Peste cativa ani...

2.1K 102 6
                                    

Au trecut 5 ani de atunci, Eva are 8 anisor si merge la scoala, este o scolarita frumoasa, desteapta si cuminte, nu ne iese din cuvant si asculta de amandoi, pe Max il priveste ca si cum ar fi tatal ei adevarat, Mark are si el 9 ani, este un elev constiincios, de pe acum viseaza sa se faca politist, sa apere legea si dereptatea, imi spune mami, iar cel mic, caci de data asta am nascut un baiat, il cheama David, are 4 anisori si cateva luni, merge la gradinita, este tare entuziasmat, ii place sa se afle in centru copiilor, sa se joace. Ne.am oprit la 3 copii, Mark,Eva si David, Max nu a mai vrut niciunul, a spus ca e de ajuns, eu stiu ca ar mai fi vrut si eu as mai fi vrut dar frica nu ii da pace.

In urma cu 4 ani cand l.am nascut pe David a fost extrem de disperat, a intrat cu mine in sala de nasteri, nu sa dezlipit de mine o clipa, a plans pe tot parcursul nastereii, a fost mai rau ca mine, doctorii au vrut sa il scoata afara dar ia amenintat ca ii impusca daca nu il lasa, frica ce face din om.
Dupa ce am nascut si sa terminat tot el a lesinat, dupa ce a rasuflat usurat ca am nascut, a fost momente de coma cu el.

Ce pot sa spun in toti anii acestia langa el parca am trait un vis, e mereu atent, iubitor cu mine si copii, ii ajuta la lectii desi vine obosit de la serviciu, eu in mare parte muncesc acasa alaturi de Georgio, chiar am creat vestimentatie pentru copii de la 1 la 15 ani, ne.am la lansat de curand colectia, si a fost un real succes. In incheiere alaturi de mine au defilat si copii mei, am fost asa de mandra, iar tatal lor nu mai spun, parca e mai rau ca o femeie, dar sunt fericita ca ii iubeste si nu face nicio diferenta intre ei.

Dupa ce l.am nascut pe cel mic, cam la un an am fost plecati cu tortii la munte, apoi la mare pe plajele insorite ale Miami.ului.

- Iubito esti gata?

- Da dragule, dar ce ai de tot te plimbi pe aici?

- Am emotii iubito, azi dupa atata timp de munca cele trei firme fuzioneaza, va fi ceva frumos, apoi urmeaza marea petrecere, copii ce fac?

- Copii su t in curte se joaca alaturi de Ayira si Tania, sora Ayirei, ea ne gateste si are grija de copii, cum noi nu mai stateam la ai mei trebuia sa mai fie cineva acasa.

- Se vor descurca?

- Dragule nu mai fi agitat, transpiri tot si apoi iar trebui sa te schimbi, in felul asta nu mai ajungem la firma si nici la petrecere, ai mei si sotii White sunt deja acolo.

- Tu mai ai mult cu machiajul ca la cum arati daca mai stai mult iti jur ca nu mai ajungem nicaieri decat in dormitor.

- Gata Max, am terminat, haide!

- Sigur ai terminat mai repede de frica,nu.i asa?

- Max nebunaticule, haide sa ajungem la firma, ne astepata sa semnezi acel act, apoi pana la petrecere cine stie...

- Noroc ca semnam acel act in firma mea, apoi urcam repejor sus si vreau sa te vad goala sub mine, ma inebunesti Sarah.

Ne urcam in masina si plecam catre firma pentru semnarea acelui act. Urcam sus in biroul la el unde asteapta toata lumea, intram si cei trei se pun la birou unde sub privirile tuturor semneaza si apoi se felicita. Darrin deschide sticla de sampanie si pune tuturor in pahare, ciocnim si dupa cateva minute Max ma drage repede afara spre lift, urcam la ultimul etaj, se dezbraca si la fel imi face si mie, in cateva secunde suntem goi, in pat unul peste altul si ne iubim ca si cum nimic nu s.ar intampla jos, sunetul telefonului lui ne intrerupe, el inca fiind deasupra mea si in mine raspunde.

- Da!

- Hei unde sunteti, toata lumea intreaba de voi, ii spuse o voce la telefon.

- Darrin spune.le ca venim in 20 de minute, avem un pic de treaba

- Bine domnule treaba, asa voi face si rase in telefon apoi inchise.

- Iubito te iubesc si nu stiu cum faci dar de fiecare data ma inebunesti, te ador.

Facem dragoste mai mult de 20 de minute, pana cadem amandoi suoer obisiti. Stam imbratisati goi si ne bucuram de momentele astea.

- Iubito te ador, esti tot ce mi.am dorit, am tot ce mi.am dorit, trei copii frumosi, o fuziune intre firme, sunt linistit dragoste, tu esti fericita?

- Sunt extrem de fericita, iti multumesc pentru tot si toate!

Seara se da o petrecere grozava unde participa multa lume, parca totul e un vis unde totul si toate si toti sunt fericiti si frumos. Traiesc un basm ce nu credeam ca il voi trai vreodata.

SFARSIT

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum