DŮLEŽITÁ ZPRÁVA

654 13 6
                                    


Hi guys...

Určitě jste si všimli, že už moc nevydávám nové díly.

Opravdu je mi to líto, tak jsem se rozhodla vám napsat, abych se necítila tak hrozně.

No, vůbec nejsem motivovaná ke psaní, a to hlavně z jednoho důvodu.

Naprosto nenávidím svůj styl psaní.

Mám k němu odpor a často když si čtu své povídky, mám chuť je všechny smazat.

Jenže je mi líto smazat roky práce.

Myslím, že mám na víc. Moje psaní se za tu dobu vůbec nezlepšilo a nikam jsem se neposunula.

Ano, našla jsem tu plno úžasných lidí, kterým se moje psaní líbí, ale pokud s ním já sama nejsem spokojená, má cenu psát?

Chci vám dát díly, na která já sama budu pyšná.

Kromě toho, moje povídky se samy o sobě nikam neposunují. Možná, že kdyby na moje díly čekaly tisíce lidí, dokopala bych se k tomu, ale na druhou stranu bych byla tisíckrát naštvanější sama na sebe pokaždé, kdy bych nic nevydala, takže...

Navíc se teď z osobních důvodů moc necítím na psaní.

Nebudu to tu rozebírat, jelikož se tyhle... věci objevily nedávno, možná vám o nich někdy povím víc, ale teď jaksi nemám náladu.

Moje mysl si teď prochází nějakým obdobím a jednoduše se obrátila proti mně.

Sice přes den působím naprosto normálně a věnuju jí minimální pozornost, ale celou noc jen přemýšlím a poslouchám mou mysl schazovat samu sebe.

A taky je tu škola a tak no :D

Takže odteď ode mně díly nečekejte, přidám opravdu jen když se na to budu cítit.

Nedivila bych se, kdybyste mně přestali sledovat a odstranili moje povídky ze svých seznamů, chápu, že se vám nechce měsíce čekat na nový díl...

Snažím se teď utřídit si myšlenky a změnit se. Což nepůjde lehce, přece jenom nemůžu změnit celou svou osobnost, ale pokusím se.

Už mně nebaví určité aspekty toho, kým jsem.

Vím, že někdy to jsou roky, ale já bych se chtěla změnit do konce tohohle roku. A to kompletně.

Bohužel tím nemyslím takové to "budu chránit životní prostředí, budu žít zdravěji, budu lepším člověkem", ale to vám vysvětlím jindy.

Nikdy nechci skončit s psaním, ale zjistila jsem, že se mám fajn, když o psaní nepřemýšlím.

Ani nevím, kdy jsem psaní naposledy brala jako koníček a ne jako povinnost.

Myslím, že jsem teď ve stázi, kdy konečně začínám vidět věci takové, jaké jsou, začínám si uvědomovat věci, chápat sama sebe lépe...

Například jsem konečně viděla, jací autoři tady na WattPadu jsou.... Nepříjemná zkušenost. Což mně vede k otázce, vadí vám, když někdo komentuje hodně na nějaké povídce? Třeba vtipné komentáře a tak? Jako, víte, jak je to takový ten trend or whatever.

To je asi všechno, co jsem vám chtěla říct.

Nevím, jak tohle zakončit, takže to prostě udělám jako normálně.

Těším se na Vás u dalšího dílu, Vaše Dee ♥♥♥

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat