"Dah lama sampai?" Suga trsentak apabila trdengar suara Jiae seperti brtanya kepadanya. Suga tragak-agak mahu membalasnya atau tidak. Dia hanya mampu brdehem saja!
"Awak..marah dgan saya kah?" Soal Jiae lagi. Suga brfikir mahu menjwabnya atau tidak dan akhirnya. "Awak rasa?" Soal Suga kembali. Jiae mengeluh.
"Arraseo. Saya tahu yg saya dah biadap dgan awak haritu. Mian sbab buat mcam tu. Saya trlalu ikut perasaan saya ni. Mian." Kata Jiae dan mula bangun dari dduknya.
Kotak kek yg diberi Jisoo itu diambilnya dan mula brjalan prg dari situ. Suga melepaskn keluhan beratnya. Dia perlu brbincang dgan Jiae! Perlu! Suga bangun dari dduknya dan mula mncari Jiae.
***
Yein keluar dari tandas setelah agak lama dia berada di dlam. Nafas ditarik sedalam yg mungkin lalu dilepaskannya. Yein brjalan sambil melihat ke bawah dan tiba² saja seseorang menghalang laluannya.
Yein mengeluh. Dia mengangkat wajahnya memandang orangnya. "Kau nak apa? Ke tepilah! Aku nak masuk ke dlam semula!" Kata Yein dgan suara yg trkawal. Jungkook trsenyum sinis. Woozi hanya melihat saja.
"Kau fikir aku tak tahu? Tak nampak? Huh?! Yahh. Kau sukakn Yoo SungOh kan?" Soal Jungkook sinis! Yein menunjukkn lagak biasa saja tetapi dlam hatinya. Sudahpun brdebar laju!
"Heol! Apa kau merepakkn ni? Aku? Nak suka budak mcam tu? Yahh! Kau fikir citarasa aku ni rendah sangat ka sampai nak sukakn budak mcam dia tu hah?!" Soal Yein dgan wajah tenangnya. Jungkook masih lagi trsenyum sinis!
"Kau jgan nak tipu aku bolh tak? Aku tahulah kau sukakn dia. Cukuplah tahan perasaan kau tu. Better kau luahkn saja perasaan kau dkat dia sebelum dia jadi milik orang Yein sshi!"
Kata Jungkook. Yein menggigit bibirnya! Dia mahu saja brlalu prg dari situ tetapi..niatnya trbantut apabila trnampak seseorang. "Omo!" Jeritan Woozi brgema disitu apabila melihat insiden yg tidak dijangkn dihadapannya!
"Umphhh!" Desah Jungkook apabila Yein menggigit bibirnya membuatkn mulutnya trbuka sedikit dan lidah Yein mula masuk ke dlam mulut Jungkook. Jungkook sndiri trkejut dgan perbuatan Yein tiba² itu!
Yein tiba² saja menarik kepalanya dan terus menciumnya. Yein memeluk erat leher Jungkook dan Jungkook pula memeluk erat pinggang ramping Yein. SungOh dan brsama seorang yeoja yg kebetulan mahu brjalan disitu.
Brhenti melangkah apabila melihat adegan yg tak sepatutnya dihadapan mereka. Woozi menekup mulutnya dan brlari masuk ke tandas lelaki.
Jantung SungOh brdegup kencang melihat pasangan yg masih brcium dihadapannya itu. Yein akhirnya melepaskn ciuman. Nafasnya trcungap-cungap begitu juga Yein.
Peluh mula menitik di wajah mereka. Yein terus brjalan prg dari situ dgan cepatnya meninggalkn Jungkook yg trpinga-pinga itu! Jungkook melihat hadapannya dan dia sedar apa yg Yein cuba lakukn.
"Maaflah ya pasal tadi! Mianhae!" Kata Jungkook lalu menunduk hormat kepada pasangan itu! Dia juga segera brlalu prg dari situ.
"Mwoya? Kalau nak kiss pun carilah tempat yg sunyi dan tak ramai orang hmm!" Kata yeoja di sebelah SungOh. SungOh hanya diam dan kejadian yg brlaku dihadapannya mula brmain di fikirannya.
"Ahh SungOh sshi! Tadi you kata nak bawa I ke satu tempat kan?" Soal yeoja itu kepada SungOh. SungOh seperti trsedar! Dia memandang yeoja itu lalu menggangukkn kepalanya.
"Kaja! Ikut sini." Kata SungOh dan mula brjalan dahulu daripada yeoja itu. Yeoja itu hanya membontoti SungOh.
***
Jiae brjalan dgan prlahannya menuju ke taman belakang rumahnya. Entah mengapa. Kepalanya rasa sakit dan brdenyut!
Jiae dduk di bangku kaya yg berada brdekatan situ. Kepalanya dipicit prlahan! "Ahh appo!" Keluh Jiae dan masih lagi memicit kepalanya. Jiae trkejut apabila terasa tangannya ditolak lembut seseorang dan dipicitnya lembut kepala Jiae itu.
Dia memandang orang yg sdang dduk brsebelahannya itu. Jiae trkedua melihat orangnya! "Sakit lagi tak?" Soalnya lembut. Jiae tidak memblas apa² reaksi! Dia melihat saja wajah namja dihadapannya itu.
"Jganlah renung saya mcam tu. Malulah." Katanya lalu merenung pula wajah Jiae membuatkn Jiae trsentak! Tangannya ditepis lembut lalu memandang ke arah lain.
"Cantik kan bintang malam ni?" Soalnya. Jiae diam. Perutnya disentuh lalu digosok prlahan tanda dilihat Suga. Suga menjeling Jiae yg sdang menggosok perutnya itu.
Senyuman timbul di bibirnya lalu tangannya diletakkn di tangan Jiae yg sdang menyentuh perutnya itu! Jiae trkejut dgan perbuatan Suga! "Uri aegy?" Soal Suga. Jiae diam. Tidak memblasnya.
"Saya tahu yg ini anak saya dan awak sdang mengandung anak saya yg dah sebulan di dlam perut awak ni kan?" Soal Suga. Sambil matanya melihat ke perut Jiae.
"Gwenchana. Saya cuma nak brbincang awak. Saya tak akan ambil aegy ni dari awak. Saya cuma nak awak tahu yg saya akan brtanggungjwab dgan kandungan awak ni. Saya yg buat awak mengandung. Kalau boleh..awak izinkn saya jaga awak sampai awak lahirkn anak ni. Saya tak akan ganggu awak lagi. Saya janji yg saya akan kotakn janji ni Jiae sshi!"
Kata Suga dgan suara yg agak lemah. Jiae yg mendengar itu mula brgenang air matanya. Ditahan air matanya dari terus menitis. Lama Suga menunggu Jiae memblas kata² tanpa hampa!
"Arraseo. Kalau awak tak nak kata apa². Saya ok saja Jiae sshi. Maafkn saya sbab dah buat mcam ni pada awak. Kalau bolh saya nak brjumpa dgan appa awak dan beritahu smuanya. Sekurang-kurangnya saya brterus-terang. Saya tak nak awak tanggungnya sndiri. Saya tak akan. Biar awak tanggung sendiri kali ni. Saya pernah janji yg saya akan jaga awak selagi saya hidup dan sebelum saya dikahwinkn. Saya nak hidup brsama awak. Itupun kalau awak izinkn saya jaga awak Jiae sshi!"
Perlahan-lahan Suga melepaskn pegangan di tangan Jiae. Jiae menahan air matanya dari menitis membasahi pipinya. Suga bangun dari dduknya dan brpaling lalu brjalan prg dari situ..
"Kalau dia tak halang aku sampai tiga..aku betul² akan menyerah kalah dan terus brkahwin dgan Seulgi~"
Hana~
Dul~
Set!
*T B C*
Ok don't cry ya readears sekalian heheu! And sorry coz masukkn YeinKook and kiss scene lakk dlam ni mainhaee >< Vote★Komen✔Thankss~!
#AuthorYumi!
YOU ARE READING
Love You Once Again||Suga Malay FF||[[-COMPLETE-]]
Fanfiction-Main Cast- Suga BTS as Min Yoongi/Suga Jiae Lovelyz as Yoo Jiae/Readears -Other Cast- BTS as BTS And Others.. -SINOPSIS- Memandangkn author dah tukar tajuknya. So author kena tukar jgk sinopsisnya hehek! LOVE YOU ONCE AGAIN[LYOA]Mengisahkn tentang...