Decizie grea...1

1.7K 74 1
                                    

E noapte, ne.am intors cu totii de la cina familiei White, fiecare e in camera lui probabil deja sforaie si se intorc pe toate partile, eu nu pot sa adorm, ma uit pe pereti, pe tavan, butonez telecomanda, nu am stare, ce bine ar fi fost daca Max ar mai fi venit aici macar sa dormim impreuna, in bratele lui sigur ma linisteam.

Max: Noapte buna iubita mea, te iubesc si vreau sa te gandesti bine ce vrei sa faci. Ai doua variante iubire, din ele alegi una, ori le spunem si luptam pentru iubirea noastra, fiindca vreau sa devi sotia mea si mama lui Mark, iar eu tatal Evei, ori ne vom ascunde la nesfasit ceea ce nu va duce la nimic bun si ii vom supara mai tare.

Eu: Multumesc iubitule, noapte buna, ma voi gandi serios la ce am de facut.
Mi.e dor de tine, te iubesc.

Ah cat as fi vrut acum sa imi spuna noapte buna aici in pat langa mine nu printr.un mesaj.

LA FIRMA...

- Neata Geo! Ii spun plictisita, somnoroasa, cu cearcane, iar el se opreste din ce facea si se uita la mine.

- La naiba fato, dar ce ti sa intamplat? Arati ca naiba, zici ca nici nu ai dormit toata noaptea.

- Asa e Geo, chiar nu am putut dormi, m.am foit de pe o parte pe alta, si tot asa. Am frunzarit canalele tv.ului de n ori, nu am dormit deloc Geo.

- Din vina cui draguta mea? Cine a fost vinovatul nesomnului tau? Ma intreaba el extrem de zambaret.

- Offf!!! Si cine e norocosul?

- Nu iti pot spune, e secret!

- Haide fato, spunei lui Geo ce te framanta, iti jur ca nu voi spune nimanui, se vede pe fata ta ca ai nevoie sa vorbesti cu cineva.

- Bine Georgio, bine, dar imi promiti ca nu spui nimanui ca daca aflu ne suparam rau.

- Da spumpa mea Sarah, ai cuvantul meu de onoare.

- E vorba despre Max Wood, Geo, el e...

- La naiba fato, stiu cine e, de fapt toata lumea din aceasta firma stie de Max Wood, el ne.a furat colectia ROSA DIAMANTE, sunt dusmane aceste doua firme.

- Da stiu, dar in ciuda a tot eu si Max ne iubim nebuneste, vrem sa ne intameiem o familie, dar ne e groaza de tata, si imi e groaza de rivalitatea dintre ei, Geo, ce sa fac?

- Draga mea eu iti spun asa: asculta.ti inima, e tot ce pot spune draga, asa cred eu ca e cel mai bine. Nu vei trai cu parintii tai peste ani, ei au viata lor fato, ei si.au trait cum au vrut si cum au putut viata, e randul tau sa iei deciziile bune, iar daca voi chiar va iubiti eu zic sa o dati la naiba de rivalitate.

- Multumesc Geo pentru sfat, esti un dragut!

- Oh la naiba fato, o nimica toata, vreau sa te vad fericita.

- Multumesc Geo!

Timpul trece repede cu Geo, lucram la noi modele de vara, dar albe, pentru toate buzunarele, cele cu diamnat roz sunt dedicate special celor cu dare de mana si portofel gros, iar cele pentru oricine sunt puse diamante obisnuite,sau apoape oricine, iar cele pentru chiar oricine sunt cu imitatii de diamante, nu sunt veritabile.

Ajung seara tarziu acasa, nici nu am avut timp de vorba cu Max, imi era asa dor de el, imi culc fetita, apoi le spun noapte buna parintilor mei dupa ce schimb cateva vorbe cu ei si plec la mine in camera. Intru zambind stiind ca tot weekendul eu si fetita mea vom fi singurele si ne vom petrece weekendul asa cum vrem noi. Imi iau pijamalele de pe pat si plec sa imi fac un dus scurt si sa ma bag cat mai repede la nani, oboseala isi spusese cuvantul si chiar si acea noapte nedormita.
Imi fac dusul binemeritat si ies din baie, iar cand intru in camera aproape ca fac infarct, nu ma asteptam ca sa il gasesc pe Max in patul meu asteptandu.ma.

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum