Ben hareket edemiyordum ama bu Miyako'nun büyüsünden kaynaklı değildi. Korkudan ve şaşkınlıktandı. Ben dostlarımı koruyamamıştım. Miyako bana doğru geliyordu ve elinde birden bir kılıç belirdi.
- ölme vakti küçük Lucy (miyako) bitti artık ben kaybettim. Tüm dünya kaosa sürüklenecek. Kılıcın üzerime doğru inmesini engelleyen bir büyü dalgası oldu. Miyako geriye doğru sürüklenmişti ama bu yeterli olmamıştı. Hala ayaklarının üzerinde duruyordu.
-Lucy iyi misin? (Tenjin) Tenjin hırpalanmıştı ve nefes nefeseydi.
-Lucy neler oluyor? Topla kendini Ankhselam dönmeden önce kendine gelmen gerekiyor. (Tenjin) elimi yanağındaki yaraya götürecektim ama durdum.
-Özür dilerim Tenjin. Ben .. ben koruyamadım. (Lucy) ağlamamı durduramadım. Tenjin sakince elini başıma koydu ve gülümsedi.
-benim gücümden şüphe mi ettin sen insan!?(otohime) arkamı döndüğümde otohime bana sinirli bir şekilde bakıyordu ve bacağı kanıyordu ama niye?
-Bu yüzden insanlardan nefret ediyorum. Güzelim kuyruğumu yaraladınız. (Otohime) etrafa inanılmaz bir büyü gücü yayılıyordu. Miyako savaş pozisyonunu almıştı tekrar.
- açıl (otohime) sudan bir kapı açılmıştı ve içerden Wendy, Rogue, ve Gajeel çıkmıştı.
-Lucy-san ! (Wendy) Gajeel hızla gelip kafama bir tane geçirmişti. Biri şu herife normal bir vücuda sahip olduğumu hatırlatmalı.
-Bir daha sakın bunu yapma! (Gajeel) dayanamamış ve üçünede sarılmıştım. Otohime'nin hafiften güldüğünü görmüştüm. Otohime benim çağrıma cevap vermişti. Sanırım artık onun dostu olmama izin vereceği anlamına geliyordu.
Evet yeni bölüm geldi ama kısa geldi kusuruma bakmayın. telefondan yazmaya çalışıyorum arızalı sürekli donuyor. Ancak bu kadar oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Saf Ruh
Fantasy"Sen kimsin?" ..... "neden canım bu kadar çok acıyor?" ..... "cevap versene!!" "Küçük Heartfilia kızı bu senin kaderin. bundan kaçamazsın." "ne demek kaderin? kaderim olan neymiş?!" "senin gibi saf sevgiye inanmış aptalların sonu bu, tıpkı annen...