Jizva│LARRY│

2.5K 102 13
                                    


Další Larry, pardon....

Chtěla jsem udělat Larry povídku jako tahle už hodně dlouho, možná ji jednou předělám do knížky

Louis a Harry spolu před několika lety chodili. Dokonce plánovali svatbu. Jenže se rozešli. Louis si s sebou ale odnesl jedno malé tajemství. Dívku. Scarlet.

Harry je ve 1D (Niall, Liam, Zayn, Harry)




Louisovi rodiče ho podporovali, když jim přišel říct o svém těhotenství. 

Samozřejmě, bylo to těžké. Ale pomohli mu postavit se na vlastní nohy, najít si práci a postarat se o Scar.

Scar. Přesně to zanechal Harry po sobě. Jizvy a malou holčičku.

Ve svých 20 letech musel Louis rychle dospět.

Rozhodně byly časy, kdy si myslel, že to nezvládne, ale teď tady je ve svých 28.

Scar je 8 let.

O Harrym už párkrát slyšel. Prý zpívá v jedné skupině jménem One Direction.

*************************************************************

Louis odemknul dveře za pomocí lokte (jeho patent), aby se dostal do malého, nutno podotknout levného domku. 

V rukou nesl dvě tašky nákupu, za který zaplatil značnou část peněz. 

To ale nebylo to, co ho tížilo.

"Ahoj Ruby!" zavolal do domu, aby dal najevo svou přítomnost.

"Tati!" ozvalo se a chodbou se jako střela prohnalo malé dítko.

Louis se zasmál, položil tašky na stůl a dřepnul si ke své holčičce.

"Jak se měla moje malá beruška?" zazubil se a předstíral bezstarost.

Vždy, když se podíval na Scarlet, viděl v ní Harryho. 

Ano, měla rysy i po něm, ale i tak ho bolelo vidět Harryho oči, zářící na kilometry.

Harry se má líp. Chodí teď s nějakou tou Jenner, bůh ví s kterou.

"Mám se dobře! Ruby uvařila mňamy oběd. Pak jsem si vybarvovaly obrázky. Tenhle je pro tebe." podala mu obrázek.

"Teda, ten je nádherný mimoňko." pochválil ji.

"Dáme ho na lednici, ano?" zeptal se a přešel k lednici v rohu místnosti.

"Pomůžeš mi?" otočil se na holčičku.

"Jooo!" usmála se a běžela za svým tatínkem. 

Ten ji podal magnet a ona ho tam pečlivě přiložila.

"A teď, když mi pomůžeš uklidit nákup, něco dostaneš." zatvářil se Louis tajemně.

Scar souhlasila, ráda pomáhala svému tatínkovi. 

Její tatínek byl ten nejsrandovnější a nejlepšejší tatínek na světe. Všechno zvládnul sám. Za pomoci babičky a dědy a tetiček a samozřejmě Ruby, milé staré dámy, která ji hídala.

"Louisi, už jsi doma?" vyšla pomalu ze dveří Ruby.

"Ano. V práci toho dnes moc nebylo. Doufám, že Scar moc nezlobila." otočil se na ni, podávajíc své dceři mléko, které následně uklidila.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat