V nouzi │LARRY│

1.9K 79 21
                                    


Louisova rodina je od nepaměti chudá a stane se závislá na té Harryho. Jednoho dne jsou ale pryč. Když Harry dospěje, stane se vlastníkem a ředitelem jedné z nejvýznamnějších firem v Evropě. Harryho firma se díky jednomu pracvníkovi dostane do potíží a jako anděl strážný přispěchá na pomoc někdo, koho rozhodně Harry nečekal.



(ze začátku je L. a H. deset let)

Harry prožil šťastné dětství ve vesničce Holmes Chapel. Nemohl si na nic stěžovat. Měl své kamarády, svou rodinu. 

Jeho rodina byla velice velkorysá. Pomáhala slabším, a Harryho matka ho už od dětství vedla k dobrosrdečnosti.

Tomlinsonovic rodina byla ve vesnici známá za chudáky.

Neustále měli finanční potíže.

Vesnicí kolovaly drby o jejich důvodu.

Může za to neustálá výměna manželů Johannah?

Či nějaké zděděné dluhy?

Nebo snad úctyhodný počet jejích dětí?

Měla jich pět!

Charlotte, kterou ve vesnici mile přezdívali Lottie, Felicite, která si vynesla přezdívku Fizzy a dvojčata Phoebe a Daisy. (A/N Georgia v této povídce není! Ernest a Doris ještě nejsou narozeni)

A nejstarší syn, Louis.

Ve vesnici to byl milovaný chlapec. Věčně usmívající se, vždy rád pomohl.

V celé vesnici ho znali, každý, koho by jste se na něj zeptali by s úsměvěm odpověděl:

"Jó, ten náš zlatý Louis! Co by jsme si bez něj počali?"

Harry se o Tomlinsonovic rodinu nijak nezajímal.

Až jednou, přišli za jeho matkou s tím, že přišli o dům.

Anne je samozřejmě nechala u sebe bydlet.

Od té doby Harry doslova nenáviděl tu zpropadenou rodinu.

Nejvíce si to vybíjel na Louisovi.

Někdy se mu smál za jejich chudobu.

Anne ho učila, aby byl k hostům milý, ale za jejími zády se Harry neostýchal Louisovi sem tam něco nepěkného říct.

Jednou viděl přes pootevřené dveře jak jeho maminka dává Jay peníze.

"Strašně moc děkuju Anne, jsem vaší rodině velmi vděčná. Nevím, co bychom bez tebe dělali. Určitě ti to vrátím." řekla Jay se slzama v očích.

Louis se poté Harryho nenávistných pohledů nezbavil.

Na pohled Louis dělal, že si toho nevšímá, ale uvnitř ho to bolelo. Hodně.

Jednoho dne se ovšem Tomlinsonovi sbalili a odešli.

Nadobro.

Harry stál na verandě se svojí matkou a sledoval, jak odchází pryč.

"Mami, myslíš, že ti opravdu ty peníze vrátí?" zeptal se.

"Myslím, že ne." odpověděla Anne s úsměvem.

"Tak proč jsi jim je půjčovala?" vyjekl Harry nechápavě.

"Oni byli v nouzi, Harry. A já jim chtěla pomoct. Nechci ty peníze zpátky. Ale to pochopíš, až budeš větší." pohladila Harryho po hnědých kudrnách.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat