One Direction se konečně vrací do světa hudby po své pauze a samozřejmě, že mají plán. A taky nový managment.
SUPER KRÁTKÉ
Dvě postavy vylezly z auta. Ta vyšší obešla auto a přitáhla si tu menší k sobě.
Společně se rozešli ke dveřím na konci podzemní garáže, ve které byli.
Vyšší postava dala té menší polibek do vlasů, zatímco ta menší horlivě mačkala tlačítko.
"Tak co to kur*a tak dlouho trv-" dveře se otevřely a za smíchu vyššího se postavy vecpaly do malého prostoru.
Výtah vyjel do patnáctého patra. Dvě postavy vyšly ven a přešly k recepci.
"Pane Tomlinsone, pane Stylesi," kývla na ně recepční, "ostatní už čekají."
Louis Tomlinson a Harry Styles jí poděkovali, než se nechali jinou asistentkou odvést do velké konferenční místnosti.
"Jak se vede, kluci?" křiknul Louis, hned jak vešel dovnitř.
"Eeej, konečně jste dorazili!" zasmál se Niall a Liam kývnul. "Radši se nebudu ptát, proč jste přijeli pozdě."
Louis a Harry si sedli.
Všichni čtyři kluci začali s managmentem probírat plány svého comebacku.
"Fanoušci zešílí." zasmál se Liam a všichni se ušklíbli. Jak milovali způsobovat svým fanouškům šoky.
"A vy dva, pořád jdete do toho?" zeptal se jeden ze členů managmentu a ukázal na Louise a Harryho.
"Čekali jsme tak strašně dlouho. Už se nemůužu dočkat." řekl Harry a vzal Louisovu ruku do své.
Louis udělal zvuk souhlasu. "Připadá nám to neskutečné. Už jsme ani nečekali, že to někdy budeme moct udělat." usmál se smutně a Harry mu stisknul ruku.
Všichni v místnosti se nad nimi pousmáli.
"Tak hodně štěstí." řekl pan Cribs, ředitel jejich nového managmentu.
****************************************
Nastal den D. Harry a Louis seděli ve svém obýváku na sedačce, mobily v rukou.
"Jdeme na to?" zeptal se s úsměvem Louis a Harry přikývnul.
Otevřeli Instagram a klikli na nový příspěvek.
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance