Bölüm 16; Tanrı'nın Gelişi

1.2K 80 29
                                    

Bir ay geçmişti Lucy'nin fedakarlığından bu yana. Ruhu vücudundan ayrılmış olmasına rağmen onu loncaya geri getirmişlerdi. Yüzlerce büyücüye, şifacıya baktırmışlardı ama hiç biri hiç bir şey yapamamıştı. Loke loncaya gelmiş ve ruhlarıyla anlaşmasının var olup olmadığının belli olmadığını söylemişti. Bunu duymaları loncayı daha da umutsuzluğa sürükledi. Konsey her şeyi öğrenmiş ve soruşturmaya başlamıştı. Konsey üyesini öldürmek suçundan Lucy'ide tutuklamak istemişlerdi. Mest Lahaar'dan soruşturmayı devralmasını istemiş bu sayede Lucy'nin durumu nedeniyle loncada kalmasına izin verilmişti. Rün şövalyeleri loncaları korumak daha doğrusu kontrol altında tutmak için sürekli loncadaydılar. O günden sonra Bakemono ise hiç ortaya çıkmamıştı. Arada bir Gin ve Ken'ichi geliyor ancak onlarda anlaşmalarının varlığından emin olmadığını söylüyorlardı. Lonca üyeleri her gün antrenman ve araştırma yapıp Hisoka ve adamlarını bulmaya çalışıyorlardı. Hisoka bir ay içinde sadece bir kere saldırmış ondada bütün loncaların gazabına uğramış, fakat kaçmayı başarmıştı. Ejder avcıları ise avken avcı olmuşlardı. Fairy Tail her gün Lucy'nin yanına geliyor ve tüm gün ne yaptıklarını anlatıyordu. Levy ise okuduğu kitapları tek tek Lucy'e anlatıyordu. Yukino anahtarları canı pahasına koruyordu, hiç biriyle anlaşma yapmamıştı. Bu süre içinde oda başka ruhlarla anlaşma yapmıştı. Gray ise yemek yemiyor, kimseyle konuşmuyordu. Juvia'yı Lucy'e tercih ettiğini düşünerek kendini suçluyordu. Juvia ise ağlıyor, yataktan çıkmıyordu. Tüm lonca bitmiş durumdaydı ama aralarında en kötüsü ise Natsu'ydu. O sıcak kanlı Natsu gitmiş, intikam ateşiyle tutuşan bir Natsu gelmişti.

Happy yine Lucy'nin yanına gelmiş, ona ağlamaklı bir ifadeyle bakıyordu.

-Luşii. Hadi artık uyan. Söz seni bir daha kızdırmayacağım. İstersen tüm balıklarımı da veririm sana. (Happy) Levi kucağında Lily'le ona bakıyordu. Her geçen gün onlar için daha zor oluyordu.

-Happy Natsu nerede? (Lily)

-Konseye gitti. Luşi'nin durumu hakkında konuşmaya. (Happy) kimseden ses çıkmadı. Herkes sessizce uyuyan Lucy'e bakıyordu. Bir süre sonra sessizliği bozan odada beliren uzun lila saçları olan yakışıklı bir adam oldu.

-Düşman!? (Lily)

-Kimsin!? Happy diğerlerine haber ver! (Levy) Happy hemen revirden çıktı.

-Ne istiyorsun? Cevap ver! (Lily)

-Sizinle bir işim yok. Benim işim yıldız ruhu büyücüsüyle. (??)

-Lu-chan'dan ne istiyorsun!? (Levy)

-Lu-chan? Adı bu mu? (??)

-Sen kimsin!? Hemen cevap ver yoksa saldıracağız. (Lily) adam korkutucu bir bakış atarak

-Bunu yapmak isteyeceğinizi hiç sanmıyorum. (??) Levy korkudan kıpırdayamıyordu bile. Adam tam Lucy'e dokunmak için eğildiği sırada kapı açıldı.

-Lucy-sama'dan uzak dur! Libra! (Yukino) Libra tam saldıracağı sırada adama baktı ve Yukino'ya dönerek

-Yukino-sama özür dilerim ama saldıramam. (Libra) Yukino şaşırmış olacak ki tek kelime edemedi.

-Bir yıldız ruhu büyücüsü daha ha? Tamam sanırım böylesi daha iyi. (??)Lucy'e baktı ve sözüne devam etti

-Ben Ame No Kagase Wo. (??)

-Ne!? Na-sıl? (Levy)

-Tanıyor musun Levy? (Lily)

-Bir Tanrı'nın burada ne işi var? (Levy)

-Tanrı!? (Lily/Yukino) o sırada ejder avcılarıda revire dalmış, savaş pozisyonu almışlardı.

-Ufaklık iyi misin? (Gajeel) herkes şaşkınca Lucy'nin başında duran adama bakıyordu. Tam Gajeel saldıracağı sırada

Saf RuhHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin