E tarziu, ceasul digital de pe noptiera indica ora 23:30, inca nu a venit nici Darrin si nici Max, stau ca pe ghimpi in camera mea, ma uit la tv, il mut de pe un canal pe altul, nimic nu ma multumeste, il vreau pe Max, aici langa mine, imi e dor de noi sa fim fericiti ca pana in ziua nuntii noastre, ce mai nunta, nici nu o pot numi asa.
Am ajund cu Darrin acasa, el se duce in camera lui si eu ma duc in camera unde sigur ma astepta Sofi. Exact cum ma asteptam, ea se uita la televizor, dar cu ochii inchisi si cu telecomanda in mana, televizorul dat pe desene, stiu ca adora desenele, e mai rau ca Matt, sigur ma astepta dar oboseala a rapuso, ceasul este 00:30, ma asez langa ea si incep sa o sarut, vreau sa se trezeasca in sarutarile mele, iar ea ca o pisicuta se intoarce catre mine gemand fiindca eu din cand in cand ii muscam buza inferioara.
- Cand ai venit, il intreba ea in soapta.
- Acum 5 minute iubita mea, esti asa frumoasa cand dormi, as fi privit o noapte intreaga la tine si nu m.as mai fi saturat.
- Unde ai fost, intrebandu.l curioasa si facand botic.
- Am stat cu Darrin la barul de langa bloc, iar apoi am mers in parc, ne.am plimbat, am incercat sa ma calmez iubirea mea.
- Si te.ai calmat?
- Da iubito, si nu uita, sunt doar al tau, frumoasa mea, te ador si chiar daca atunci cand vom merge in Anglia eu voi mai sta in camera cu Sandra, nu ma voi culca cu ea, sa ai incredere in mine iubito, ii spuse Max, mangaindu.i fata.
- Am, dar crede.ma ca imi e greu sa te stiu cu ea in acelasi pat, ii spuse Sofia.El ii puse degetul aratator pe buze in semn sa taca, si incepu a o saruta patimas, cu dor, cu sete, o dezbraca intai de tricou, apoi de pantalonii de pijama cu hello kitty, ea ramase doar in chiloti, intre timp si el se dezbraca repede ramanand doar in boxeri.
- Iubito te doresc atat de tare, vreau sa te fac a mea intr.u totul, ma lasi, o intreba el in timp ce o saruta pe gat si ii mangaia spatele, usor, seducator, lin si inebunitor .
- Da iubitule, vreau sa fiu a ta, te doresc, spuse Sofi in soapta, mangaindu.i spatele, inebunitor de lin, iar in cand in cand pe sira spinarii tasa o linie imaginara de jos in sus cu unghia.
- Ah, iubito, ma inebunesti...El ma inebuneste cu atingerile lui si cu sarutarile, ii simt excitatia pe corpul meu, are un corp de zeu, bine lucrat si conturat, e divin, il ador, iar sufletul lui e de un adevarat gentalman, ma inebuneste la tot ce imi face, sanii mi rasfata pe rand, ii mangaie si ii saruta, imi da atat mie cat si lui jos boxeri, ramanem goi sub asternuturile fine, se lungeste asupra mea si il simt cat de tare este excitat, simt cum sangele imi fierbe in vene de dorinta, imi e frica de durere, e prima data.
- Iubito, te doresc, esti pregatita de marele pas?
- Da, te iubesc.Si intra usor, usor inauntrul meu si de o data simt o durere amestecata cu placere, si face miscari usoare de dute vino.
-Ahhh...
- Sthhh...ii astupa gura cu saruturile lui ca sa nu tipe si mai tare, intrase in ea,iubito va fi bine, cum te simti, doare rau, continuam?
- Da vreau sa continuam, ma doare un pic dar e bine.
- Te ador iubito...Cei doi continua sa faca dragoste pana la epuuzare, dupa adorm amandoi imbratisati si fericiti, erau acum in totalitate unul altuia, apartineau unul de celelalt.
Dimineata, tarziu, se trezesc amandoi cu zambetul pe buze, dar telefonul lui pare ca vrea sa le strice dimineata, fericirea. El vede cine il suna si ezita sa raspunda, aratandu.i si Sofiei dar ea ii face semn sa raspunda.
- Da, Sandra! ....sunt la un hotel, dormeam....offff,...si cand pleaca bona? Bine, incerc sa ajung Duminica, nu stiu cu ce zbor, ok....pa!
- Ce sa intamplat, intreaba curioasa Sofia.
- Bona lui Matt isi da demisia, de luni nu mai avem bona, iar ea spune ca inca nu e pregatita sa aibe grija de el, iar mama ei nu are timp de Matt din cauza ca se ocupa de ea.
- Si maine pleci, il intreba bosumflata.
- Cum adica sa plec, nu plecam impreuna, o intreaba el curios ridicandu.si spangena ochiului drept.
- Max eu nu mai vreau sa ma intorc in Anglia, viata mea simt ca e aici, nu poti face nimic sa veniti aici?
- Nu Sofi, viata ta e acolo alaturi de mine. Nu permit sa nu vi, vreau sa vi cu mine acolo.
- Si drept cine ma prezinti ca sunt? Bona?
- Nu e o idee rea, vreau sa intri in casa aceea pana ii fac control Sandrei ca bona, il voi sti pe fiul meu in siguranta alaturi de tine, te voi vedea zilnic.
- Iti bati joc de mine? Max eu nu vreau sa stau inchisa la ferma, nu ma intelege gresit, il iubesc pe Matt, dar eu vreau sa imi continui serviciul, nu sunt persoana care sa stea inchisa intr.o casa sau o curte,ii reprosa suparata Sofia si se departa de el.
- Nu iubito, nu imi bat joc de tine, ai grija ca Matt sa se duca la gradinita, apoi vi la mine la firma unde vei lucra ca secretara mea, ce spui, si de la gradinita il ia tatal tau si acasa pana vi tu se ocupa mama ta.
- Ce destept esti tu, ea se ridica suparata din pat isi trase pe ea halatul cel rosu si se duse la baie pentru a.si face un dus.Dupa doua ore in care nu isi vorbesc se hotarasc sa iasa in sufragerie unde erau Kati si Darrin.
- Uite si somnorosi nostri, dar ce aveti fetele alea lungi, intreaba curios Darrin.
- Intreaba.l pe desreptul de Max, spuse suparata Sofia si se aseza pe partea Katherinei, pe scurt Kati.
- Ce ai mai facut sau zis boss, de ai suparat fata, il intreaba curios Darrin pe Max.
- Vreau sa plecam maine inapoi in Anglia, a intervenit ceva, si vreau sa o angajez ca bona pentru fiul meu si inre timp sa imi fie si secretara.
- Ce porc, iti faci sotia bona, spuse furioasa Kati.
- Si ce vrei Kati sa fac, vreau sa o am aproape, si asa imi stiu si fiul in siguranta.
- Te gandesti numai la tine, dar la ea te gandesti, lasa.o aici cu noi pana iti rezolvi treaba, ii tipa nervoasa Kati.Sofia in timp ce ei se certau, planea intr.una, se simtea umilita, se simtea aiurea sa se duca acolo ca bona, nu vroia sa fie doar o simpla angajata unde sa fie luata in ras, ea vroia sa fie recunoscuta ca sotie.
- Iubito nu mai plange, simt ca mor cand te vad plangand, nu te pot lasa aici, te iubesc, si vreau sa te pot vedea zilnic langa mine, nu suport gandul ca tu sa fi aici si eu acolo, nu pot.
- Dar eu trebuie sa indur umilinta aia, nu?
- Iubito daca ma iubesti cum spui vi cu mine si induri cat rezolv treburile, crezi ca mie imi e usor asa, crezi ca eu nu sufar?Dupa un timp de doua ore de cearta hotarara cu totii sa plece maine inapoi in Anglia, Darrin si Kati vroiau sa ii fie aproape Sofiei pentru a trece mai usor peste toate, iar Max le propusese sa stea la el acasa ei acceptand bucurosi.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
Ficção GeralSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...