Oběd│NOUIS│

2.1K 70 7
                                    

Louis a Niall spolu chodí. A chodí spolu i do školy, která Nialla vůbec nebaví. Mnohem radši než na školu, myslí na jídlo.




"Hej........Hej Lou!" křičel šeptem blonďatý kluk, jenom aby si vysloužil přísný pohled od učitele. 

Pozvednul ruce v obranném gestu. Jeho milovaný se ale nepohnul ani o milimetr.

Hodil po něm kuličku z papíru, což vypadalo hodně vtipně, když spolu seděli ve stejné lavici.

"Ku*va Louisi!" naštval se. "Žádná sprostá slova burane Horane! Nechej mně na pokoji Nialle, musím si opsat poznámky." štěkl po něm Louis.

"Ale notaaaaaaaaaak." protáhnul Niall 'a' do té doby, než se na něj Louis znovu podíval.

"Po hodině." neustoupil. "Ale lásko." fňukl Niall. 

"Ne."

"Zlatíčko."

"Ne."

"Dortíčku."

"Ne, Nialle."

"Koláčku."

"Řekl jsem, že ne."

"Bonbónku!"

"Ne, ne, ne a stokrát ne."

"Hranolko!"

"Nialle..."

"Miláčku..?"

"Nialle, proboha, ani kdyby jsi mně nazval tvojí hlavní děvkou, nebudu tě teď poslouchat!"

"Ale-"

"Horan, Tomlinson." přerušil je učitel. "Pardon, pardon." odpověděl Niall.

"Omlouvám se pane učiteli za naše nevhodné vyrušení v této zajímavé hodině." omluvil se Louis.

"Snažíš se si šplhnout?" zasmál se Niall. Louis se vrátil ke své tichosti. Niall vydal frustrovaný zvuk. 

Vytrhl papírek ze svého nepoužívaného bloku na poznámky a něco na něj napsal. Hodil ho po Louisovi. 

Louis ho otevřel a přečetl si neúhledný škrabopis mladšího. Tak ano? stálo tam.

S povzdychem napsal Ne a vrátil papírek Niallovi. Niall něco odpověděl a hodil kuličku zpátky Louisovi, ten ji ale zahodil za sebe do strašidelných koutů třídy. 

Niall prostě musel počkat. Tohle byla první hodina a on ani nestihnul dát Louisovi svou každodenní pusu před začátkem školy. A chtěl to napravit.

Když konečně zazvonilo, všichni se vydali ze třídy na přeplněnou chodbu.

Niall se usmál na přicházejícího Louise, úsměv mu ale rychle zmizel když ucítil lehkou facku na tvář. 

"Au!" vyjekl. "To bylo za to, že jsi mně otravoval v hodině." vysvětlil Louis rádoby přísným hlasem a snažil se vypadat strašidelně, podle Nialla ale vypadal jako rozkošná, trucující kočička. 

Poté mu Louis dal jemnou pusu na tvář. "A tohle, protože tě miluju." usmál se a vykročil si to ke skříňkám.

"To mi dáš jenom tuhle trapnou pusu?" mumlal Niall, držejíc si tvář. Následoval Louise jako ztracené štěňátko.

"Ano. Víc si nezasloužíš." prohodil Louis, když odemykal svou skříňku.

"Já chci svoji denní pusu!" vztekal se Niall. Louis trošku zčervenal. Niallova potřeba mu polichotila.

One Direction Bromances One Shots (cz)│SLOW UPDATE│Kde žijí příběhy. Začni objevovat