Azi chiar nu am avut timp de o intalnire cu Max, de abia daca am vorbit cu el prin cateva mesaje, tatal meu a fost mai tot timpul cu mine, apoi am ajuns acasa tot amandoi deoarece mie mi.a fost lene sa imi iau masina de dimineata, dar sincer nu mai fac prostia asta niciodata oricat de somn mi.ar fi.
Acasa....
- Mami, uite cine a venit, matusica Ayana, imi spune fata mea zambitoare si extrem de bucuroasa si eu fug repede sa o imbratisez, Ayana e cea mai buna prietena a mea din copilarie, dar acum 2 ani a hotarat sa faca o schimbare in viata ei si plecase in Canada.
- Draga mea, ce ma bucur ca ai venit pe la noi. Si o stang tare in brate si ea face exact la fel.
- Mi.a fost asa de dor de voi dragele mele, spuse ea toata numai zambet.
- Cum de ai venit aici, nu m.ai anuntat, la telefon zilele trecute nu mi.ai spus nimic.
- Draga am vrut sa iti fac o surpriza si mai am una.
- Cum asa?
- Ei bine....peste trei luni nunta programata aici in New York, mi.am gasit alesul si am venit sa te invit la nunta.
- Wow, nebunatica mica, mi.ai ascuns faptul ca esti cu cineva, el unde este, de ce nu e aici sa il cunoastem si noi?
- Curioasa mea, il vei cunoaste imediat, acum este intr.o sedinta la W Corporation, a semnat contractul zilele trecute si ne vom muta cu firma si tot aici in New York.
- Pe bune, o intreb eu din calea afara de fericita. Dar cum il cheama nebunatico?
- Nebunatico il cheama Andy White, iar diseara esti invitata tu si familia ta la cina, stam la distanta de doua case de voi.
- Tu glumesti? Inseamna ca ti.ai tras bogatas nu gluma!
- Da nebunatico e super bogat, va astept la cina, diseara, eu acum nu mai pot sta, trebuie sa pregatesc casa pentru oaspeti.
- Mai e invitat cineva?
- Da, mai este Max Wood, sper sa nu va suparati, imi pare rau ca nu am stiut ca Liam McGiber e tatal tau daca imi spuneai poate il convinegeam sa semneze cu voi.
- Nu.i nimic draga Ayana, toate la timpul lor, nu ne suparam, asta e, stai linistita vom veni, spuse tatal meu, iar eu ramasei uimita deoarece ma asteptam sa faca o scena, sa spuna ca nu vine. Offf Doamne, cum ne vom stapani cand vom fi acolo amandoi? Vai de capul meu...
- De ce ai cazut pe ganduri, ma intreaba Ayana curioasa.
- Aaa, nu.i nimic, stai linistita, ma gandeam la...aaaa, ma gandeam la cum sa ma imbrac.
- Sigur e asta si nu e altceva, ma intreaba ea curioasa si cu un zambet strengaresc.
- Ba este, spuse tatal meu, iar eu ma uitai uimita la el.
- Ce este domnule McGiber?
- Max si Sarah au lucrat impreuna cateva sapatmani, se cunosc si cred ca li s.au aprins calcaiele, spuse tata serios.
- Sarah asa e? De ce nu mi.ai spus?
- Nu avea rost sa iti spun Ayana, nu pot sa iti spun ce nu e. Eu nu mai lucrez acolo si nu am tinut legatura cu el, ii mint eu.
- Ok, sper sa nu fie vreo problema la cina cand il vei avea in fata, eu acum trebuie sa plec, spuse Ayana si ne pupa pe toti pe obraz si pleca.
- Tata de ce trebuia sa ii spui tu, de ce ? E treaba mea si ma priveste pe mine ce a fost, ii spun suparata tatalui meu. Ma deranjase comentariul lui, vroiam sa vorbesc eu cu ea, eu vroiam sa ii spun, nu el asa deodata.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...