Nakupování │LILO│

2.5K 70 3
                                    

Louis se rád olbéká do holčičích věcí, čímž naprosto učaroval svému Sugar Daddymu Liamovi.



"Ahoj Louisi, vypadáš úžasně!" zazubil se na mně Niall. "Děkuji." zčervenal jsem a uhladil si nadýchanou, světle růžovou sukýnku.

 "Tak Tommo, už nám prozradíš, kdo je ten tvůj tajemný daddy." ušklíbl se zrovna přicházející Harry.

Sklopil jsem havu. Kluci o Liamovi neví, neřekl jsem jim o něm. Nelíbil by se jim náš vztah a náš věkový rozdíl. Jediné co ví, je, že ho mám v mobilu uloženého jako ♥ Daddy ♥ . 

"Řeknu vám to, až si budu stoprocentně jistý." zamumlal jsem.

 "Ale jasně Loueeh. Nechceme na tebe tlačit." přehodil Niall svou ruku přes má ramena.

 "Jo, jasně." protočil jsem očima. "Niall má pravdu. Ve skutečnosti ti ho chceme přebrat." dráždil Harry, když jme šli chodbou do třídy a při tom se zamračil na každého úchyla, který si mně prohlížel. 

S Niallem byli má osobní stráž, byl jsem jim neskutečně vděčný. Lidé na této škole se dělili na dva typy.

 Jeden mně šikanoval za můj styl oblékání. Druhý mně chtěl dostat do postele. S obouma mám špatné zkušenosti. Život kluka v šatech. 

Došli jsme do třídy a sedli si na svá obyčejná místa. Já u okna, Niall vedle mně a Harry za námi.

Bylo to logické řešení. Ze zadu mně nikdo nemohl otravovat a obtěžovat kvůli Harrymu.

 Z jednoho boku jsem měl sklo a ze druhého byl Niall, takže mně nikdo nemohl obtěžovat z boku a ze předu už vůbec ne. 

Jednak kvůli učiteli, jednak kvůli Niallovi. Vděčně jsem se na kluky usmál. Měli o mně strach.

Nedivil jsem se jim. Do třídy se dostavil učitel, takže jsem vypnul svůj mobil a soustředil se jen na něj.

○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○

Seděli jsme s Harrym a Niallem v jídelně, co nejdál od ostatních. 

"Lou, opravdu si nedáš víc?" zamračil se na mně Harry, když dokončil analýzu mého talíře. Byla na něm zelenina a půlka opečeného toustu. 

Vedle ležela malinká krabička s ovocem. "Co? Už teď je toho hodně." argumentoval jsem. 

Harry a Niall měli plné talíře špaget, vlastně, Niall si právě šel pro třetí dávku.

Harry si mně chvilku prohlížel, potom se mu na tváři usadil podlý úšklebek. 

"Co je?" zamrkal jsem. "Že ty se snažíš zhubnout do nějakého sexy prádélka pro Daddyho?" povytáhl obočí.

"Cože?! Ne, ne ne!" rozšířily se mi zorničky. Harry se zasmál. "Určitě chceš zhubnout." prohlásil.

Nafouknul jsem tváře a vystrčil spodní ret, což dělám jenom když se mi něco opravdu nelíbí. 

"Možná...." prohodil jsem, když se Niall vrátil. Ten vzhlédl od svého jídla, pusa upatlaná omáčkou a modré neviné oči si zmateně prohlížely mně a Harryho. 

"Louisi, nemusíš hubnout." v duchu jsem se zasmál.

A teď se strhne válka, která bude obsahovat dvě solva. Musím a Nemusíš.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat