cine este acest Georgio, sari deodata ca ars Max.
- Calmeaza.te, gelosule!!
- Nu sunt gelos, doar ca nu am stiut pana acum de niciun Georgio.
- Ba esti gelos, recunoaste!
- Bine recunosc, cine e ala?
- E designerul cu care lucrez eu la firma si e...
- Ia auzi cu cine lucreaza ea acolo, cu barbati!!! Spuse Max nervos si se ridica din pat.
- Gelosule stai sa iti explic care e treaba cu el, nu te mai ambala degeaba!
- Hai spune! Si se puse din nou in pat langa mine.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
Ficción GeneralSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...