Žil byl jednou jeden vdovec se synem jménem Louis.
Louisova matka zemřela na závažnou nemoc, když mu bylo čtrnáct let.
"Louisi, jsi krásný a hodný. Máš zlaté srdce, na to nezapomínej. Vždycky najdeš v lidech to dobré. Jsem na tebe moc pyšná." byla její poslední slova k němu.
Louis si od té doby dal za úkol, že se vždy bude snažit vidět v lidech to dobré, bez ohledu na to, jak se k němu chovají.
Když bylo Louisovi sedmnáct let, našel si jeho otec novou ženu s dvěma syny.
To v těchto lidech nemohl Louis najít to dobré, ať se snažil, jak chtěl.
Ta žena se jmenovala Melinda, ale každý jí říkal "Paní Swanová".
Louis ji prostě říkal macecha.
Melinda a její synové Troy a Billy Louise ze srdce nenáviděli.
Louis nevěděl proč, ale za zády jeho otce se k němu chovali jako ke špíně.
Jednoho rána dostal Louis za úkol jít nakoupit. Žili na okraji menšího městečka, takže to nebylo daleko.
Ve městě každý Louise znal. Louis všem rád pomohl a povídal si se starými lidmi, kteří ho zbožňovali.
Všichni věděli, jak se k němu paní Swanová chová a neměli ji rádi, ale moc se jí báli na to, aby ji něco řekli.
(Teď je Louisovi osmnáct)
Louis kráčel do města, v ruce pevně držel košík a cestou obdivoval květiny kolem.
"Dobré jitro pane Malcolme!" zvolal Louis zvesela, když míjel starého pána na hlavní ulici, na které bylo v podstatě postavené celé město.
"Dobrá Louisi, dobrý!" usmál se na něj děda.
"Jak se vede Amando?" zeptal se mladé holčičky, které se zachichotala, zamávala mu a dál si hrála s míčem.
Louis vešel s pozdravem do obchodu a položil košík na pult ke slečně Penny.
"Zdravíčko Louisi, už zase si z tebe dělá poskoka?" zeptala se mladá paní za pultem a začala dávat do košíku požadované položky.
"Ty víš, že mi to nevadí. Rád pomůžu." usmál se Louis a bránil tu příšeru.
"Nenech ji využívat tě. Proč od ní neodejdeš?"
"Nemůžu tam nechat svého otce, to přece víš."
"Proč ho nevezmeš s sebou?" navrhla Penny.
"Otec macechu miluje, nechci mu zničit jeho lásku."
"Je mi tě opravdu líto." usmála se Penny a dokončila nákup.
"To bude osm liber, prosím."
"Osm?" zeptal se Louis nechápavě. "Vždyť...?"
"Zbytek si schovej Lou, jsem si jistá, že ti macecha peníze jen tak nedá." Louis rázně zavrtěl hlavou.
"Ne, to nemůžu udělat. Nechci dluhy."
"Není to dluh. Ber to jako odměnu za tu pomoc s barely minulý týden. Tak si ty peníze vem a běž." zasmála se Penny, když Louis přikývl a vyběhl ven.
Neudělal ani deset krouků a málem se srazil s Taylor.
"Oops, promiň Taylor!" omluvil se a chytil ji za paži, když chytla balanc.
"To je v pořádku Louisi. Spěcháš domů, viď?"
"Ani ne. Macecha by měla řeči tak či tak."
ČTEŠ
One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│
FanfictionJednodílovky s 1D- bez Zayna. Lilo Nouis Niam Lirry nejvíce Larry obálka- Dee0Toustova #12 v Bromance