Ok, tohle je něco úplně jiného :D
Jsou to vlastně obrázky, outfitů, které má Louis na sobě a k nim nějaký popis.
(Crossdresser!Louis)
Původně jsem chtěla udělat jednodílovku, ale pak jsem začala dělat tyhle outfity a řekla jsem si, že to sem dám, i když vás to asi nebude zajímat.
.
.
.
.
.
DEN, KDY HARRY POTKAL LOUISE
- Sametová sukně nad pas, crop top s nápisem Slay, světle modrý batoh s nápisem "♥ Not Yours ♥" a bílým chlupatým přívěškem, nadkolenky v různých barvách a růžové boty na platformě
-Louis se rád oblékal pěkně, i do školy. Vždy si našel věci, které k sobě ladily. Vlastně se mu ani nedivím, že se tak rád oblékal do takových věcí, kluci nad ním doslova slintali. Nebylo zrovna nejtepleji, ale určitě nemrzlo, takže si Louis vybral crop top, ale břicho mu zakryla sukně nad pas. Aby mu bylo teplo na nohy, vzal si nadkolenky, na kterých bylo i trochu modré, takže mu ladily k batohu. Rád nosil podpatky nebo platformy, protože ho dělaly vyšším, a dneska se rozhodl pro pohodlnější platformy.
.
.
.
.
.
PONDĚLÍ
- Bílé tričko s černě obtáhnutým růžovým nápisem "Less mondays m☺re sundays", galaxy legíny, holografické boty na vysokém podpadku a holografický, malý baťůžek
- Louis neměl rád pondělky, což vyjadřoval i svým tričkem. Vstávat do školy se mu vůbec nechtělo po té úžasné párty o víkendu (kde si zatancoval i s Harrym) a trošku si přispal. Ani se nesnažil sestavit nějaký pěkný outfit, neměl na to čas a náladu. Vzal si pohodlné volné tričko a úzké legíny, ve kterých vynikala jeho stehna. Samozřejmě nezapomněl na podpadky. Vzal si holografické, protože se mu líbilo, jak mění barvu a neustále se tomu chichotal. Aby celý outfit alespoň trošku ladil, vzal si i holografický baťůžek, do kterého sice moc učebnic a sešitů nenacpete, ale kdo řekl, že si je Louis musí brát?
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance