Louis je fotograf fotící 1D (Zayn, Niall, Liam, Harry) a Harry je slušně vychovaný.
Louis jel do práce mrzutý. Už zase má fotit nějaké celebrity.
Problém je v tom, že všechny celebrity jsou namyšlené svině. Myslí si, že se ta kamera obstará sama nebo co.
Jenže pokud chce mít střechu nad hlavou, musí jít do práce.
Chtěl být původně asistent v nějaké významné firmě, to mu ale nevyšlo, a tak je tady.
Fotografování byl vždy jeho koníček, práce mu ho ale znechutila.
Zaparkoval svou starou škodovku před ateliéry a vytáhnul svůj batoh.
Vešel dovnitř, pozdravil se se šéfem a omrknul plac.
"Kdy tady budou princezny?" zeptal se otráveně, když vypil třetí kafe, protože "oni se ještě neukázali, není nutno spěchat s přípravami".
Nakonec si ještě musel převléknout tričko, jelikož tady není nikdo schopný donést šálek čaje a přitom ho nepolít.
A nebo ho chtěla ta nána vidět bez trička, její výraz se zdál velice spokojený, když se Louis před ní převlékal do velkého svetru.
"Dobře, kluci jsou na cestě, připravte se!" křiknul jeho šéfik.
Zrovna když si Louis nastavoval stativ a kontroloval nastavení foťáku, ozvalo se "Jsou tady!" a celá hala nemohla chvíli postát.
Otočil se a uviděl čtyři kluky, už teď parádně vymóděné a to se jich ještě neujal tým stylistů.
Ať už je to za mnou, pomyslel si Louis a otočil se zpátky.
Nechtěl se bavit s dalšími oh tak úžasnými celebritami, které si myslí, že jsou něco víc.
Mluvil už o tom, jak fotil Kylie a tu druhou Jenner nebo tak něco?
Neprohlížel si ty hvězdičky tak moc, jenom viděl snědšího kluka s havraními vlasy, hlasitého blonďáka, zarostlého kluka se štěněčíma očima a karamelovými vlasy a jednoho pořádně vysokého s tmavě hnědýma, dlouhýma kudrlinkama.
Ti se snad na té barvě vlasů dohodli, abych je rozeznal od sebe, uchechtnul se v duchu.
Poté si je tým stylistů odvedl, takže měl Louis ještě čas, než si s nimi bude muset promluvit.
O několik promarněných minut později kluci vyšli -samozřejmě s úsměvy na tváři a hlasitým smíchem- a Louis musel uznat, že jim to slušelo.
"Hyia bro! Ty budeš náš fotograf pro dnešek, že?" zeptal se blonďatý.
"Ne, ten foťák tady mám na výstavu starých šrotů." odpověděl Louis, jako by to bylo jasné a blonďatý se jen zasmál.
Nevím, co je tak vtipného, ale taky bych se rád zasmál, pomyslel si kousavě Louis.
Blonďatý se představil jako Niall, ale nás už asi znáš, štěně jako Liam a havran jako Zayn.
Až v tu chvíli si Louis všimnul, že poslední, kudrlinka, si podává se všemi ruce, což bylo oh, celkem milé na celebritu.
A pak přišel k Louisovi.
"Ahoj, jsem Harry, kdyby jsi nevěděl." a natáhul svou obří ruku.
"Ne, to jsem teda nevěděl. A taky jsem Louis." odpověděl Louis lhostejně a zase, Harry se zasmál.
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance