Bölüm 40

598 51 16
                                    

Herkes birinciye ve Lucy'e bakıyordu. Karşılarında duran Zeref'in korkusuna bayılanlar olmuştu.

-Zeref. Beni takip edin. (Lucy) Zeref başını sallamış ve Lucy'nin peşinden ustanın odasına çıkmışlardı. 

-Heeey Lucy. Burası çok sıkışık. Burada kalmayacağız değil mi? (Brandish) Lucy ve August iç çekti.

-Loncanın yanına bir şato koymadınız mı zaten? Hala burada kalıp kalmayacağınızı soruyor. (Lucy)

-Kusura bakma Lucy ama imparatorun böyle köhne bir yerde kalmasına izin veremezdim. (August) 

-Sorun değil ama lütfen işimiz bitince o şatoyu kaldır oradan olur mu? Çok dikkat çekiyor.(Lucy) İçeriye Laxus ve Mest girmişti.

-Aşağısı ne durumda? (Makarov)

-Hala şaşkınlar. ve bazıları kızgın. (Laxus)

-Gerçeği öğrendiklerinde kızgınlıkları geçecektir. (Lucy)

-Eee Lucy? Onları buraya getirdin, peki aklında bir plan var mı? (Laxus)

-Ş-şey aslında orada Birinci devreye giriyor. (Lucy)

-Henüz düşünme aşamasındayım ama bir yolunu bulacağız bir şekilde.(Mavis) 

-Peki o zaman bugünlük dinlenin bizde loncaları sakinleştirmeye çalışalım. (Lucy) Lucy odadan çıkarken Zeref elini tutup onu durdurdu. 

-İstersen bugün bizimle kal. Onlar- (Zeref)

-Sorun değil, onlar benim dostlarım, bana zarar vermezler. (Lucy) Lucy odadan çıkmıştı ve şimdi onu dostlarıyla bir imtihan bekliyordu. 

Yeni bölüm ama çok kısa biliyorum. Savaşa hazırlık yapıyorum o yüzden kısa yazdım. İyi okumalar😊

Saf RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin