Ma gasit...

3.8K 161 0
                                    

E seara si noi am iesit toti trei sa ne plimbam sa ne bucuram de frumusetea orasului, de parcul verde, ador verdele, expima viata, iubesc viata, iubesc plimbarile prin natura. De aceea pentru mine sa stau intr.un apartament prizoniera a fost un adevarat chin si un calvar. Eu nu am stat nici o zi intreaga singura intr.un apartament, dar atatea zile, eram invatata ca pe fiecare zi dupa serviciu sa ma duc acasa, ma relaxam o ora in pat, ciuguleam ceva apoi faceam cateva plimbari cu masina, ador sa conduc, iar ultima oprire o faceam la Kati, prietena mea, unde vizionam diferite filme, in special cele de comedie si dragoste.


Deodata il vad pe Darrin ca raspunde la un apel si se schimba instantaneu la fata, din culoarea lui normala devine palid, ceva sigur nu e bine. Ne ia de mana si ne face semn sa il urmam rapid catre scara blocului, noroc ca eram extrem de aproape.


- Ce sa intamplat iubire, il intreaba ingrijorata Kati pe iubitul ei.


- Urcati in apartament rapid si incuiati usa, eu intre timp sun pe tata sa va trimita paza, se pare ca Max a venit din seara asta aici si e cazat in blocul alaturat, sa nu iesiti pe balcon sau la geam sub nicio forma, ati inteles? Ne intreaba foarte rastit si grabit Darrin.


- Da, iubire, dar tu nu vi? Il intreaba ingrijorata Kati.


- Vin mai tarziu, trebuie sa plec pana acasa, voi faceti ce v.am spus, iar noi urcaram repede in apartament si incuiaram usa.


- Ti.am zis Kati, eu nu voi avea scapare, el ma va gasi, e mult prea influent, ma va gasi si ma va lua cu forta, nu imi va da drumul si nici divortul, e mult prea hotarat.


- Nu te teme, linisteste.te, nu il vom lasa sa iti faca rau. Dar tu il mai iubesti?


- Kati, il iubesc si imi e dor nespus de el, dar in acelasi timp imi e teama ca ma va rani mai tare, ca ma va lua si ma va inchide din nou acolo, tu sti ca eu nu pot suporta sa stau mult in casa. Il iubesc, dar in alcelasi timp il urasc pentru ca ma mintit, pentru ca...nu mai apuca sa spuna multe ca cineva ciocanea la usa. Si dincolo de ea era vocea lui Darrin care le ruga sa ii deschida usa.


- Ce sa intamplat iubire? Il intampina Kati, se imbratiseaza si se saruta.


- E de rau, Max stie ca ea e aici cu tine, la naiba, nu stiu cat va mai dura pana o va lua de aici.


- Nuuuuu, nuuu vreau din nou prizoniera lui, nuuuu si incepe sa planga.


- Linisteste.te, te rog, o implora Kati, poate reusim sa il imbunam, poate te va lasa sa ramai aici, poate va fi bine, nu.i asa Darrin? Il intreba aceasta pe iubitul ei cu ochi rugatori sa nu ii dea un raspuns negativ.


- Sofi, poate vom reusi sa il facem sa inteleaga ca nu e bine ce face si poate va fi bine, gandeste pozitiv, ok, o ruga Darrin.


Deodata telefonul lui Darrin a sunat, el sa schimbat drastic la fata,de parca vazuse un mort in viata.


- Da Max! Ce mai faci?


- Tradatorule! Ce credeai ca nu aflu unde e ? Uitati cu totii cine sunt eu? Spuse Max nervos la telefon.


- Max ce ai? Cu ce ti.am gresit? Il intreba calm, prefacandu.se nevinovat.


- Stiu ca sotia mea e la voi, stiu unde stati, stiu ca incercati sa o ascundeti de mine, cum ai putut sa ma tradezi in halul asta, Darrin? Cum?


- Max, asculta.ma bine, nu vreau sa te superi pe mine, nu te.m tradat, dar fata asta in fata ta e complet neajutorata, tu esti normal? Cum sa iti ti prizoniera sotia, cum sa te joci cu viata ei in halul ala? Max revino.ti! E si ea o viata, un suflet, ai speriato ingrozitor, spuse nervos Darrin.


- Vreau sa vorbesc cu ea, il rug pe Darrin sa i.o dea la telefon.


Sofia ii facea semne ca nu vrea sa vorbeasc cu el pentru moment.


- Max, sotia ta inca nu vrea sa vorbeasca cu tine, cred ca ar fi bine sa o lasi un timp sa se linisteasca, il ruga Darrin.


- Nu pot lasa nimic, trimite.mi numarul ei daca nu vrei sa va ruinez, vreau sa ii vorbesc prin mesaje.


- Offff...nu te lasi de amenintari...bine,dar promite.mi ca cel putin un timp nu te atingi de ea.


- Promit, raspunse sec Max, si inchise telefonul.


Darrin ii trimise numarul meu, ma asteptam ca din clipa in clipa sa imi trimita un mesaj plin de amenintari.


Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum