Louis je bulimik a Harry jeho přítel. Společně tvoří ideální pár.
Louis si vždycky myslel, že je jiný.
Už na základní škole si všiml, jak každý kluk mutoval, ale on měl stále ten vysoko položený, neobyčejný a andělský hlásek.
On byl extrémě malý, zatímco ostatní pořád rostli.
A hlavně, měl širší boky a zadek než ostatní.
Došlo mu to, až když si uvědomil, že má problém sehnat nějaké džíny.
Na střední škole potkal Harryho.
Harry byl..... prostě dokonalost.
Široká ramena, hora svalů, 6 metrů do výšky, hluboký hlas, mohl by každého sundat jednou ranou.
Skvěle se doplňovali, Louis rád pletl Harrymu copánky.
Ale pak jednou přišlo na trošku intimnější téma, které nechtěně vytáhl Niall a Louis se cítil strašně zvláštně.
Nedokázal popsat, co se mu honilo toho dne hlavou, když ho Harry dovezl domů.
Okamžitě šel do svého pokoje, odhodil batoh, svlékl si oblečení až zůstal jenom ve spodním prádle a pomalu, opatrně přešel k zrcadlu.
Trochu se bál toho, co uvidí.
S otevřenou pusou se pozoroval v zrcadle.
Jeho stehna byla všude (All over the place :/).
Jeho zadek byl prostě enormní.
A jeho břicho.
Louisovi vtrhly slzy do očí, když se postavil k zrcadlu ze strany a pořádně si prohlédl své trošku vystupující bříško.
Zakryl si pusu rukou, aby utišil vzlyk, který mu unikl.
Nechtěl, aby ho rodiče slyšeli.
Jsem tlustý, prolétlo mu hlavou.
Jsem tlustý, jsem tlustý, jsem tlustý.
Každý kluk na jeho škole má svaly.
Louis byl patřičně hrdý na své bicepsy, ale nemyslel si, že je na tom tak špatně.
Jak se vůbec můžu Harrymu líbit?, rozplakal se.
Až mně Harry uvidí bez oblečení, opustí mně. Bude se mi smát, bude znechucený. Jsem tak odporný.
Pak ale Louise něco napadlo.
Pokud se mu podaří zhubnout před tím, než na 'to' s Harrym dojde, všechno bude v pořádku.
Stačí zhubnout, o břišních svalech může přemýšlet potom.
Nová představa sexy hubeného Louise se mu vynořila v hlavě.
Další hodiny strávil hledáním diet, workout plánů a posiloven ve městě.
Musí to udělat, pro Harryho.
********************
Druhý den přišel Louis do školy s velkým úsměvem.
"Ahoj babe, sorry že jsem pro tebe nemohl přijet." obvinul Harry okolo menšího paži a vtiskl mu teplou pusu do vlasů.
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance