Merak ettiği bir çok sorunun yanıtını almıştı genç kız. Yıllarca bir sır gibi saklanan sebebler artık daha belirginleşmişti. Bu kadar bilgiye ulaşmış olmak masum kızın canını acıtsada, gerçekleri biliyor olmak bugüne kadar olan belirsizliği ortadan kaldırmıştı. Sevda annesinin yaşadıklarına çok üzülmüştü, babasının içinde olduğu durum ise ayrı bir can yakıcıydı. Tüm bu dinlediği hikaye Sevdaya ışık tutuyordu. Genç kız aşkına sahip çıkıp, annesi ile aynı kaderi yaşamak istemiyordu. Tam da ilk birlikteliğini yaşadığı şu günlerde bu hikayeyi annesinden dinlemiş olmak güzel kızı yapabileceği yanlışlara karşı uyarır cinstendi ve sanki bir mesaj taşıyordu.
Sabah olmuştu. Sevda çok güzel bir kız olduğunu, herkes tarafından bu kadar beğeniliyor olmayı anlayamıyordu. Kendisi kendisine aynada baktığında çok farklı bir şey göremiyordu ama yıllardır hep aynı cümleleri duymuş olmasında kendisinin göremediği bir şey vardı elbette. Bu gün çok güzel giyinmek istiyordu. Fuarda görmüş olduğu kombinler ve bunların artık bir çoğuna sahip olması genç kızın harika görünmesine sağlamıştı. Sevda bugün yeşiller içerisindeydi. Karamel rengi botları, aynı renkte boynuna taktığı atkısı; yeşil dar paça pantolonu ve aynı renkte kısa ve üzerine oturan kazağı ile harika görünüyordu. Saçlarını akşam doladığından dolayı, hafif dalgalar oluşmuştu ve sanki dans eder gibi sallanıyordu. Hazırdı. Bir an önce evden çıkıp işe gitmek istiyordu.
Bu sabah hava güzeldi ve git gide daha da güzel oluyordu. Hoş Sevdanın yüreğinde ki sıcaklığı hiç bir şey değiştiremezdi. Kalbi pır pır atıyordu ve çok farklı duygular içersindeydi. Hızlı hareket ediyor du ve hemen çıkmak istiyordu evden. Her zamanki saatinde Özlemle buluşmuş ve işe gitmek için yola koyulmuşlardı. Kızların birbirlerine anlatacağı çok şey oluyordu. Özlem genelde Kerem ile olan son durumları konuşuyor, askerliğinin nasıl geçtiğiyle ilgili bilgiler veriyordu. Genç kız çok özlemişti sevgilisini. Arada Nevinin de konusu geçiyordu ve Nevinin son zamanlarda artan mutsuzluğu kızları çok üzüyordu. Ellerinden bir şey gelmiyor olması ise cabasıydı.
Şirketten içeri girdiklerinde Sevdanın kalbi daha da hızlı atmaya başlamıştı. Acaba bugün nasıl bir gün olacaktı? Aras ta aynı duygular içerisindemiydi? Bu soruları aklından geçirerek odasına gitti. Bir türlü odasında huzur içersinde oturamıyordu. Ayağa kalkıp, kapıdan dışarı bakmaya çalışıyordu. Arasın odasının kapısına bakıyordu. Kapıda herhangi bir hareket yoktu. Sabırsız kız 'gelmemiş daha' diye içinden geçiriyordu. Takım arkadaşlarının yanına gidip işleri takip ederek, biraz kafasını dağıtabilirdi. Odada herkes çalışıyordu ve Şefleride onlarla birlikte değerlendirmelerde bulunuyordu. İşe yeni alınan baylardan biri Sevdayla daha yakın bir ilişki kurabilmek için ona sürekli sorular soruyordu ve Sevda her defasında onun sorularına yardımcı oluyordu. İşlerine öyle adapte olmuşlardı ki Arasın geldiğini en son farkeden Sevda ve ekipte ki yeni çalışan Emre oldu. Çok garipti ama bu kadar birbirlerine yakın olarak oturmaları Arasın çok hoşuna gitmemişti, ama bunun Sevda tarafından çokta farkedilmesini istemiyordu.
Odadaki diğer çalışanların 'günaydın' Aras bey demesiyle Sevda sevgilisinin geldiğini farketti ve yüzünde çok güzel bir gülümseme belirdi. Aras elleri cebinde baktı güzel kıza ve iyi çalışmalar diyerek odadan ayrıldı. Herşey düzene girmeye başlamıştı ve Aras iki mutluluğu bir arada yaşıyordu. Odasında daracık bir koridorda volta atıyor gibi bir boy gidip geliyordu. Sevda niye çıkıp gelmiyordu? Daha fazla dayanamayıp cep telefonundan aramıştı güzel kızı. Cebinde, ışığının yanıp söndüğü telefonunu gördü ve odadan çıktı. Telefonu 'alo' diye açtığında sabırsızlıkla beklendiğini öğrenmişti. Odaya girdiğinde Arasın ne kadar merakla beklediği ve huzursuzluğu her halinden belliydi. Sevda gülümseyerek adamın yanına doğru yaklaştı ve en sakin haliyle 'merhaba' dedi. Eline koluna sahip olamayan genç, kızı omuzlarından tuttu 'merhaba mı? Bir merhaba yeter mi? Seni çook özledim güzellik.' dedi. Sevda çok mutluydu. Aras sözlerine devam etti:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Sevmek...
AcakGüzel bir genç kizin çalistigi kurumda yaşadığı imkansız aşk ve olaylar.