Sarah...

2.6K 91 0
                                    

- Mama, mama, unde esti?

- Sunt aici draga mea, iti calcam rochita, spune.mi mai doresti ceva, aparand in graba mama Sarei din alta camera.

- Mama vreau sa ai grija cateva ore de Eva, si sub nicio forma sa nu o asi sa manance dulce inainte de a manca manacrica, iar peste o ora ii dai siropelul de tuse, ai terminat de calcat, o intreaba Sarah pe mama ei in timp ce se aranja la par.

- Da frumoasa mamei, rochia e asezata in camera mea pe pat, stai linistita, eu si Eva ne vom descurca de minune, vom fi bine, conteaza sa iei postul acela ca se ne mai putem descurcam cumva cu banii, e greu Sarah, trebuie sa dai tot ceea ce e mai bun la acel interviu, sa nu te pierzi, ai inteles?

- Da mama, stiu, totusi am emotii, nu am mai lucrat pana acum, nu am mai fost la vreun interviu, dar trebuie sa fac fata.

- Bine draga mea, grabeste.te, trebuie sa ajungi la timp, uite ia astia,sunt economiile mele, nu lua autobuzul, ia si tu un taxi pentru a ajunge aranjata la acel interviu, o impresie buna conteaza pentru inceput.

- Dar mama, ce ne facem daca nu iau acel post? Te rog tine.i pentru cheltuieli.

- Nu fata mea, fa cum iti spun eu, sunt sigura ca il vei lua, acum hai dute!

Sarah pleca de acasa, in drum gasi un taxi si il lua spre destinatia firmei unde trebuie sa dea interviu. Pana acolo cu taxiul facea doar o jumate de ora dar cu autobuzul ar fi facut mai mult.
Ce bine era daca as fi avut si eu un tata, si fetita mea duce lipsa tot de un tata, amandoi ne.au parasit dupa ce ne.am nascut, de el nu mai stiu nimic, doar ca acum e undeva in Spania cu alta, iar pe tata il stiu, stiu destul de bine cine e, e un om influent de afaceri, dar pe noi ne.a lasat in saracie, acum culmea ma duc sa ma angajez la o firma concurenta lui, nimeni nu stie ca sunt fata lui si nici nu trebuie sa stie cineva, cand cineva ma intreaba daca sunt ruda cu acel McGiber le spun ca nu, doar o coincidenta de nume, da tata ma recunoscut la nastere si mi.a dat numele lui apoi ma parasit si pe mine si pe mama pentru o cocoana mult mai bogata pentru a.si mari averea. Il urasc pentru asta. Fapt ce nu pot spune si de fostul meu sot, dupa ce am nascut fata nu a vrut sa o mai recunoasca si am divortat ca la scurt timp sa aflu ca el deja avea pe alta din Spania, plina de bani si cu 10 ani mai mare ca el. Ce viata, nu? Din gandurile mele ma trezeste taximetristul.

- Doamna am ajuns, aici e firma care o cautati!

- Da multumesc, ii dau banii si ies in graba pentru a ajunge la timp la interviu, din neatentie dau peste un domn chipes bine facut imbracat la 4 ace, extrem de serios, aproape ca voi cadea dar ma prinde el extrem de repede.

- Scuze, iertati.ma, ii spun acelui chipes domn.

- Data viitoare fiti un pic mai atenta si nu se va mai intampla, apoi pleca grabit catre lift.
Ajung la receptia din hol si intreb unde se tin interviurile pentru avocati sau secretari, eram dispusa sa accept orice, doar terminasem facultatea de drept si nu ma asteptam sa ma angajeze cineva rapid in post, doar eram o incepatoare, nu profesasem inca.
O doamna draguta de acolo, pe nume Elli imi spune pe unde trebuie sa merg pentru a ajunge la interviu. Trebuie sa iau acelasi lift ca si domnul de care m.am ciocnit afara,iar apoi sa ajung la etajul 10 al cladirii, apoi imediat la dreapta voi ajunge fix in biroul angajatorului si asta si fac, am emotii cei drept, o mie si una, sper sa iau postul sau unul din posturi pentru ca altfel va fi extrem de greu, pana acum ceva timp a lucrat mama la o firma de textile, ea sa lupatat cu cheltuielile si bunica mea din pensia ei, dar acum bunica nu mai e, iar fabrica a falimentat, nu mai avem decat alocatia fetei mele de 3 anisori si atat. Intr.un final ajung la birou, in hol mai erau 10 persoane inaintea mea, erau tot la interviu, ma asez pe scaun si astept cu mari emotii sa intru si eu.

Intr.un final randul mi.a venit, imi ticaie inima ca la iepurasul fugarit de un pradator, intru si inima parca o ia la goana, in spatele biroului se afla chiar el cel de care m.am ciocnit mai devreme, rasfoia niste foi, iar alaturi mai era inca un domn mai in varsta.

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum