Tarzan II. │LARRY│

883 52 86
                                    


Louis udělal několik kroků a narazil na Liama a Nialla, kteří se vynořili zpoza rohu.

"Ježiši Louisi! Kde jsi byl? Víš jaký jsme o tebe měli strach?" vrhnul se na něj Niall.

"Tohle nám nedělej Lou. Dlouho jsme tě hledali." založil Liam ruce na hruď.

"P-potkal jsem člověka." řekl tiše Louis. Pořád mu to tak trochu nedocházelo.

Niall a Liam se zamračili. "Víš to jistě Lou?"

"Nesnědl jsi něco špatného?" Liam mu přiložil ruku na čelo.

"Vím, co jsem viděl! Byl to muž! Jmenoval se Harry..." naštval se Louis, když pochopil, že mu jeho kamarádi nevěří.

"Jasně... Myslím, že tahle expedice nebyla dobrý nápad." chytil se Liam za hlavu, zatímco Niall prohlížel Louise kvůli nějakému zranění.

"Co? To teda ne! Nejedu zpátky, Liame." zvýšil hlas Louis.

"Však taky neříkám, že pojedeme domů. Ale je celkem těžké věřit ti Louisi. Muž? Tady? Na opuštěném ostrově? A jestli to je pravda, tak bychom si měli dát pozor. Kdo ví, co dalšího se tady skrývá. Zatím víme, že se tu potuluje cizí muž. Co když to je lidojed?" přemýšlel Liam a Niallovi se nad jeho slovy zatočila hlava.

"My tady umřeme!" křičel. "Tohle je jak z nějakého hororu, proboha!"

Louise začínala z jeho ječení bolet hlava, tak se natáhl a dal mu pohlavek. "Neječ tu, vyplašíš všechny zvířata a pak bude ta výprava teprv zbytečná."

"Konec kecání. Jdeme na pláž a postavíme si tábořiště." řekl Liam a šel pryč.

Louis s posledním ohlédnutím do džungle kluky následoval.

*****

Harry doběhl domů a rychle se kolem ostatních prohnal do svého pokoje.

Potkal člověka. 

A mluvil s ním.

Nemohl si pomoct, ale musel na něj pořád myslet.

Louis. I jeho jméno je krásné.

Harry cítil touhu znovu se s Louisem setkat.

"Harry, pojď mi prosím tě pomoct!" vytrhla ho z přemýšlení mamka.

Došel za ní do kuchyně. "Co potřebuješ?"

Jeho mamka si povzdychla a otočila se k němu.

"Harry, chceme se ti s taťkou omluvit za to předtím. Ale musíš pochopit proč-"

"Já vím." přerušil ji Harry a kouknul se stranou. "Už mně to nezajímá...."

Anne k němu přešla a chytila ho za paži.

"Robin by ocenil tvou pomoc v chytání večeře. Vždy chytíš ty lepší ryby."

Harry kývnul hlavou a odešel.

*****

"Víš synku, vím, že se mnou nebudeš souhlasit, ale já věřím, že je to tady pro tebe a Gemmu lepší." řekl Robin když donutil Harryho, aby si vedle něj sednul a měli spolu chvilku.

Harry se podíval na moře, přivírajíc oči kvůli neposedným pramínkům vlasů, které mu vítr foukl do obličeje.

"Co je lepšího na nebezpečné džungli, kde musí každý živočich bojovat pro svůj život, než.... než... já ani nevím, jak vypadá normální svět!"

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat