Krize šatníku │LARRY│

1.3K 52 29
                                    

Louis má krizi šatníku a jde nakupovat. Kudrnatý cizinec mu složí kompliment.

Crossdresser!Louis (nosí šaty, ale i normální mužské věci)



"NEMÁM CO NA SEBE!!!" Znáte to.

20 minut stojíte před skříní a rozhodujete si, co si vzít na sebe, až to nakonec vzdáte a vymluvíte se na tohle.

Nemáte co na sebe, i když je skříň plná nejnovějších kousků, za které jste utratili půlku výplaty. Jenže tamto je letošní móda, tohle mi zase neladí k očím a v tamtom vypadám jako brambora. A co je tohle? Aha, pyžamo.

Louis tomu říká krize šatníku a má ji asi tak jednou týdně.

Takže podnikl velmi známou cestu do nákupního centra. Oblékl si černé úplé jeany a bílé tričko, obul si boty a zamknul za sebou.

O pět sekund později se dveře odemkly, protože si zapomněl peněženku.

(Jestli se ještě vracel pro klíče od auta nikdo nemusí vědět, důležité je, že vypadá dobře)

Při cestě zatroubil jen pětkrát, jeho rekord. Našel místo kousek od vchodu, když se přidrzle vecpal bílému fáru přímo na místo, na které chtěl řidič zacouvat.

Vyšel ven z auta a otočil se, aby se vyděsil obličejem se špatně naneseným makeupem, který patřil vysoké přežvykující blondýně, majitelce bílého auta.

Louis ji hrubě zavřel pusu, aby tak hlasitě nežvýkala. "Zavři pusu nádhero, nejsi na louce mezi kamarádkami."

"Ukradl jsi mi místo ty jeden malej-"

"Hele zlato," přerušil ji Louis, "to místo není pro tebe. Je pro ty, kteří oddali svůj život nakupování značkových kousků, které jim padnou. Ty mezi takové lidi očividně nepatříš." přejel ji pohledem.

"Co prosím?! Víš, kdo jsem?!"

"Ne, nevím, kdo jsi, ale vím, že to co máš na nohou jsou špatné napodobeniny Blahnika." řekl Louis a odstrčil ji z cesty.

Vešel do nákupního centra a nasál tu vůni předražených triček a utracených peněz.

Ach, jak miluje nakupování.

****

Dobře, dneska se mu nedařilo.

Už nakupováním strávil skoro hodinu, ale nic se mu nelíbílo, nebo to nedělali tak malé.

Louis si v kabince zkoušel už alespoň třicáté šaty.

Tyhle se mu celkem líbily. Byly po kolena a elegantní.

Vyšel ven, aby se na sebe podíval ve větším zrcadle.

Jeho sebekritické oči bloudily po jeho těle, jeho bocích, když se za ním ozval hlas.

"Vypadáš nádherně."

Otočil se a uviděl  muže.

Ten muž byl sakra vysoký a sakra namakaný. Měl zelené oči zářící upřímností a hnědé kudrnaté krátké vlasy.

Muž se usmál a odešel.

Louis nad tím mávnul rukou, protože přece jenom, je hezký, tak proč nedostat kompliment nebo dva od cizince?

Navíc, když to není nějaký starý děda nebo úchyl, proč ne?

Louis se otočil zpátky a rozhodl se šaty si koupit.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat