Nevidoucí Louis │LARRY│

1.7K 78 12
                                    


Louis je slepý a Harry by udělal všechno pro své baby.




Louis a Harry se potkali jednou v parku.

Louis a jeho slepecký pes Milo čekali na Louisovu matku, když se kolem nich prohnalo něco, co dostalo Milovu pozornost.

"Milo, co se děje?" zeptal se Louis, když cítil, že se Milo okolo něj točí.

Odpovědí mu byl štěkot.

"Piper, počkej!" volal hluboký hlas.

Louis se otočil a hlavou narazil do něčeho tvrdého.

"Oof." vydal ze sebe, když přistál zadkem na chodníku.

Skvělé. Teď ho někdo seřve, nebo se mu začne smát, protože je slepý.

"Omlouvám se, neviděl jsem tě. Jsi v pořádku?" promluvil ten hlas a pomohl Louisovi postavit se na nohy.

"V pořádku, nic se nestalo." odpověděl Louis a cítil na sobě intenzivní pohled.

Čekal, že muž, soudě podle hlasu, se posbírá a odejde, ale místo toho jenom stál.

"Vypadá to, že si tvůj pes rozumí s mým psem. Jak se jmenuje?" zeptal se muž a v jeho hlase byl poznat úsměv.

"Milo. A tvůj?" Louis pevněji uchytil Milovo vodítko.

"Piper. Oh, a já jsem Harry, promiň." muž vzal Louisovu ruku a políbil jí.

Louis cítil, jak zčervenal.

"Chceš se projít?" zeptal se Harry a Louis přikývl.

S Harrym si po chvilce sedli na lavičku a pořádně se seznámili.

Louis zjistil, že Harrymu je 22, zatímco jemu je 18.

Společně si povídali o svých životech a na konci, když pro Louise přišla matka, si dokonce vyměnili číslo.

Okamžitě se stali nejlepšími kamarády.

Vlastně, pro Louise byl Harry jediný kamarád, kromě jeho matky a psa.

Často spolu jen leželi v Louisově posteli, Harry měl hlavu v Louisově klíně, Louis si hrál s jeho vlasy a povídali si.

Harry se vyhýbal tématu práce a Louis nemluvil o škole.

4 měsíce po jejich prvním setkání se Harry odvážil pozvat Louise na romantické rande a od svého prvního polibku u vchodových dveří Louisova domu, při kterém je z okna špehovaly Louisovy sestry, byl Louis Harryho přítel.

Po 6 měsících je Harry vzal na jejich první společnou dovolenou, která se Louisovi zdála moc drahá, ale Harry ho vždy utěšil.

Louis si čato představoval, jak asi Harry vypadá a Harry mu vždy s úsměvem řekl, že Louis vypadá lépe.

******

Harry zaparkoval před školou, do které Louis chodil a vystoupil ven.

U vrátnice ho po bezpečnostní prohlídce pustili bez jakýkoliv otázek dovnitř, vždyť přišel Harry Styles.

Harry procházel chodbami, uvědomujíc si dravé pohledy všech holek na škole.

Všichni na něj zírali, ti co ho neznali snažíc se zjistit, jestli je tu nový, a ti co ho znali přemýšleli, proč tu vlastně je.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat