Tarzan I. │LARRY│

1.1K 47 45
                                    


Harryho rodina ztroskotala na opuštěném ostrově, když mu bylo pouhých pět let. Teď je mu osmnáct a nemá nejmenší tušení o okolním světě. Jednou na jeho ostrov zavítá nadšenec divoké přírody Louis. Oh, a zmínila jsem se o tom, že Harry umí mluvit se zvířaty?


Harry si z toho dne nic nepamatuje. Nepamatuje si, jak loď s jeho rodinou ztroskotala na dosud neobjeveném ostrově, ale maminka mu o tom často vyprávěla.

Jediné štěstí, že všichni přežili. Všichni, to znamená jeho maminka, otec a starší sestra Gemma.

Harrymu nikdy nepřišlo divné, že žijí na ostrově. Přece jenom, on neví, co je to "normální".

Takže ho nikdy nenapadlo, že skákat po stromech v kraťasech, které mu maminka vyrobila z nějaké látky a aktivně přitom mluvit s opicí, není normální.

Z Harryho se za tu dobu stal opravdu pohledný muž. Měl dlouhé nezkrotné vlasy a bystré oči. A to nemluvě o jeho svalech, které si nevědomky životem v džungli vypěstoval skákáním a šplháním.

Kromě těch jakoby kalhot nenosil nic, jenom na vypracované hrudi měl náhrdelník z mušlí a dalších věcí, co na ostrově našel. Vždy u sebe měl nůž, kdyby potkal tygra. 

Teda, jednou už se s tygrem porval, taky že to ani pro něj, ani pro toho tygra nedopadlo dobře. Harry potom čtyři měsíce nevstal z postele a dalších několik měsíců se zotavoval, ale ten tygr už se nepostavil vůbec.

I to stačilo na několika hodinové poučování od Robina a Anne. Musel je dlouho přemlouvat, aby už to nechali být. Ano, nechali, ale pod jednou podmínkou. Robin dal Harrymu dlouhý, brutálně vypadající nůž.

Od té příhody s tygrem si Harry vybudoval u zvířat v džungli větší respekt. Jejich rodina pomáhá jim a oni pomáhají nazpátek. Nevědomky se tak jejich rodina rozrostla o několik desítek tisíc zvířat.

Harry seděl na větvi stromu a hrál si s kamínky. Měl celkem chuť na mango, přemýšlel, jestli si nemá pro jedno vylézt.

"Hej, Harry! Jdeš s náma házet kokosem?" zeptala se jeho opičí kamarádka Taila. Za ní stáli její opičí kamarádi. 

Taila si Harryho rychle oblíbila, byla jedna z prvních, kteří Harryho rodinu přijali do džungle. Její kamarádi už z Harryho tak paf nebyli, ale je težké nemít Harryho rád a brzy si na něj zvykli.

"No, nevím, nechci, abys zase byla naštvaná kvůli tomu, že jsem tě porazil." utahoval si z ní Harry.

"Pch," urazila se Taila, "Já jsem v házení kokosu ta nejlepší!"

Harry se zasmál svým hlubokým smíchem "Jasně, že jsi." a následoval Tailu.

*******

Jednoho dne ráno se Harry vzbudil v jejich domě na stromě a v dálce uviděl loď na moři.

Harry nebyl až tak hloupý, aby mu nedošlo, co to znamená.

"Mami!" křiknul a hnal se po žebříku dolů do kuchyně.

Jeho maminka stála u ohně a něco vařila. Vlasy měla sepnuté na stranu sponkou vyrobenou z mušlí a gumy a na sobě měla velmi jednoduché šaty.

"Co tak křičíš?" zeptal se Robin, který vešel do kuchyně v závěsu s ospalou Gemmou.

"K ostrovu se blíží loď!" vydechl Harry rozrušeně.

"Cože? Loď?" probudila se hned Gemma, zatímco jejich rodiče se zlekli.

"Jsi si jistý, Harry?" přešla k němu Anne a položila mu ruku na rameno.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat