o 3 měsíce později
Jednoho dne leželi zamilovaní na svém oblíbeném místě- Louiho posteli.
"Lou?" zeptal se do ticha Harry.
"Hmm?" zamumlal Louis do Harryho trička.
"Mám pro tebe překvapení...." prohlásil Harry.
"Překvapení? Co to je?!" Louis vyskočil a jako malé dítě začal v sedě skákat na posteli.
"Je to.... něco velkého a nechci, aby jsi začal šílet, nebo odmítnul, ano?" zeptal se Harry.
"Tak už mluv." usmál se mladší.
"Jednou jsem hledal na internetu a našel jsem jednoho doktora, který... který by ti mohl vrátit zrak." zašeptal Harry.
"COŽE?!" vyjekl Louis, nevěříc tomu.
"Může ti udělat operaci očí, po které by jsi viděl." vysvětlil Harry.
"Harry, já nevím...." povzdychnul si Louis.
"Je to moc drahé." podotknul.
"Ty víš, že s tím nemám problém. Ta operace se povedla na více lidech, takže..." skousnul si ret Harry.
"Takže.... já opravdu uvidím?" zeptal se Louis a zněl, jako by neměl daleko k pláči.
"Ano, uvidíš babe." Harry si přitáhnul menšího do svého klína a dal mu pusu na čelo.
"Konečně tě uvidím. A Mila. Mámu, Dana, sestry...." Louis si utřel slzy stékající po jeho tvářích.
******
Další týden šel Louis na prohlídku, aby se doktor ujistil, že je Louis na operaci vhodný.
Doktor Will, jak se představil, prohlásil, že by měla operace projít bez problémů.
Harry dohodnul termín a teď jsou tady, jedoucí s Louisovou mamkou do nemocnice.
"Harry?" zeptal se potichu Louis.
"Ano love?" Harry nespustil oči z vozovky.
"Bojím se...." Louis sklopil oči.
"Není čeho zlato. Doktor Will říkal, že ta operace na sto procent vyjde. Uspí tě, takže nebudeš nic cítit. Prostě si tam zdřímneš a až se probudíš, uvidíš." uklidnil ho Harry, jednou rukou přejíždějíc přes Louisovo stehno.
Nevšimli se láskyplného pohledu Jay zezadu.
V nemocnici se jich ujala sestřička, která je zavedla na místo.
Louise připravili na operaci, a pak se šlo na sál.
"Harry?" zastavil se Louis.
"Ano babe?" otočil se Harry na něj.
"Zůstaneš tam se mnou, dokud neusnu?"
"Samozřejmě."
"A budeš u mně až se probudím?"
"Samozřejmě že ano zato. S Jay jsme tu pro tebe." Harry ho políbil a pomohl Louisovi na lehátko.
Do ucha mu šeptal uklidňující slova, když ho uspávali, a když Louis usnul, sestřička ho zavedla k jay do čekací místnosti.
"Milujetě, víš o tom, že ano?" povytáhla Jay obočí.
"Vím. A já miluju stejně tak jeho." usmál se Harry a sednul si vedle ní.
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance