Dor sau nu...

2.7K 127 0
                                    

Dupa ce am luat micul dejun impreuna cu Max, am hotarat ca e timpul sa ma duc la iubita mea, Kathe, sta alaturi de mine, distanta de o usa, dar singur, l.am pus pe Max in asteptare, trebuia sa tatonez terenul sa va da in ce toane este Sofi, nu puteam sa apar asa cu el, sigur iesea scandal din prima.

Usa e descuiata la intrare si direct intru, ele erau amandoua pe canapeaua din mijlocul livingului, se uitau la un film si rontaiam floricele, ma indrept catre iubita mea si o sarut, apoi ma asez langa ea.

- Buna! Ce faceti? La ce va uitati, le intreb curios, pentru ca vedeam ca nu prea ma bagau in seama, erau foarte concentrate si din cand in cand radeau.
- Buna iubire! Vrei foricele? Nu ne intrerupe pe uitam la o comedie super tare, te uiti cu noi, ma intreaba Kathe cu ochii tot la plasma de pe perete fara sa intoarca capul catre mine. Ce sa mai zic...
- Da iubita, ne uitam...

Dupa o ora si ceva de ras, chiar fusese un film comic, ma durea burta, in sfarsit hotarasc sa ma bage si pe mine in seama.
- Cand ai venit iubitu in Londra, ma intreaba cu zambetul pe buze Kathe.
- Aseara iubita, dar eram prea obosit dupa drum si o zi lunga sa ma vin aici, voi ce mai faceti?
- Max a venit cu tine, il intreaba curioasa si prefacuta Kathe pe Darrin, pentru ca stia de cand au venit si ce au facut dar nu vrusese sa ii spuna Sofiei, vroia sa lase lucrurile se decurga incet fara ca sa le grabeasca.
- Da este si Max, e la mine in living, l.am lasat sa se mai linisteasca, e cam devastat dupa ziua de ieri.
- Pai ce sa intamplat ieri, il intreaba dintr.o data Sofia extrem de curioasa.
- Ieri a aflat doua adevaruri dintr.un foc, mai ales unul dintre ele este extrem de dureros, dar nu sunt in masura sa iti spun eu despre el, mai bine te.ai duce si ai sta de vorba cu Max, i.ar prinde bine.
- Nu, nu vreau sa il vad, eram doar curioasa, nici macar unul nu imi poti zice, il intreba Sofia.
- Ar insemna sa fiu barfitor Sofi si apoi ai mai crede si alte lucruri, tot ce pot sa te sfatuiesc este sa te duci si sa vorbesti cu el, o indeamna Darrin.
- Nu.i nimic, nu ma duc, nu ma mai intereseaza omul acela, eram doar curioasa ca toata lumea, atata tot, se minti pe ea si pe ei.
- Sofia....de ce spui asa, de ce continui sa te minti, o intreba un pic suparata Kathe.
- Kathe...te rog, nu incepe, mai bine comanda si tu niste pizza.
- Iar???? Doamne fato, dar ai mancat intr.una numai pizza, altceva nu mai sti? Ce ai?
- Doar asta pot manca, nu am chef de nicio alta mancare, daca vrei nu comanda, dar altceva nu mananc, clar! Si pleca suparata catre camera ei.
- Sofi...degeaba striga Kathe in urma ei, caci ea nu se mai intoarse, ramanand doar cu Darrin.
- Ce se intampla iubito?
- Ma ingrijoreaza Sofia, de cand a venit nu prea mananca, doar pizza can are pofta, sta ore in sir se uita la filme si manca floricele, nu prea mai vorbeste, nu o mai recunosc deloc,Sofi care o stiam nu mai e, Max a distruso, Darrin, nu stiu ce sa mai fac, ma ingrijoreaza. Au sunato ai ei de n ori dar nu le raspunde. Spune.mi tu ce se intampla pentru ca ea nu imi spune nimic.
- Off iubito, Max a gresit enorm ca a fortato sa faca ce vrea el, dar acum crede.ma ca si el este devastat. Ieri dupa mult timp a stat de vorba cu parintii lui, sa impacat cu ei, ieri a aflat ca Sandra se prefacea de mult timp ca nu isi aminteste nimic, si tot ieri a aflat ca Matt nu e fiul lui ci al varului sau, Andy. E groaznic!
- Ceeee? Wow, asta chiar traznet, trebuia sa ii fi spus Sofiei.
- Nu Kathe, ar fi crezut ca prin astea vreau sa il absolv de orice vina pe Max si sa il ierte cu usurinta, astea sunt dr datoria lui sa ii spuna, noi nu avem niciun drept, el trebuie sa lupte pentru ea, acum nu mai e nicio piedica intre ei,Sandra a plecat din casa aia.
- Da asa e, dar il urasc pe acest Max, mi.a transformat prietena intr.o epava, intr.o....

Nu mai apuca sa spuna nimic ca deodata se auzi ceva zgomotos in camera Sofiei, amandoi datura buzna in camera ei si o gasira langa pat lesinata, speriati chemara ambulanta, iar in cateva minute veni, auzit voci multe si galagie Max iesi si el din apartament si o vazu pe Sofia luata pe o targa de catre paramedici, fugii si el dupa ei dupa ce incuie apartamentul si il prinse din urma pe Darrin.

- Darrin, ce a patit sotia mea, il intreba speriat.
- Nu stiu, am gasito lesinata in camera si urmeaza sa aflam la spita ce are, altceva nu am ce sa iti spun.
- Merg si eu, le spune acesta si se urcara toti trei in masina urmand ambulanta spre spital.

*** Dupa cateva ore ***

- Buna ziua! Cine sunt rudele Sofiei Wood, intreba o doamna in halat alb cu parul roscat, nu ii dateai mai mult de 35 de ani.
- Buna ziua! Eu sunt sotul ei, sa intamplat ceva grav?
- Nu domnule, stati linistit, sotia dumneavoastra este insarcinata, felicitari, dar vreau sa va spun ca trebuie sa aveti mare grija de ea, va fi o sarcina mai grea, si trebuie sa se alimenteze corespunzator, din cate mi sa spus in ultimul timp sa negijat enorm.
- Multumesc doamna doctor, voi avea mare grija de ea, ii spuse acesta cu zambetul pe buze, acum o pot vedea? Cand o pot lua acasa?
- Maine dimineata o puteti lua acasa,in seara asta mai ramane pentru observatii si cateva analize, va puteti duce la ea chiar si acum.
- Multunesc doamna doctor, si vru sa o rupa la fuga catre ea, dar Kathe ip opri.
- Max nu cred ca e indicat sa te duci acum la ea, e suparata pe tine, nu doreste sa te vada, cred ca mai bine ne.ai lasa pe noi intai sa vorbim cu ea si apoi intri tu.
- Nu Kathe, vreau sa vorbesc cu sotia mea, te rog, nu ma opri, si nu mai asculta de nimeni ca de obicei si se duse la ea.

Cand intra in camera unde era Sofia i se paru ca e si mai frumoasa decat inainte, dar ea cand il vazu il intreba rece ce cauta acolo.

- Am venit sa te iau acasa iubito, sa ridicat orice obstacol dintre noi, vreau sa am grija de tine, te iubesc, nu ma indeparta de tine, te rog!
- Daca ma iubeai de ce m.ai facut in halul ala sa sufar?
- Am fost un dobitoc, iarta.ma iubire, iarta.ma, dar nu pot trai fara tine!
- Cum adica nu mai este niciun obstacol, ce vrei sa spui?
- Am aflat adevarul Sandrei, ea si.a recapatat memoria, nu mai exista niciun obstacol, iar Matt....se opri din vorba cu lacrimi in ochi.
- Ce e cu Matt, a patit ceva?
- Nu, el e bine, doar ca nu e fiul meu, m.au mintit, e al varului meu, Andy.
-Imi pare ra, Max, chiar imi pare rau!
- Ma vei lasa sa am grija de tine?
-Nu stiu Max, nu stiu nici ce vreau, ce simt, sau alte lucruri, chiar nu stiu, lasa.ma pana maine sa ma gandesc, te rog.
- Ok, maine pana te externeaza vin la tine, te iubesc! O saruta pe frunte si pleaca.

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum