Loncada herkes yine neşesine kavuşmuştu. Wendy, Sherria ve Pohluska dışında kimsenin Lucy'nin durumundan haberi yoktu. Herkes Mest için üzülüyordu tabi ama durumu iyiye gidiyordu. Laxus'lar Lucy'nin konsey için çalıştığını öğrenmişlerdi artık ve göreve onlarla beraber gitmek istiyorlardı.
-Bizde geleceğiz. (Gajeel)
-Amma inatçı çıktınız sizde. (Midnight)
-Sorun değil. İstesenizde vaz geçiremezsiniz. Gelin ama yolumuza çıkmayın. (Lucy)
-Yoluna çıkacağımızı mı düşünüyorsun? (Laxus) Lucy iç çekti.
-Gidelim biran önce. (Lucy) sonunda trene binmişlerdi.
-S sınıfı bir büyücü ve ... (Gerard)
-Ve? (Gajeel)
-Büyücü çocukları kaçırıp, işkence ederek öldürüyormuş. (Cobra)
-Korkunç. (Meredy)
-Peki. Madem böyle tereddüt etmeye gerek yok. (Lucy)
-Bu ne demek şimdi? (Gajeel)
-Belli değil mi? (Lucy) Laxus'ta Gajeel'de Lucy'e bakmakla yetinmişlerdi. Böyle biri yaşamamalıydı tamam ama Lucy'nin bunu bu kadar kolay söylemesi onları korkutmuştu. Trene bindiklerinde Cobra hızlıca Lucy'nin yanına geçmiş ona acınası gözlerle bakmaya başlamıştı. Bu bakışlardan Lucy anlaması gerekeni anlamış ve onu rahatlatmak için büyü yapmıştı. Karşısında iki büklüm kalan Laxus ve Gajeel'de büyü sayesinde kalkmayı başarmışlardı.
-Geldik sayılır. Hazırlanın hadi. (Gerard) Gerard'ın sözü üzerine herkes üstüne konseyin kıyafetini geçirmişti ve tren durduğunda sırayla inmeye başlamışlardı.
-Önce resmi loncalara soralım, sonra barlara falan bakarız. (Lucy) Lucy hızla ileride gördüğü Chrismas Man adlı loncaya doğru yürümeye başlayınca diğerleri de takip etmek zorunda kalmıştı. Lucy içeri girmiş ama pelerinin başını açmadan bardaki kişiye yönelmişti.
-Birini arıyoruz. S sınıfı bir büyücü ayrıca.. (Lucy)
-Ayrıca? (Barmen)
-Bir çocuk katili. (Lucy) bunu Lucy sesli söylemişti ki içeride bulunan bütün müşteriler ona bakmıştı.
-B-bilmiyorum. Öyle birini tanımıyorum. (Barmen) Barmen kekelemişti ki bu Lucy'nin dikkatini çekmişti.
-Pekala gidelim. (Lucy) Lucy loncadan dışarı çıkıyordu. Gajeel yanına gelip kulağına fısıldamaya başlamıştı.
-Yalan söylüyor. Kalp atışları hızlandı. (Gajeel) Lucy hiçbir şey demeden çıkmaya devam etti. Gajeel sesini yükseltecekti ki onu engelleyen Gerard oldu. Lucy barın ilerisindeki ağaçların arasına saklanmıştı, diğerleri de hiç tereddüt etmeden peşinden gittiler. İçeriden iki dakika sonra biri çıktı telaşla ve etrafına bakınarak.
-Bizi katile götürecek. (Lucy) Lucy'lerde sessizce adamı takip etmeye başladılar.
-Burası neresi böyle? Hiçbir şey yok. Niye durdu ki? (Gajeel)
-Birinin varlığını seziyorum. (Cobra) Cobra bunu dedikten saniyeler sonra bir adam belirdi takip ettiklerinin yanında. Adamdan korktuğu bariz belli oluyordu. Saniyeler sonra neden korktuğu belli oldu, çünkü adamın kafası vücudundan ayrılmıştı.
-Lanet. (Laxus) Laxus birden adama yıldırımlar savurmaya başlamıştı ama adam her seferinde kaçmayı başarıyordu.
-eee siz hala saklanmaya devam mı edeceksiniz? (Katil) Lucy ve diğerleri de ağaçların arasından çıkmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Ruh
Fantasy"Sen kimsin?" ..... "neden canım bu kadar çok acıyor?" ..... "cevap versene!!" "Küçük Heartfilia kızı bu senin kaderin. bundan kaçamazsın." "ne demek kaderin? kaderim olan neymiş?!" "senin gibi saf sevgiye inanmış aptalların sonu bu, tıpkı annen...