Kiss Cam │NIAM│

1.3K 46 16
                                    

Asi víte, jak bývá na koncertech nebo sportovních zápasech kiss cam, kdy se kamera zaměří na dva lidi sedící vedle sebe, a ti se mají políbit.

Takže, Niall jde na basketballový zápas a stane se obětí kiss cam. Ještě že vedle něj seděl pohledný muž s milým úsměvem.

(Also, bude to tak trochu takové to "oh, ty jsi můj soul mate" hned po prvním pohledu, tak sorry pokud to nemáte rádi)



Niall popravdě ani nevěděl, jak se na ten zápas dostal. Vždyť ho basketbal nezajímá.

Ale Louis ho tam nějakým způsobem dotáhl.

Počkat, vždyť ani Louis nesleduje basketbal?

Niall nechápal, proč tam vůbec jsou, ani jak Louis získal lístky.

A Louis ho vždy dokáže přemluvit.

Takže když si Niall sedal na své místo ve třetí řadě nahoře, předpokládal, že umře nudou.

Patnáct minut po začátku se Niallovi potvrdilo, že měl pravdu. 

Pomalu ležel na sedátku, zírajíc na hřiště, zatímco vedle něj seděl Louis a cpal se sladkým popcornem. Snad ani nemrkal.

Niall se posouval pořád dolů a dolů, snažíc se neumřít nudou.

"Hej Nialle, pětka vypadá dobře, ne? Myslíš, že je single? Nebo co takhle sedmadvacítka?"

"Lou, mně je to úplně jedno." povzdychnul si Niall málem z podlahy.

"Ale notak Nialle, potřebuju pomoct! Hele, šedesátka je celkem urostlá. Myslíš si, že by mně dokázal držet u zdi, zatímco by do mně-"

"Louisi!" vykřiknul Niall a posadil se zpátky na sedadlo.

"To nepotřebuju slyšet. Jak dlouho už jsi bez přítele? Začíná to být zoufalé, kámo." řekl Louisovi.

"No právě proto potřebuju, abys mi pomohl s vybíráním!"

"Hele, že my jsme tady přišli jenom aby sis našel přítele?"

"Já myslel, že ti to došlo už jak jsem se tě zeptal, jestli půjdeš."

"Louisi! To stačí, jdu okamžitě domů!" křiknul Niall a chtěl se zvednout, ale Louis ho zarazil.

"No tak to ne. Ty si teď hezky hačneš a pomůžeš mi vybrat si přítele. A přitom můžeme najít přítele i tobě."

"Ježíš. Nejsme přece nějaké puberťačky, zoufalé najít si nějakého daddyho."

"To si nalhávej sobě. Já se za to nestydím."

"Proboha, kde jsem to skončil a s kým se to bavím." zatahal se Niall za vlasy.

"Hele, na ty basketbalisty seru. Ani jeden není moc dobrej..."

"Super! Tak jdeme domů!"

"... takže se podíváme v publiku."

"Ale noták..." zoufal si Niall a svezl se zase dolů.

Niall zavřel oči a počítal do šedesáti devíti, zatímco Louis se rozhlížel kolem, než se natočil zpět k Niallovi a vzal ho za rameno.

"Hej, já jdu do bufetu." řekl Louis a vytratil se.

Niallovi bylo jasné, že si Louis po cestě prohlédne každého možného muže.

Beztak ani do toho bufetu nedojde.

Niall se zabavil hraním mobilních her, než se Louis vrátil s lahví coly.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat