Adevarul dureros

10.5K 246 3
                                    

Ma simt singura si trista, prinsa intr.o colivie, iubesc un nebun mincinos, ma urasc ca am crezut in el, azi sunt prizoniera lui, sunt sotia lui tinuta prizoniera intr.o vila imensa undeva intr.o padure la marginea unui oras. Aici se afla matusa lui, fratele lui, cumnata lui, sora lui, mama si tatal lui dar nu in ultimul rand fosta lui nevasta si mama acesteia.

E nevoit sa isi tina fosta sotie alaturi pana isi recapata memoria, ea si.a pierduto in urma unui accident de masina provocat de el, numele sotului meu fiind Max Wood, ea isi aminteste doar pana in nunta lor, nu si dupa aceasta. Eu nu am stiut ca el are o sotie inca cu el in casa desi divortase de ea in ziua accidentului, de la divort a trecut doi ani, si de la accident tot atat. Noi avem doar doua luni de cand ne.am casatorit si 4 luni de cand ne cunoastem.

In urma cu 4 luni el ma salvat din ghearele fostului meu iubit, isi pierduse rabdarea cu mine, el vroia sa ma faca a lui,eu nu eram pregatita asa ca sa nimerit ca in padurea in care locuieste Max sa opreasca fostul meu iubit masina si sa incerce sa ma violeze,Max a vazut si ma salvat. De atunci ne.am tot intalnit, am tot petrecut timpul impreuna fara ca eu sa stiu cine e cu adevarat mi.a spus ca nu e casatorit,am petrecut clipe minunate impreuna, plimbari sub clar de luna, plimbari cu vaporasul pe apa,si multe alte gesturi tandre, dragute si pline de iubire. Pana in clipa ca m.am trezit cu el la usa mea cu o cutie mare.

Am deschis cutia si am vazut o superba rochie de mireasa, pregatise totul in cel mai mic detaliu, ma cerut in acel moment de sotie si mi.a spus ca nu mai poate sta fara mine o clipa. Am acceptat bucuroasa,fara a sta pe ganduri, il iubeam orbeste in doar patru luni, ne.am dus la starea civila unde niste prieteni de.ai lui ne.au fost martori. Am facut totul in secret fara ca nimeni sa stie.

Atunci l.am intrebat de ce nu putem spune nimanui de noi si mi.a spus ca ai lui ar fi importiva si ar face orice sa ne impiedice datorita ca eu sunt saraca, iar el bogat. Cat despre ai mei parinti lucreaza pentru familia lui, tatal meu sofer si mama bucatareasa, si i sigur s.ar fi opus, nu ar fi vrut ca fata lor sa se incurce cu stapanul, dar marea lor greseala fusese ca niciodata nu au vrut sa imi povesteasca ce se petrece il acel palat scuns in padurea de langa oras.

In ziua aceea dupa cununie am aparut amandoi in fata parintilor nostri, Sandra, fosta lui sotie era plecata intr.o mini vacanta cu sora ei, doar mama ei era acolo, au facut un mare scandal cu totii, ai mei aproape ca m.au renegat, dar Max le.a tinut piept tuturor, nimeni nu misca in fata lui, e ca un fel de sperietoare pentru toti, pare un dur si un rau ce nu te poti apropia de el.

Mama Sandrei mi.a spus adevarul de fata cu el, el inca traia cu sotia lui, dormeau in acelasi pat si ce nu stiam ultima cireasa de pe tort aveau un fiu de 5 anisori, Matt, am crezut ca inebunesc, ca cerul si pamantul se napustesc asupra mea. Am vrut sa fug in secunda doi de langa el cand mi.a recunoscut totul. Ma prins si ma luat pe sus, ma dus in spatele vilei intr.un turn ce face parte din casa, izolat fonic, acolo era un intreg apartament, cu camere enorme. Da azi e a treia zi de cand sunt prizoniera acestui turn, unde doar mama are voie sa urce pentru a.mi aduce apa si mancare sau haine curate. Unde el urca ca fiecare seara doar ca sa ne certam si mai mult.

***Dupa 4 zile *** Seara***

-Iar ai venit? Ii striga in fata cu multa ura Sofia lui Max.

-Iar am venit, si voi veni mereu la sotia mea, sa iti intre bine in cap, nu te pot lasa sa pleci te ador! Spuse acesta incercand sa se apropie de ea si mai mult.

-Sotia ta e undeva in dormitor cu fiul vostru si te asteapta, eu sunt doar o simpla prizoniera aici, te implor, te rog,da.mi drumul, nu mai pot sta aici simt ca ma sufoc! Il implora cu lacrimi fierbinti, vroia sa scape din inchisoarea impusa de el.

-Esti geloasa?o intreba el cu in ranjet malefic.

-Pe un om ca tine nu am cum sa fiu geloasa, pe nebunia ta nu pot i geloasa, te rog vreau sa plec, te rog! Il implora din tot sufletul ei desi inca il iubea vroia sa scape de el si de inchisoarea aceea.

-Tu esti sotia mea si nu placi pana nu isi revine Sandra supuse el hotarat.

-Asa se trateaza o aevarata sotie? Asa ma iubesti tu pe mine? Te.ai gandit o clipa ca poate Sandra nu isi mai revine sau poate se preface ca a nu te piarda? Daca ea nu isi revine timp de 20 de ani tu atat ma ti aici? Il intreba ingrozita si plansa

-Am eu grija sa nu se intample asta, voi afla adevarut cat de curand despre ea, mai ai rabdare un pic, te iubesc si nu te pot lasa sa imi scapi. Tu nici macar nu vrei sa faci dragoste cu mine, sunt sotul tau, am dreptul asta! Spuse el apropiindu.se si mai tare de ea dar ea facea inca in pas in spate, nu putea sa lase omul care ia facut atat rau sa se apropie de ea.

-Nici nu sti cat rau imi faci facand asa, nici nu sti cat ma ranesti numai gandindu.ma ca tu dormi cu ea in pat iar eu ca sunt sotia ta sunt prizoniera aici. Ma doare si ma omori treptat usor usor, vreau sa ma lasi libera, te rog!

-Nu,e ultimul meu cuvant, sa nu te mai aud! Si el se aseza pe pat, uitandu-se la ea si facandu-i semn sa vina la el,dar ea il refuza categoric, se aseza pe fotoliul din camera.

-Sper ca maine seara sa fi pregatita de am deveni sotie asa cum se cuvine, spuse a acesta pe un ton rece.

-Iti voi deveni sotie cand tu vei sti sa imi redai locul cuvenit si libertatea, acum te rog pleaca de aici, te urasc! Spuse ea si incepu sa planga.

El se uita la ea cum plange vruse sa ii aline suferinta, vruse sa se apropie de ea dar se opri, iar apoi pleca din apartament si o incuie din nou in turn.

Ce sti tu iubire cat sufar eu, e sti tu cat ma doare ca nu pot dormi noapte langa tine, ca nu te pot face a mea, ca nu iti pot da locul cuvenit. Ce sti? Te iubesc si nu iti pot da drumul. Te.ai razbuna pe mine si sigur te.ai duce in bratele altuia. Imi pare rau iubita mea, isi spune Max in gand si pleca cate camera pe care o impartea inca cu Sandra.

La media se afla presupusa Sofia din poveste, sper sa va placa.

Prizoniera IubiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum