Imi fierbe sangele de furie in mine cand am auzit cat de viclene pot fi aceste doua femei, nu imi vine sa cred ca Sandra chiar si.a revenit. Asta pare o zi extra buna pentru mine!
Max da buzna nervos in camera unde erau cele doua, unde isi faceau planuri viclene.
- Da iubire, ce sa intamplat, il intreaba Sandra uimita de intrarea lui furtunoasa.
- Sa intamplat ca am aflat adevarul scorpiilor, Amanda daca tot si.a revenit fiica ta dulce si scumpa, te rog frumos sa ii spui si restul de adevar, spuse el ironic si nervos.
- Ce adevar mama? Ce mi.ati ascuns si eu nu stiu, ii intreba aceasta nervoasa.
- Sandra, linisteste.te fetito, stai jos....eu iti voi explica, sau mai bine sotul tau!
- Fostul sot, doamna, eu nu mai sunt casatorit cu fiica dumneavoastra!
- Asta stiam, mi.am amintit ca divortasem inainte de accindent, dar mai e altceva?
- Da, ii spuse mama ei.
- Ce, va rog, vorbiti odata si nu va mai uitati asa de urat unul la altul, ii ruga Sandra.
- Eu sunt casatorit cu o alta femeie, acea femeie este chiar bona , Sofia Leal, noi doi nu mai avem in comun nimic decat pe Matt si atat.
- Nemernicule, ti.ai adus amanta aici ca bona, ii striga in fata Sandra.
- Ai grija ce zici de ea, ea e sotia mea, tu nu mai esti nimic pentru mine, doar mama copilului meu si atat, si apropo, pe Matt il voi lua la Londra cu mine, tu si mamicuta ta faceti.va bagajele si cautati.va o alta casa, cheltuielile acelei case le voi suporta eu lunar, cumpararea ei tot eu, din respect pentru ca esti mama copilului meu, dar de restu ce faci te priveste, cel mai bine ar fi ca intre timp sa iti gasesti si un job pe domeniul tu de finante care l.ai studiat.
- Cum sa imi iei copilul cu tine? Esti un nenorocit, nu plec nicaieri fara copilul meu, sa fie clar, tu nu iei copilul dupa tine.
- Imi dai copilul de buna voie sau te las pe drumuri fara nimic, mai aduc si dovezi contra ta ca nu ai avut grija de el si multe altele, nu te pune cu mine Sandra.
- Nenorocit, idiot ce esti, ma santajezi ca sa obti copilul, afla ca copilul nu este al tau, ci al varului tau Andy, si stai linistit, nu imi vei plati nimic, ma voi muta la varul tau, intreaba.l daca nu ma crezi, ii spuse aceasta nervoasa, ramanand muti de uimire atat el cat si mama ei.
- Ceeee? Tu si tradatorul ala m.ati injunghiat pe la spate? Sunteti doi nenorociti, tuna nervos Max, si incepu sa loveasca si sa tranteasca tot din jurul lui, nu ii venea sa creada ca Matt nu e al lui, parca se prabusise cerul pe el.Toata lumea auzise zgomotele puternice si in cateva minute intrara toti pe usa, frati, parinti si chiar angajati.
- Fiule, linisteste.te, ce sa intamplat, il intreba tatal lui incercand sa il opreasca sa mai dea cu ceva prin camera.
- Matt nu e fiul meu tata, ci al tradatorului acela de Andy, m.au mintit ani de zile, ce fac acum, nu pot sa il las pe Matt sa plece cu ele, il iubesc tata, spuse acesta si cazu in genunchi plangand in fata tatalui sau, lasandu.i pe toti uimiti de cum il vedeau pe marele Max Wood, cel care era rece tot timpul si nu parea sa il miste nimic niciodata, acum era ingenuncheat si plangea.
- Ridica.te prietene, ii spuse Darrin, si il ajuta sa se ridice si il imbratisa, trecem si peste asta, fi tare, il incuraja el.
- Cum ii voi spune eu acelui copilas ca nu eu sunt tatal lui, ca nu ne vom mai vedea des, cum ii spun eu ca mama lui e o tradatoare, rastindu.se spre Sandra.
- Pentru inceput e bine ca nimeni sa nu ii spuna nimic, sa il lasi sa il ia maicasa la adevaratul tata pana prinde drag de el, dar nici tu sa nu dispari definitiv din viata lui, mai tarziu e bine sa consultati pe cineva de specialitate sa ii spuneti adevarul, e bine acum sa plece intr.o lunga vacanta doar cu Andy si Sandra, ii spuse lui Max mama sa.
- Poate ai dreptate mama, eu ma duc sa imi iau la revedere de la el, ii voi spune ca plec intr.o calatorie de afaceri, voi plati calatoria lui cu acesti tradatori, apoi sa dispareti cat mai repede din casa asta.Max se duse la Matt in camera unde se juca cu sora lui Max, Elysa, ii spuse copilului ca el va pleca intr.o lunga calatorie de afaceri si nu va putea sa il ia cu el pentru ca e plictisitor si nu are cu cine sa il lase. Dar in schimb va pleca cu mama lui si unchiul Andy intr.o frumoasa vacanta la munte, acolo unde el isi doreste tare mult.
Copilul il intelese, fu tare fericit ca va pleca totusi intr.o lunga excursie si el alaturi de mama si unchi. Isi luara la revedere si Max pleca catre birou cu lacrimi in ochi, era dureros pentru el ceea ce i se intampla acum. In birou scrie un cec cu multe zerouri pentru vacanta lui Matt si urca inapoi catre camera Sandrei.- Iti dau acesti bani cu conditia ca Matt sa ma sune macar la doua zile sa imi povesteasca plimbarile lui, il plimbati pe oriunde doreste, ii iei orice doreste, pentru alte probleme ma contactezi pe mine, sub nicio forma sa nu faci greseala tu sau aa sa ii spuneti de adevaratul tata, ai inteles, o intreba Max pe un ton rece.
- Da Max, asa voi face, Andy nu ii va spune nimic si nici eu, banii vor fi strict pentru Matt, il asigura aceasta.
- Mai vreau sa stiu ceva, Andy stia ca e copilul lui, o intreba extrem de nervos dar si curios in acelasi timp.
- Da, stia inca de la nastere cand a avut acele probleme si a fost nevoie de sange, ii revunoscu ea.
- Deci el stie de cand a venit pe lume, dar de ce nu a spus nimic, spune.mi?
- Pentru ca stia ca nu va castiga nimic din asta, stia ca nu vroiam sa divoetez de tine pentru a fi cu el, nu vroia sa imi faca rau.
- De aia nu sa casatorit pana acum?De ce te.ai casatorit cu mine si nu cu el? L.ai iubit, ia spune.mi!?
- L.am iubit, dar nu ca pe tine, iar pe tine am fost mai mult fortata sa te iau de sot, dar asta e alta poveste.
- Pentru bani, nu.i asa? El atunci nu era asa bogat ca acum! Il mai iubesti?
- Da pentru amandoua intrebarile, multumit?
- Da, foarte multumit, iti doresc sa fi fericita in noul drum alaturi de Andy, acum trebuie sa plec.Max pleca, trecu prin camera lui isi lua bagajul si pleca catre masina alaturi de Darrin, isi lua la revedere de la familie si se urca in masina la volan lasandu.l pe Darrin, el nu mai avea starea necesara pentru a conduce.
Acum mai mult ca niciodata abia astepta sa o intalneasca pe Sofia, iubirea lui, obsesia lui, sufletul lui, ea insemna absolut tot acum pentru el, nu vroia sa se intoarca prea curand la ferma, nu il mai lega nimic puternic acolo. Acum trebuia sa lupte cu orice pret pentru iubirea sotiei lui fiindca ii facuse prea mult rau.Mersera mai bine de o ora, ajunsera in Londra la apartamentul lui Darrin, nu vroiau sa apara inca la apartamentul Sofiei sau al Katherinei.
- Relaxeaza.te frate, incearca sa te odihnesti un pic in noaptea asta, maine ne asteapta o zi lunga, ii spuse Darrin.
- Multumesc ca mi.ai ramas alaturi si nu m.ai parasit, ii spuse Max cu o vove de om recunoscator.
- Cu placere, acum hai la nani ca e noapte, azi a fost o zi al dracului de grea si de maine cred ca va fi la fel de urata pana o vei indubleca pe Sofi sa te ierte.
- Asa e!Max se duse in dormitor, dar Darrin inca ramase in sufragerie sa se uite la un serial, iae intre timp ii comunica Katherinei ca au ajuns si ei la Londra si sunt in apartamentul lui de alaturi.
Dimineata vene foarte repede, cel putin asa i se paru lui Max, care dormise bustean toata noaptea, putea trece si trenul peste el ca nu il mai simtea, acumulase multa oboseala. Se ridica usor din pat si inca ii rasuna fraza Sandrei in minte:
,, Nu e copilul tau, e al varului tau, Andy".Gandurile apoi se mutara spre Sofia, nu avea nicio idee cum sa o abordeze, ii era dor rau de ea desi trecu cateva zile.
- Neata somnorila! Ai dormit bine, il intreba Darrin.
- Neata, am dormit dus, putea sa treaca si trenul peste mine ca nu mai simteam nimic, nici nu stiu cand a trecut asa repede noaptea, mi se pare ca doar 2 ore am dormit.
- Ai acumulat o mare oboseala, ai dormit de la 21:00 pana acum la 10:00, credeam ca nu te mai trezesti.
- waw, asa mult! Eu sunt obisnuit sa dorm 5 ore pe noapte! Ia zi, ai vorbit cu Kathe, il intreaba curios pe Darrin.
- Da Max, am vorbit, Kathe e in apartamentul de alturi cu Sofia, nu s.au dus la apartamentul luat de tine, sunt bine, Sofi e inca suparata si de doua zile nu prea a mancat.
- Offff! La naiba, vreau sa o vad, trebuie sa vorbesc cu ea, mergem la ele?
- Hooooo, usurel armasarule, usurel, intai mancam, ne aranjam, ma duc eu sa vad care e terenul si apoi vi tu.
CITEȘTI
Prizoniera Iubirii
General FictionSe indragostesc, se iubesc, nu tin cont de parintii si pe cine ar rani din jur. Mai rau este cand ea descopera adevarul despre el,iar apoi el o tine captiva pentru a nu fugi de el, pentru a nu o pierde. Despre ce e vorba in poveste? Aflati doar daca...