Prosím přečtěte si dole vysvětlení :) A dejte tomhule šanci :D
Ship: Kapitán Amerika x Iron Man
Název: Mazlení
Steve si uvědomí své city k Tonymu, a proto mu vůbec nevadí, když se musí s Tonym mazlit kvůli nějakému plynu.
↑ look at that! She's beauty, she's grace, she's Tony fucking Stark! Oh, and Steeb is pretty cool too...
Všechno se to stalo hrozně rychle.
Avengers zrovna dodělali toho padoucha, svázali ho a čekali, až k nim přiletí SHIELD.
V jednu chvíli na ně padouch hodil nějakou lahvičku s fialovou tekutinou, ale nic se nestalo, a tak si z toho Steve nic nedělal.
Dal týmu povel k útoku na TurttleMana, jak si ten chlap říkal. Bylo celkem lehké ho porazit.
Jenže když se pak otočil, uviděl Tonyho v oblaku fialového kouře, který vycházel zrovna z té lahvičky.
Tony vyskočil z obleku, dopadl na zem na všechny čtyři a začal kašlat.
"Tony!" křiknul Steve a všichni Avengers se otočili.
"Nepřibližujte se k tomu víru!" křikl Pietro.
"Co to je?" zeptala se zděšeně Natasha.
Tony se začal kašlem dusit a omdlel.
Najednou přiletěla základna SHIELDU a vítr rozfoukal fialový kouř pryč.
Steve se okamžitě rozběhnul k Tonymu a zjišťoval, jestli dýchá.
Ze základny vyběhli agenti spolu s doktory a vzali Tonyho na lehátko.
Steve nemohl dělat nic jiného, než sledovat, jak ho odvážejí.
*****
Všichni Avengers čekali, než doktoři zjistí, co Tonymu je.
"Steve, nebyla to tvoje chyba." řekla Natasha už po desáté.
"Byla. Měl jsem být opatrnější. Mohlo to postihnout nás všechny, jenom proto, že jsem tu lahvičku podcenil." povzdechl si Steve.
"Natasha má pravdu, Steve. Nemáš se za co vinit, všichni jsme to podcenili." souhlasil Bruce.
"Ale já jsem velitel týmu. Moje první priorita by mělo být vaše zdraví." namítl Steve.
Clint chtěl něco říct, ale dovnitř vešla doktorka Cho.
"Helen, jak mu je? Co se mu stalo?" zvedl se rychle Steve.
"Dobrá zpráva je, že nemá nic zlomeného. Všechny orgány jsou v pořádku. Rozhodně mu nic nehrozí." řekla doktorka a Steve slyšel, jak si ostatní oddychli.
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance