Sara se intoarse in sufragerie, iar Ava deschise scrisoarea cea rosie si incepu sa citeasca.
Dragele mele,
Sper ca fiul meu sa fi reusit sa va inmaneze aceasta scrisoare, iar daca ati ajuns sa o cititi inseama ca eu nu mai sunt pe lumea asta, sper sa il lasati sa fie de fata si fiul meu, Liam, sunt extrem de sigur ca si el este tare curios sa vada ce v.am scris aici, daca nu e chemati.l si pe el.
In aceasta scrisoare vreau sa va cer iertare pentru anii distrusi, pentru ca l.am obigat pe Liam sa se departeze de tine, draga mea Ava, daca el nu ti.a spus de ce si cum anume iti voi spune eu.
Cu ani in urma in tinerete nu am acceptat sa fiu la sapa de lemn asa ca am facut afacere cu un mafiot, tatal Amandei, cea de.a doua sotie a lui Liam, apoi viata mi.a fost amenintata la fel si a sotiei mele daca nu il casatorim pe el cu fiica lui, mai bine acceptam sa murim decat sa ii distrugem viata. Oricum la 5 ani dupa aceea sotia mea sa prapadit de o boala grava, iar eu am fost condamnat ani de.a randul sa il vad cum sufera dupa voi si cat de nefericit a fost in casatoria cu Amanda, nu a fost femeie de casa si ia placut doar sa toace banii in diferite distractii, in fine, sper doar fiul meu ca dupa moartea mea sa o paraseasca si sa il primiti inapoi. Nu a avut nimeni nici o vina, doar eu si nevasta mea, vreau sa il iertati, in plic vei mai gasi draga Ava cecul cu suma care a incercat sa vi le trimita pentru un trai decent, as fi vrut sa vi.l trimit si eu, dar eram in permanenta supravegheat de tatal acelei femei, daca voi primeati acei bani eram cu totii morti azi de foarte mult timp, nu trebuie sa va temeti de Amanda, e o femeie proasta, nu mai are cine sa o sprijine, au murit ai ei cu 5 ani in urma intr.un teribil accident de masina. Sarah, iubita bunicului, imi cer iertare si imi pare nespus de rau ca nu te.am putut cunoaste, nu te.am putut sprijinii si nu am putut sa ma bucur de copilaria ta, mai bine eram sarac in bani, dar bogat cu voi langa mine. Intr.un cont in Elvetia aveti pusi acei bani de atunci, nu m.am atins de ei, aveti si contul in plic, va rog iertati.mi fiul si duceti.va si traiti fericite alaturi de el in casa care trebuia sa fie de mult locuita de voi trei, am costruit.o cu mare iubire doar pentru voi, cu gandul la voi, daca altfel nu am putut fi doar asa.
Stiu ca o sa va intrebati de ce nu v.am cautat in urma cu 5 ani, ei bine inca imi era frica sa nu fi lasat vreo vorba pe la cineva sa ma supravegheze, iar voi sa patiti ceva, iertare, stiu ca mi sa dus numele de om rau, asa am pozat mereu, in om rau, nu am ce zice.
Dragele mele, timpul nimeni nu il poate da inapoi, dar profitati de prezent si traiti.va iubirea oricum ar fi ea si dupa cat timp va fi ea, eu sunt responsabilul de suferintele voastre si nimeni altcineva. Imi cer iertare, altceva nu pot face, iar daca ma urati si nu ma puteti ierta va inteleg, v.am distrus vietile cu mult timp in urma. In plic se mai afla un inel de logodna transmis din generatie in generatie, sotia mi la dat sa ti.l trimit tie, nu a vrut sa ii revina Amandei, simtea ca nu il merita, tot in plic se afla doua lantsoare cu nume gravate, unul al nepoatei iar altul al stranepoatei, stiu ca am si o stranepotica, sunt din aur pur, si tot acolo se afla cheia noii voastre case, e nou nouta, nimeni nu a locuit in ea, special pentru voi, este echipata cu tot ce e nevoie, adresa e si ea in plic, iar tu Liam incearca si fa fetele fericite, vinde casa veche in care am trait mai multi ani nefericiti decat fericiti si fi alaturi de fete.
Adio, dragele mele, ramaneti cu bine in aceasta lume si lasati fericirea si bucuria in casa voastra.Cu totii pentru cateva secunde ramasera muti, nici Liam nu stiuse ce continea acel plic.
- Daaa...si acum care e a doua veste, rupse tacerea Sarah.
- Eu si tatal tau vrem sa ne dam o a doua sansa la fericire, iar maine ne facem bagajele si ne vom muta in casa lasata de bunicul tau, ii spuse Ava pe nerasuflate.
- Bine mama, cine sunt eu sa ma opun, va inteleg, acum dati.mi timp sa procesez tot, ma duc la culcare, vorbim maine dimineata, noapte buna, le spuse Sara si isi lua fetita de mana si pleca catre dormitor lasandu.i singuri in sufragerie.
- Multumesc iubito, ma bucur ca va mutati cu mine in noua casa, te iubesc, ii spuse Liam si o saruta.
- Liam nu imi vine sa cred ce se intampla, parca visez, ii spuse Ava intrerupand sarutul.
Dupa cateva mici sarutari nevinovate Ava si Liam se dusera in dormitorul ei, unde se sarutara cu mult dor, facura dragoste ca in tinerete, dar o dragoste aparte, cu mult dor, cat pentru anii pierduti, parca ar fi vrut ca intr.o noapte sa poata recupera totul, iubirea adevarata dintre ei nu murise, se iubisera chiar daca fusesera despartiti, nimeni acum nu le mai putea face rau, ei se puteau iubi in voi, regretele nu isi mai aveau rostul, era doar un alt timp pierdut, vroiau sa traiasca doar prezentul si atat.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...